Chapter 1: Flame

77 14 35
                                    

Öncelikle herkese merhaba! 

Bu yazacağım ilk Fan kurgu. Uzun süredir bu fici yazmak aklımdaydı ancak cesaret edemiyordum. Kafamda bir şekilde topladıktan sonra yazmaya başladım. Bazı yerlerde yazım ve noktalama hataları olabilir. Bunun için sizlerden özür dilerim. Umarım seveceğiniz bir fic olur ♡︎

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz ㅡ>

Yanıyordu... Her yer yanıyordu.

Ateş her yeri sarmalamışken, ateşin sıcaklığını hissetmiyordu Hwang Hyunjin. Etrafına baktı... Yanan koltuklara, perdelere, yemek masasına, ailesiyle olan resimlere baktı.

Vitrinin yanında bulunan eski ayna gözlerine takıldı. Ayna sanki yeni cilalanmış gibi pırıl pırıl parlıyordu. Etrafında alevler olmasına rağmen aynaya bulaşmıyordu. 

Alevler bir anda hareket etmeye başladı. Hyunjin ile ayna arasında bir koridor oluşturdu. Hyunjin'i aynaya yönlendirmek isteyen bir yoldu adeta. Hyunjin, alevlerin arasında aynaya doğru bir adım attı. Bir tane daha, bir tane daha ve bir tane daha... Gittikçe daha çok yaklaşıyordu aynaya. Önünde durduğu zaman kendine baktı Hyunjin. 

Bu... Bu gerçekten kendisi miydi? Kahverengi olan gözleri şuanda alev küreleriydi. Sarı, uzun saçları vardı. Her yerde bulunan alevler sanki onun bir parçasıymış gibi duruyordu. 

Hyunjin'in aynada gözüken yansıması bulanıklaşmaya başladı. Karşısındaki yansımada başka bir beden belirmeye başladı. Yansımadaki kişinin bulunduğu yerde çok kuvvetli rüzgar esiyordu. Fırtına kopuyordu adeta. Karşısındaki kişinin sarı saçları birbirine girmişti rüzgar nedeniyle. Gözlerine giren saçları yüzünden gözlerini kısmıştı. Yüzünde yıldızlara benziyen şeyler parıldıyordu. O, çok güzel gözüküyordu. Hyunjin elini kaldırdı. Aynaya dokunmaya çalıştı ancak ayna bir anda bulanıklaşmaya başladı. Etrafındaki her şey bulanıklaşıyordu...

Bölümü yazarken full District 9 dinledim. Yazarken şarkı dinlemek beni daha çok moda sokuyor. Eğer sizin de önermek istediğiniz şarkı olursa buraya yazabilirsiniz ㅡ>

Yazarken birkaç kez kontrol ettim ancak gözümden kaçan yazım hatalarım olabilir. İlerleyen zamanlarda bölüm düzenlemesi yaparken gözümden kaçan hataların hepsini düzeltmeye çalışacağım.

 İlerleyen zamanlarda bölüm düzenlemesi yaparken gözümden kaçan hataların hepsini düzeltmeye çalışacağım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tarih: 23.06.2021
Kelime: 286

Kendinize iyi bakın. Sağlıcakla kalın ♡︎





nightmare | hyunlixWhere stories live. Discover now