16-"Sözleşme"

7.3K 404 160
                                    

Selamün aleyküm canlaaar^^^

Söyleyecek bişey bulamıyorum en iyisi bölüm sonunda buluşalım.Önemli!

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız lütfen.

Beğenmeniz dileğiyle iyi okumalar.
__________

Gözlerimi kamaştıran gözlerin beni benden alıyor.
__________

Azat KÖSEOĞLU ve Baran KÖSEOĞLU tarafından Ferhat KÖSEOĞLU'na savaş açılmıştı.

Ferhat KÖSEOĞLU'nun kafaya taktığı töreler çocuklarını ona düşman etme raddesine getirmişti artık.Bahçedeki herkes şaşkınlık,merak ve korkuyla ne olacağını beklerken konağın kapısı büyük bir gürültüyle açıldı.

"KARIM NERDE?!" diyerek kükredi bir ses.Elinde silah,arkasında kendi aşiretinin adamlarıyla Diyar VAROL gelmişti.

Elindeki silahı Azat'a doğrulttuğu gibi arkasındaki adamların yarısı da silahlarını Azat ve Baran'a doğrultmuştu.Ortalık giderek karışıyordu ve bu karışıklığın tek sebebi Ferhat KÖSEOĞLU'ydu.

"Kardeşim!" dedi harfleri bastıra bastıra söyleyerek Azat."Benim yanımda!"

"Karımı! bana vermezsen seni öldürürüm Azat ağa!" diyerek tüm gücüyle tekrar bağırdı Diyar VAROL.Azat onun karısını almıştı ve eğer geri vermezse o sinirle gerçekten öldürebime kapasitesine sahipti.Her ne kadar karısı Azat'ın kardeşi olsa da.

"Vur lan!" dedi artık dolmuşluğun verdiği sinirle.O an ki bağırtısı tüm konakta yankılanmıştı.O kadar dolmuştu ki artık,arkasında korkudan ellerini yumruk yapmış bir şekilde elbisesini sıkan Ömür'ü farkedemiyordu bile.

"Vursana!" diyerek Diyar'a yaklaştı tekrardan.Tek bir sorun vardı.Dolan sadece Azat değildi.Diyar'da onun kadar dolmuştu.Tetiği çekti.

5 yıldır sevdiği kadını ailesinden istediği halde vermemişlerdi.Aşkları karşılıklıydı halbuki.Yine ve yine Ferhat KÖSEOĞLU istememişti bu evliliği.Kızını daha şanlı bir aileye vermekti tek niyeti.

Çareyi kaçmakta bulmuşlardı ve Evin'le birlikte küçük bir plan kurup kaçmışlardı.Kaçmalarının sonunda gelecek olan sorunlardan da haberdardı ikisi de.

Tüm bunları göze alarak kaçmışlardı.

Adamları sayesinde yerlerini bulan Azat kardeşini kendi yanına almış,Ömür'ün planını devreye sokmuştu.

Diyar VAROL tetiği çeker çekmez Ömür,üç adım ötesinde duran Azat'ın yanına gidip silahını doğrultmasına engel oldu.

"Eğer kardeşini senin yanından almasaydı öldüreceklerdi ama.Hem seni,hem de onu."dedi masum sesiyle.Diyar ona baktı.

"Ben karımı ölmek pahasına da olsa korurum."diyerek Azat'ın gözlerinin içine baktı."Ne de olsa bizi bu duruma düşüren senin babandı.Şimdi mi aklına geldi kardeşin Azat ağa." Alaycıl bir ses tonuyla konuşması Azat'ı daha da çok sinirlendirdi.Dişlerini birbirine geçirecek derecede sıkıyordu.

POLİS MİSİN ABİ ?  |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin