Az első nap nagyon rövid volt. Három osztályfőnöki óra volt. Sajnos holnaptól kemény napom lesz. Brutális az idei féléves órarendem. Mindennap lesz matek! Ráadásul dupla! Kedden és csütörtökön hál istennek csak egy matek óra lesz. Az a legrosszabb, hogy a fizika is több, mint tavaly. Tudom én választottam a fizikát ötödik tantárgyként, de akkor is, ez ember kínzás! Természetes a nyelvtan/irodalom, történelem és az angol órák számai is felemelkedtek. Komolyan emberek ez még csak a 2. tanévem. Még messze van az érettségi. Épp cseréltem a cipőmet amikor valaki megfogta a jobb vállam. Egy nagyott ugrottam és egy kis lányt megszégyenítő síkoly hagyta el a számat. Oda fordultam a nevetés írányába.-Hahaha... Ne haragudj! Nem tudtam,hogy ilyen ijedős vagy és azt se, hogy ilyen hangot is ki tudsz adni. Te tényleg fiú vagy?-mondta még mindig nevetve, míg a kezét le téve maga mellé a vállamról helyezte.-Mégis mit szeretne tőlem a tanár úr?-kérdeztem duzzogva.-Nem emlékszel? Téged választottalak, hogy körbe vezess.-mondta összekarolt kézzel. El is felejtettem.-Mit szeretne tanár úr előszőr megnézni? Az iskolát vagy a várost?-kérdeztem unottan.-Elöszőr is az iskolát. Most szombaton ráérsz Midoriya?-Nem terveztem semmit szombatra. Miért?-kérdeztem kíváncsían.-Rendben! Szombaton megmutatod a várost.-mondta kiegyenesedve.-Tokyó hatalmas! Egy nap nem lesz elég, hogy megmutassam. Így is a látványoságokat és amit érdemes tudni, hogy hol van Tokyóba muttatom meg magának.-jelentettem ki magabiztosan.-Hááát...-neki lökött a cipős szekrényhez, majd megfogta két ujjával az állam és közel hajolt hozzám.-Mit a-akar?-kérdeztem meglepetten. Szerintem egy kis pír szökött az arcomra a hírtelen cselekedete miatt.-...akkor képtelen leszel velem tölteni a vasárnapodat is.-lehelte ajkaimra. Majd eltávolódótt tőlem és elsétált. Hirtelen megállt és felém fordult.-Jössz? Minél előbb mutatod meg az iskolát annál előbb mehetsz haza!-előre fordult és elindult. Én ott lefagyva álltam kikerkedett szemekkel. Majd pár másodperc után újra tudtam mozogni és követtem Katsuki tanár urat. Mégis mi volt ez? Miért szórakozik velem? Éreztem, hogy engem fog szivatni. Már amikor rám mutatott, hogy én legyek az idegenvezetője az arcára volt írva, hogy készülj, mert téged foglak szívatni. Semmi baj Izuku egy hétvége és utána vége. Már késő délután volt, mire megmutattam az egész sulit.-Fhu.. Jó nagy ez az iskola.-jelentette ki.-Umm..-értettem egyett.-Oda lépett hozzám és meg simogatta a hajkoronámat, amire annyi volt a reakcióm, hogy becsuktam a szemem.-Mi a baj?-kérdezte aggódva.-Se-semmi..csak egy kicsit fáradt vagyok.-mondtam mosolyogva.-Értem.-ejtett egy félmosolyt.-Hát akkor, majd holnap találkozunk. Ne feledd az első két órád velem lesz! Az első matek, a második pedig fizika. El ne merj késni!-mondta tanári szigorral.-Értettem.-mondtam kihúzva magam.-Holnap találkozunk tanár úr.-mentem volna ki, de a tanár úr utánam kiáltott.-Egyébként ne haragudj, de el kell mondanom, hogy azért fogtam meg az állad, hogy leszedjek egy rizsszemet. Oda volt ragadva az álladra. Gondolkoztam, hogy szólok, de inkább én szedtem le. Remélem nem baj!-mondta csábos mosolyával, amitől én vörös lettem.-Kö-Köszönöm!-ordítottam közben le hajoltam és utána rohantam haza. Aaahhhh.... Azaz isten verte öregember! Nem tudott volna csak simán szólni, hogy figyelj paraszt egy rizsszem rá ragadt az álladra!? Miért kellett ilyen kínos és félre érthetően leszedni azt a nyamvadt rizsszemet!?
Elérkezett a szombat reggel. Ki vagyok! Egész héten furcsa dolgokat csinált Katsuki tanár úr velem. Az órák alatt ahogy tud ki küld a táblához. Azért van mikor mást választ, de tuti csak azért, hogy ne legyen gyanús, hogy olyan sokat ki küld a táblához. Főleg matek órákon. Azt mondta, hogy pocsék a matek tudásom (amit eddig is tudtam), ezért jövőhéttől tanítás után a könyvtárban korrepetálni fog matekból. A fizikával el vagyok. A törvényeket jól meg tudom tanulni. Ki neveztek hetesnek és párszor elég közel volt hozzám Katsuki tanár úr, amikor kettesbe maradtam vele, de úgy vagyok vele, hogy csak szórakozik velem, majd megunja és akkor végre békén hagy.- Midoriya!-a hang felé fordultam.Folytatom...
YOU ARE READING
Bakudeku Tiltott szerelem
FanfictionSziasztok! Ez az első fanfictionom! Normális, építő jellegű kritikát elfogadok. Van pár anime ami ichletett adott. Nem követi az animét. Lesznek benne +18 részek és igen yaoi. A helyesírásért ellnézést kérek! Jó olvasást! :)