8.fejezet ,,Mézédes hétvége 2.rész"

115 4 2
                                    

(Ez is egy +18 rész, ha nem érdekel, akkor ne olvasd el!)

Szombat reggel

Midoriya szemszöge:

Max 3 órát, ha tudtam aludni.

(7.fejezetből):

(Katsuki): Midoriya! Lenne kedved szombaton nálam aludni?
(Midoriya): Igen, de csak akkor, ha magamévá tehetlek.

(Vissza a szombat reggelre):

Oké, hogy ezt mondtam és komolyan is gondoltam, de annyira izgulok! >.<

(Inko): Jó reggelt Izuku! Mikor is találkoztok? Nem kéne már készülödnőd?
(Midoriya): Jó reggelt anya! Még van időm bőven, csak 19:00-kor találkozunk az iskola melletti park hátsóbejáratánál.-Anyáéknak már elmeséltem a történteket és azt mondták, hogy megengedik, hogy ott aludjak. Már nem vagyok szűz, így a szex se tabu nekik.
(Inko): Rendben! Amerikai palacsintát csináltam!
(Midoriya): Szuper! Figyelj anyu! Nem lenne probléma, ha reggeli után visszaaludnék? Keveset aludtam az éjszaka. 
(Inko): Szombat van, szóval nem baj. Vasárnap, majd tanulsz.
(Midoriya): Köszönöm anya!-Megettem a reggelit utána, pedig elaludtam.
(Inko):Izuku...Izuku! Kelj fel! Már 18:00 van! Mégis mikor akarsz készülődni?
(Midoriya): Hogy miiiii?-Gyorsan ki keltem az ágyból, lefürődtem, felöltöztem és bepakoltam.-Szia anya, apa! Holnap este jövök!
(Inko, Hisashi): Szia fiam!

Még elmentem egy drogériába és vettem óvszert és síkosítót. Az eladónő, csak annyit mondott, hogy jó szórakozást, amitől én tiszta vörös lettem és csak annyit nyögtem ki, hogy köszönöm. 19:05 van és most érkeztem meg a megbeszélthelyre, de Katsuki már ott állt a kocsija mellett.

(Katsuki): Késtél!-Istenem az a mosoly!>.<
(Midoriya): Ne haragudj!-Adtam egy csókót a szájára és beszáltam a kocsijába. 20 perc kocsikázás után megérkeztünk egy családi házhoz. Nagyon szép volt!-Wow ez gyönyörű!
(Katsuki): Tényleg? Ez csak egy sima családi ház. Semmi luxus nincs benne. Még csak nem is két emeletes. 
(Midoriya): Minek? Hiszen minden megvan, ami kell egy családiházhoz! Egy nappali, egy konyha, egy étkező, egy fürdőszoba, egy hálószoba és két vendégszoba. Ráadásul egy nagyon nagy franciaágy van a hálószobában, deeee mi ez az illat?-szagolok tovább a levegőben és az étkezőbe lyukadtam ki. Szépen meg van terítve, hiszen ez egy...gyertya fényes vacsora. Pislogtam nagyokat.
(Katsuki): Meglepetés!-karolta át a csípőmet.-Egésznap a konyhában voltam, hogy ezt megcsináljam magunknak.
(Midoriya): Ez gyönyörű és az illatok is nagyon csábítóak.
(Katsuki): Hát akkor essünk neki.-Leültünk és megettük, amit készített Katsuki.-Menj te először fürödni. 
(Midoriya): Én arra gondoltam, hogy együtt fürdünk.-Kacsintottam neki. Láttam, hogy egy kis pír szökött az arcára.-Deee, ha nem akarsz, akkor mehetek egyedül is.-A fürdőszoba irányába mentem, amikor éreztem, hogy visszahúz. Szorosan magához húzott és a seggembe markol. Én erre egy aprót nyögtem.
(Katsuki): Ha így folytatod akkor egyikünk se fog menni fürödni, mert nem fogom tudni visszafogni magam.-lehelte a számra, majd megcsókólt. Olyan hevesen csókólt, hogy elhagyta az erőmet a lábam és elestem, de nem egyedül, mert magammal rántottam őt is. Levegő hiányában elvátunk egymástól. Mielőtt bármit tett volna én megfordítottam a helyzetünket. Katsuki a földön én pedig felette.
(Midoriya): Én már nem tudok várni.-Újra egy csókharcba hívtam és a nyelvét kezdtem el szívni, amitől  jóleső sóhajokat hallatott magából. Felkaptam és bevittem a hálószobába. Levettem a pólóját és elkezdtem csókókkal behinteni a felső testét. Ő folyamatosan markolta a hajamat. Leértem a nadrágjához és elkezdtem leszedni róla. Közben levettem magamról a pólót. A boxertől is megszabadítottam Katsukit. Elkezdtem a makkját nyalogatni, majd az egészet bekaptam. Katsuki a sóhajokat lecserélte egyre hangosabb nyögésekre, amit én nagyon élveztem. Nem kellett sok idő, hogy elélvezzen a számban. Én, mint úriember lenyeltem, majd felnéztem Katsukira.-Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan elmész tanár úúúúr! ;) -Katsuki még mindig liheget.
(Katsuki): Én meg nem gondoltam, hogy mély torkod van. 
(Midoriya): Lehet, hogy a tanár úr kielégült, de én nem.-Az övemmel lekötöztem a kezeit a franciaágy háttáblájához. (Írói megjegzés: Kerestem az interneten, de ott háttámlát ír, de oda nem lehet ki kötni valakit, szóval marad a háttábla.)
(Katsuki): Mégis mit csinálsz?-Nézett rám nagy vörös szemeivel.
(Midoriya): Büntetés, amiért ilyen gyorsan elmentél, Katsuki!-Lehúztam a nadrágom és a boxeremet. Elővettem a síkósítót és bekentem az ujjaimat, majd behatoltam Katsukiba. Elöszőr két ujjat raktam be, amitől a drágám fájdalmában felnyögött. A harmadikat is beraktam és elkezdtem mozgatni az ujjaimat.
(Katsuki): Izuku! Ez Fáj!-nézett rám sírós arccal.
(Midoriya): Nyugi!-Kivettem az ujjaimat és egy óvszert húztam a farkamra, majd óvatosan bele raktam magam Katsukiba.
(Katsuki): Ahhh...
(Midoriya): Shhhh...Szólj, ha mozoghatok.-Katsuki pár percig nem szólt. 5 per múlva bólíntott, hogy mozoghatok és én el is kezdtem mozogni. 
(Katsuki): Ahhh...Ahhhh...Izuku!
(Midoriya):Ahh...Ahhh..Katsuki!-Ahogy kimondta a nevem gyorsabban mozogtam benne és a nyögésekből sikolyok vették át a helyüket.-Kathshuki...ehl...fhogok...mhenniiii!-Nehezen kinyögtem mit akartam mondani, de ahogy végeztem a mondattal Katsukival együtt élveztünk el. Ő a hasára én, pedig benne. Lenyaltam a hasáról a nedvét, majd megcsókóltam.-Na? Milyen volt?
(Katsuki): Fantasztikus! Perverzebb vagy, mint hittem, csak így lekötözöd a tanárodat?
(Midoriya): Nagyon ki voltam éhezve és igen, csak így kikötöztelek. Nem tetszik?-közben levettem a kezeiről az övét.
(Katsuki): Egy szóval se mondtam.-Csókólt meg.-Gyere menjünk fürödni.
Elmentünk fürödni és természetesen folytattuk, amit abba hagytunk. Elég sokáig fent voltunk így délután keltünk fel. Rendeltünk pizzát és filmeztünk. Este, pedig haza vitt a kocsijával.
(Midoriya): Jó éjszakát Katsuki!
(Katsuki): Jó éjszakát Izuku! -Adott egy búcsú csókót és kiszáltam a kocsijából. Bementem a házba és meséltem anyuéknak, de természetesen a szexet nem meséltem el részletesen, csak annyit tudnak, hogy volt. Jobb is, ha nem tudnak, hogy hány menet volt. ;) 

Tudom! Ezt péntekre ígértem meg, de nem volt kedvem. Rövid lett, de nem volt célom, hogy 1000 szavas legyen. Úgy voltam vele, hogy elég egyszer részletesen le írni a szexet. Ez volt az első ilyen Todorokiékkal együtt, hogy ilyet írtam, majd legközelebb jobb lesz. Egy darabig szüneltetem ezt a könyvet és elkezdem a KageHinás könyvet. Majd találkozunk, addig is jó napot/estét! :)



Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 06, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Bakudeku Tiltott szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang