A nevem Midoriya Izuku 17 éves vagyok a Kaleido Középiskolába járok. A mai nappal kezdődött a 2. tanévem. Remélem, hogy ebben a tanévben fog történni velem valami izgi. Lett pár barátom az osztályból, de semmi különös nem történt velem.-Midoriya! - hallottam meg a távolból egy hangot a tömegben.-Szia Uraraka! -Urarakát már kis korom óta ismerem. Kb. 6 éves lehettem mikor Uraraka a családjával a szomszédba költözött jobbra tőlem.-Hé Uraraka most olvastam, hogy ebben az évben egy osztályba raktak minket Iidával együtt.-Tényleg? Ez szuper! -Mondta mosolyogva. Sziasztok! Hali! -Jött oda hozzánk Denki és Jirou. Ők ketten egy pár. Tavaly jöttek össze. Első látásra szerelem volt. Alig egy hónap után Denki megkérte Jirout, hogy legyen a barátnője mire Jirou igent mondott. Iidát tavaly ismertem meg és azóta barátok vagyunk, de csak Uraraka tudja a titkomat még pedig, hogy a férfiakat szeretem. 13 évesen vettem észre, hogy a fiúk jobban érdekelnek, mint a lányok. Nem, mintha rosszban lennék, a lányokkal csak tesztileg nem vonzódok hozzáuk. Nehezen tudtam felfogni, hogy meleg vagyok, de 15 éves koromra megbarátkoztam vele. Természetesen nem mutatom, hogy meleg vagyok mivel a 21.században az emberek nem nagyon szeretik a ,, buzikat "ahogy ők szokták mondani. Uraraka elfogadott, gondolkoztam, hogy elmondjam-e neki, de végül elkellett neki mondanom, de mégis csak a legjobb barátnőm . Uraraka után elmondtam a szüleimnek is és hál istennek nagyon jól fogható, így már 2 éve már, hogy coming out-oltam. Midoriya! -Szólt egy női hang ezzel ki zökkentve gondolatmenetemből. Urarakaáé volt az a női hang.-Igen? -Már egy ideje szólongatunk, de állsz ott, mint egy kuka. -mondta nevetve.-Ne, ne haragudj csak egy kicsit elbambultam.-mondtam a jobb kezemet tarkóra téve.-Azt látom! Na, gyere, mert le késsük az első órát.-megfogta a kezem és be rángatott az iskola épületébe.-Becsengettek. Az ablak mellett az utolsó padba ültem. Uraraka elötem ült. Uraraka mellett Jirou és jobbra mellette ül a pasija Denki. Iida szokás szerint az első padban ült középen, hogy minél közelebb legyen a táblánál. Hát igen tavaly ő volt az osztály legjobbja. 4,8 átlaga volt tavaly én örülök, hogy 3,2 átlagom lett. A matek a gyengém. Utálom! Minek egy matek? Összeadás, kivonás, szorzás, osztás a többi felesleges! Másodfokú egyenlet, geometria stb., Az életben nem fogom használni, akkor meg minek tanuljam meg? -Csend legyen! -Szólt egy unott hang.-Jujj, de jó most is Aizawa tanár úr lesz az osztályfőnök? -Kérdezte meg Tsuyu lelkesen.-Igen! -válaszolt neki a tanár úr! -Nos Mina tanárnő szülési szabadságon van. Szóval a következő 3 évet egy új tanár veszi át a helyét. Jöjjön be kolléga! -Ahogy Aizawa tanár úr ki mondta az ajtó nyitotta. Egy szőke vörös szemű fiatalember lépett be a terembe.-Sziasztok srácok! A nevem Bakugou Katsuki 24 éves vagyok, matekot és fizikát fogok tanítani nektek. Nem rég költöztem Tokyóba, szóval örülnék, ha körbe vezetne valaki.-mondta hatalmas mosollyal. A lányok síkoló, feltéve a kezüket kalimpálták, hogy az új tanár közölük választhasson. Nem csoda, nagyon jól néz ki ki. Szőke, tüsis haj, vörös szemek, olyanok, mint a rubint. Fekete zakó és nadrág, fehér ing, barna cipő és vörös nyakkendőt viselt. Minden lány oda volt az új tanárért. Kivéve Jirou, mivel ott van neki Denki, ő nagyon szereti, és Uraraka mivel a lányokat szereti. Upsz, hogy ezt nem mondtam? A coming out-om után ő is bevallotta, hogy a saját neméhez vonzódik.-Lássuk csak kit is válasszak? -gondolkozott hangosan az új tanár.-Hmmm ... Megvan! Te ott hátul zöld kócos hajjal! -Mutatott rám.-H-hogy én? -Kérdeztem hangosan magamra mutogatva.-Jó választás Katsuki! Ő itt Midoriya Izuku. Az egyetlen diákunk ebben az osztályban, aki már születése óta itt él.-mondta Aizawa tanár úr lelkendezve. Furcsa, hogy így be pörgött az osztályfőnökünk.-Oooh ... Valóban? -Mosolygott rám gúnyósan.-Remek! Úgy látom érdekes tanévnek nézzünk! -Mondam magamban.
YOU ARE READING
Bakudeku Tiltott szerelem
FanfictionSziasztok! Ez az első fanfictionom! Normális, építő jellegű kritikát elfogadok. Van pár anime ami ichletett adott. Nem követi az animét. Lesznek benne +18 részek és igen yaoi. A helyesírásért ellnézést kérek! Jó olvasást! :)