1 óra tanulás után
Katsuki szemszöge:
(Katsuki): Rendben mára ennyi.-pakoltam el a cuccaimat, ahogy Izuku is.
(Midoriya): Köszönöm a segítséget!-mosolygott.
(Katsuki): Nincsmit!-ki mentünk a könyvtárból és a bejáratnál megvártam, hogy Iuzuku átvegye a cipőjét.
(Midoriya): Hát akkor holnap folytatjuk! Viszlát!-megfogtam a táskáját ezzel jelezve, hogy még ne menjen.
(Katsuki): Várj!-hátra fordult, hogy a szemembe nézzen.-Te....tényleg szerelmes vagy belém?-ettől a kérdéstől, olyan vörös lett a feje, mint a paradicsom és elkezdett....SÍRNI!!???
(Midoriya): IDIÓTA KATSUKIIIII!!!!!!-ordította, majd elrohant. Valami rosszat kérdeztem? Megcsörrent a telefonom. Kirishima az.
(Kirishima): Csá haver! Merre vagy?
(Katsuki): Hogy-hogy merre? Hát a suliba. Korrepetáltam. Most végeztem.
(Kirishima): Tudom mondtad. Midoriya Izukut, a ,,csak diákodat" korrepetálod ma, de mondtad, hogy korábban fejezed be, mert ma beszéltünk egy találkát. Emlékszel vagy a drága Midoriyád ennyire elvette az eszed?-kérdezte nevetve.
(Katsuki): Basszus tényleg! Ne haragudj haver kiment a fejemből!
(Kirishima): Semmi gáz haver! Megértem én, hogy szerelmes vagy és most szétszórt vagy. Minával itt várunk a közös kedvenc kávézónkba.
(Katsuki): Rohanok!-ezzel letettem a telefont és gyorsan siettem a kedvenc kávézónkba. Bassszus totál kiment a fejemből! Ez Midoriya hibája! Ez a nap nagyon sok volt és fogalmam sincs, miért rohant el sírva. Közben megérkeztem a találkozóhelyre.-Megjöttem! Bocsi a késésért!
(Kirishima): Már rendeltünk! Tudjuk mi a kedvenced ezért, ha nem bánod rendeltünk neked is. Egy Lattét, tiramisuval. Jól tudom?
(Katsuki): Igen, köszi!-ültem le szembe velük.
(Mina): Hallom Katsuki beleszerettél az egyik diákomba.-mosolygott. Én közben elvörösödtem.
(Katsuki): Kirishima!
(Kirishima): Mi van? Még szép, hogy elmondok mindent a feleségemnek.-adott egy csókót Minának.
(Katsuki): Jó ezt mondjuk megértem, de akkor is.
(Mina): Ugyan Katsuki én örülök neked, de én se értem, miért vagy ilyen kuka.
(Katsuki): Amúgy nagyon szépen köszönöm az állást.
(Mina): Inkább én köszönöm, hogy elfogadtad. Így gond nélkül eltudtam jönni. Vigyáznom kell nagyon a kis babámra.
(Katsuki): Hogy vagytok? Kb most lettél négy hetes. Jól mondom?
(Mina): Igen és jól vagyunk.-mondta miközben megsimogatta a hasát.
(Kirishima): Tegnap voltunk vizsgálaton és mondta az orvos, hogy minden rendben. Azt is mondta, hogy eltudunk menni nászútra, de természetesen nagyon kell figyelnünk és én mindent megteszek, hogy jó legyen minden.
(Katsuki): Mikor is indultok Hawaiira?
(Mina): Hétfőn és vasárnap jövünk haza.
(Pincér): Tessék meghoztam a kávékat és a sütiket.
(Kirishima): Na mesélj! Történt valami izgalmas veled ma?
(Katsuki): Az a baj, hogy túl sok minden.-Kirishima és Mina kíváncsian figyeltek, ezzel jelezve, hogy meséljek el mindent.5 perc mese után:
Kirishima rácsapott a homlokára.-Ezt nem mondod komolyan! Te tényleg még azt kérdezed, hogy miért futott el sírva?
(Mina): Szegény fiú!
(Katsuki): Mo-most meg mi van? Mit csináltam?
(Kirishima): Csak azt, hogy akkora hülyeséget kérdeztél tőle a történtek után, hogy azon se csodálkoztam volna, ha pofán vágott volna amiért ekkora sötét vagy.
(Katsuki): MI VAN?
(Mina): Komolyan Katsuki! Melleted egy vödör szén, egy atom villanás.
(Katsuki): HOGY MI?
(Kirishima): Hát ez jó volt szivem.-röhögött.
(Katsuki): Na jól van most már kezdtek idegesíteni!
(Kirishima): Látom te nem jössz rá! Az exének azt mondta, hogy mást szeret és, hogy azzal a személlyel MÉG nincs együtt és utána a könyvtárban letámadott, ha nem zavartak volna meg akkor, megdugott volna. Ezek után te megkérdezted tőle, hogy szeret téged! Még jó, hogy kiborult. TE VAGY AZ, AKIT SZERET! Most te tényleg hülye vagy, vagy pedig nem tudod elhinni, hogy ez veled történik?-majdnem meghaltam zavaromban. Mindent, amit most elmondott Kirishima egy kis filmben lejátszódott bennem és....NAGYON ZAVARBA EJTŐ!
(Mina): Egek! Ezek a mai fiúk aztán nagyon energikusak. Midoriyáról el se képzeltem volna, hogy ilyen, vakmerő hiszen, olyan ártatlannak néz ki.-nevetett.
(Katsuki): Én se gondoltam volna.-néztem ki az ablakon.-Egy aranyos nyuszinak hittem, közben pedig egy kiéhezett szexi farkas.
(Kirishima): Úgy látszik ez a szexi farkas egészben felfalt.-nevetett rajtam.
(Katsuki): H-hogy mi? Honnan....
(Kirishima): Haver ugye felfogtad, hogy amit mondtál az előbb mi is halottuk?-szakított félbe. JESSZUS! HANGOSAN MONDTAM!?
(Mina): Csak vigyázz, hogy nehogy ez a nyusziba bújt farkas mégjobban elvegye az eszed, mert már most kész vagy.-nevetett Kirishimával együtt. TÉNYLEG HALLOTTÁK! KÉSZ! ÉN MÁR TELJESEN KÉSZ VAGYOK! CSAK ÚGY ÉG A FEJEM!
(Katsuki): Én most haza megyek. Ez a nap túl sok volt. Itt az én részem, majd még találkozunk. Sziasztok!
(Kirishima): Rendben haver! Ne hagyd, hogy holnap is felfaljon!-kiáltott utánam. Én csak mérgesen ránéztem, de nem volt rá semmilyen hatással. Túlságosan is kiélvezi, hogy most teljesen ki vagyok. Nem lehet igaz, hogy egy diákom ennyire elvegye az eszem! Ugye?
ESTÁS LEYENDO
Bakudeku Tiltott szerelem
FanficSziasztok! Ez az első fanfictionom! Normális, építő jellegű kritikát elfogadok. Van pár anime ami ichletett adott. Nem követi az animét. Lesznek benne +18 részek és igen yaoi. A helyesírásért ellnézést kérek! Jó olvasást! :)