2.fejezet ,, Idegenvezetés " 2. rész

94 5 0
                                    

...-Midoriya!-a hang felé fordultam. A hang tulajdonosa nem volt másé, mint Bakugou Katsuki tanár úré.-Mondja tanár úr miért az iskola épülete előtt kellett találkoznunk?-kérdeztem ásítva.-Nocsak, csak nem álmos valaki!? Ennyire izgulsz a randink miatt?-kérdezte nagy vigyorral.-Nem...mi-mit tetszett mondani? Randi!?-egyből ki pattant a szemem alól a csipa.-Hahaha...Nyugi csak vicceltem...-mondta háttal nekem.-Deee...-fordult felém.-..legalább felkeltél.-mosolyodott el. A fejem elvörösödött, majd megráztam magam ezzel vissza rántva magam a földre.-Gyerünk Izuku, csak szórakozik veled!-magamba mondtam, majd jól erősen az arcomra csaptam és a tanár úr után siettem. Egy kis ideig sétáltunk a parkolóba, majd egyszer csak megállt egy piros Ford Mustang mellett és kinyitotta a kocsit.-Hé mit álldogász ott? Gyere szállj be!-mondta határozottan-Ez a te kocsid?-nem figyelve a szavaira én tovább ott álldogáltam tátott szájjal, mint aki még nem látott volna autót.-Neeem. Ez a mikulás kocsija. Kölcsönadta nekem.-mondta gúnyosan.-Tényleg?-kérdeztem csodálkazóan.-Még szép, hogy enyém a kocsi! Szállj be végre a kocsiba! Ne kelljen mégegyszer mondanom!-ordította.-Összerezzentem és szó nélkül be szálltam a kocsiba. Elindultunk, majd egy piros lámpa meg állított minket. Egy darabig csend volt, de a tanár úr megtörte ezt a kínos csendet.-Mégis miért lepődtél meg, hogy ez az én kocsim?-kérdezte felém nézve kíváncsian.-C-Csak nem gondoltam volna, hogy egy...-egy tanár fizetéséből lehet venni ilyen kocsit?-szakított félbe Katsuki.-Ha annyira akarod tudni a szüleim gazdagok és a 20. születésnapomra kaptam.-folytatta, közben zöldre váltott és folytattuk utunkat. Gyorsan eltelt ez a mai nap. Még többet is tudtam mutatni ma, mint gondoltam. Visszaértünk a suli parkolójába és az iskola bejáratához sétáltunk. Már a bejárat előtt álltunk, ahol elkezdődőtt a napunk.-Köszönöm az idegenvezetést Midoriya!-megkösszönte miközben újra a hajkoronámat simogatta. Sokszor csinálja a suliba, de nem nagyon érdekelt hiszen megsimogatta a fejem. Más diakoknak is biztos szokta.-Figyelj Midoriya! Mi lenne, ha holnap szórakoznánk ketten?-H-hogy mi ketten, szórakozni?-vörös voltam, mint egy paradicsom.-Phf..hahaha...Nyugi csak arra gondoltam, hogy elmehetnénk állatkertbe.-oda jött hozzám és rá pöckölt a homlokomra.-Áú!-tettem a kezem a homlokomra.-Kis butus! Milyen mocskos dolgokra gondoltál?-mosolygot kihívóan.-É-én sem-semmire!-ordítottam zavaromban.-Hahaha..Persze, persze. Holnap találkozunk ugyan itt és ugyan abban az időben, mint ma.-ment volna el vissza a kocsijához és én is mentem volna haza, de utánam ordított.-Ohh, majd nem elfelejtettem! Öltözz csinosan!-kacsintott, majd ment tovább a kocsijához. Mi...a....franc baja van ennek a vénembernek?! Haza siettem.-Szia fiam! Mesélj milyen volt a napod? Tetszett a tanár úrnak Tokyó? Mondtad, hogy holnap is vele leszel. Mit fogsz megmutatni neki holnap?-kérdezte izgatottan.-Szia anya! Túl sok a kérdés.-mosolyogtam meg anya lelkesedését.-Előszőr is nagyon jó volt, igen nagyon élvezte a tanár úr és az utolsó kérdésedre a válasz, hogy annyira jól sikerült az idegenvezetés, hogy úgy döntött a tanár úr, hogy holnap menjünk el állattkertbe.-válaszoltam anyukám kérdéseire miközben épp a vacsorámat ettem. Ramen volt vacsorára. Imádom a rament! <3-Hohó csak nem egy randi a tanárúrral kis fiam!?-lelkesedett fel anyukám. Én a mondata halatán félre nyeltem miközben szürcsölgettem a levest.-Khmm...Khm..Khm, na de anya! Ő a tanárom!-És még csak 24 éves fiatal.-Én pedig 17 éves vagyok.-közöltem a tényeket.-Jajj fiam! azt ne mond, hogy 7 év neked sok!-Háát..egy kicsit.-Dehogy is! Tudod mi sok? A 20 év korkülönbség!-Ha te mondod anyu!-folytatam tovább az evést.-Csinos legyél holnap, ha már randid lesz.-közben majdnem megint megfulladtam.-Hányszor mondjam anya, hogy ez nem egy randi lesz!-ordítottam piros arcal.-Jaja! Azért vagy most is olyan, mint a paradicsom!-nevette el magát.-Anyaaa!-Jó éjt és sok sikert a randihoz!-megfogtam a pulcsimat és hozzá vágtam ,de nem talált, mert addig becsukta a fürdőszoba ajtját, majd újra ki nyitotta.-Nem talált! Bleee-nyújtotta ki a nyelvét, majd ismét be csukta az ajtót, de most kulcsra is zárta. Befejeztem, majd elmosogattam és felmentem a szobába. Még egy kicsit forgolódtam az ágyamban, majd végül elfogott az álom.



Sziasztok! Remélem eddig tetszik nektek. Nem tudtam aludni így unalmamba elkezdtem írni. Csütörtökön hozom a folytatást! Addig is legyetek jók! ;)

Bakudeku Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now