6-"Diyarbakır'a geliyorum"

14.5K 689 151
                                    

Selamün aleyküm canlar^^^

Nasılsınız,iyisinizdir inşallah?

Benim modum yerlerde yine.

Neyse uzatmıyayım çok.Beğenmeniz dileğiyle iyi okumalar.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfenn.
___________

Bir mesaj tüm yaşanmışlıkları unutturabilir miydi?
__________

Can sıkıntısı çevrimiçi

Yazıyor...

Can sıkıntısı : Dün de yazmadın Ömür.

Can sıkıntısı : Gönderdiğim mesajda tektik.Hattı atmışsın galiba.

Can sıkıntısı : Ya da o şerefsiz Berat benimle mesajlaşmana izin vermiyor.

Can sıkıkntısı : Altı günün kaldı sadece.Altı gün içinde bana dönüş yapmazsan eğer, Diyarbakır'ın altını üstüne getiririm ve seni bulurum.

Can sıkıntısı : Gerekirse Diyarbakır nüfusundaki tüm Ömür isimli kızları bulur, ben Azat diyerek seni bulmaya çalışırım.

Can sıkıntısı : Allah şahidim olsun ki bir an bile düşünmeden yaparım bunu.

Can sıkıntısı : Senin dilinde katil olmaya meyilli birisiyim sonuçta.Profilimdeki silahı alıp Diyarbakır'ın tüm camilerindeki mikrafonlarda Ömür buraya gelmezse kendimi öldürürüm derim.

Can sıkıntısı : Ölümden korkan sensin sonuçta.Benim arkamda ağlayacak o kadar da kişi yok.Toplasan dördü geçmez.Hiç düşünmeden sıkarım kafama.

Can sıkıntısı : İçinde iki kurşun var sadece.Ya kendime sıkacağım ya kız kardeşime.

Can sıkıntısı : Her ne kadar o beni ateşe attıysa bile ben onu öldüremezdim ki.Abiyim ben.Kendi kardeşimi kendi ellerimle nasıl öldürebilirim.

Can sıkıntısı : Kardeşim ne yaptı biliyor musun Ömür?

Can sıkıntısı : Arkasında bıraktıklarını hiç umursamadan,beni hiç umursamadan husumetimizin olduğu kişinin oğluna kaçtı.

Can sıkıntısı : Ben kardeşimin yaptığı bu şeyin bedelini ödemek zorundamıyım?

Can sıkıntısı : Zorunda değilim be Ömür.

POLİS MİSİN ABİ ?  |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin