14-"Git"

9.2K 447 174
                                    

Selamün aleyküm canlaaaar^^^

Hepinizin kurban bayramı mübarek olsun.Nice mutlu kurban bayramlara diyip bölüme başlıyorum beeen.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Beğenmeniz dileğiyle iyi okumalar diliyorum.
_____________

Bana olan etkin,kimsede olmasın istiyorum.
_____________

Süt çocuğu : Gelme

Sütümü paylaştığım : Anlamadım

Süt çocuğu : Hastaneye gelme

Sütümü paylaştığım : Saçmalama Berat

Sütümü paylaştığım : Ne dersen de babamı görmeye geleceğim.

Sütümü paylaştığım : Hatta hastaneye geldik bile

Süt çocuğu : Ömür gelme

Süt çocuğu : Annen sayamadığım kez fenalaşıp bayıldı.Şuan zar zor ayakta duruyor

Süt çocuğu : Hem senin durumun,hem babanın durumu onu çok çökeltti.

Süt çocuğu : Baban ameliyattan daha çıkmadı bile.Gelsen de seni içeri almazlar.Doktorlar hala içeride.

Süt çocuğu : Annen seni görürse,bir de yanındaki o şeref yoksunuyla görürse daha kötü olur durumu.

Sütümü paylaştığım : Ama Berat babamı görmek istiyorum ben.

Süt çocuğu : Söz veriyorum seni babanın durumuyla haberdar edeceğim.Ameliyattan çıktığı an sana yazacağım.

Sütümü paylaştığım : Ben böyle olsun istemedim Berat

Sütümü paylaştığım : Annemin bu duruma gelmesini istemedim

Süt çocuğu : Biliyorum canımın içi.Kendi üzme sen tamam mı

Sütümü paylaştığım : Nasıl üzmiyim Allah aşkına.Babamın durumu bi yandan annenin durumu bir yandan ortada.

Sütümü paylaştığım : Ne yapacağımı bilmiyorum ben Berat.

(Berat gözündeki yaşlarla oturduğu hastane koltuğundan kalkıp babasını umursamadan oradan ayrıldı ve bahçeye çıktı.Kardeşi kötü bir durumdaydı.Normalde yan yana olsaydılar sıkıca sarılıp saçlarını okşardı ama o artık evlenmişti.Ömür'ün yazdığı mesaj aklına gelince bahçe kapısından çıkıp etrafı taradı gözleriyle.Bu sabahki arabayı gördüğünde durdu.)

POLİS MİSİN ABİ ?  |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin