Hyunjin avucunun içinde biriken terleri pantolonuna sürerek temizledi. Bir kafede oturmuş sözleştikleri saatte Chan'ın gelmesini bekliyordu.
Gerginlikle kahvesinden bir yudum daha alırken kafeye giren iki kişiyi gördü. Biri sarı, kıvırcık saçlara ve yapılı bir vücuda sahipti. Yanındaki çocuk ise şapkasının ve hoodiesinin içine saklanmıştı. Bu yüzden çocuğun yüzünü seçemiyordu. Kıvırcık saçlı kişinin Chan olduğunu düşündü Hyunjin.
Kıvırcık saçlı adam, kafenin içine göz gezdirirken Hyunjin ile göz göze geldi. Gamzelerini gösteren geniş gülümsemesi ile Hyunjin'in masasına doğru adımladı. Yanındaki çocuk da onu takip etti. Kıvırcık saçlı adam elini uzatıp "Merhaba, ben Chan. Yanımdaki arkadaşım, Felix. Sen de Hyunjin olmalısın." dedi.
"Evet, Hyunjin ben. Memnun oldum." Hyunjin, Chan'ın uzattığı elini tutup sıktı. Ardından elini yanındaki çocuğa uzattı. Çocuk kafasını kaldırdığında Hyunjin ile göz göze geldiler. Hyunjin'in kaşları havalandı ve ağzı 'O' şeklini aldı.
Hyunjin'in karşısındaki bu çocuk rüyasında, aynada gördüğü çilli çocuktu.
Hyunjin'in yüzündeki aynı ifade Felix'in yüzünde de vardı. Bu çocuk rüyasında alevlerin arasında gördüğü çocuktu.
Chan Hyung'u sabah bir görüşmesi olduğunu söylemiş ve onu da buraya getirmişti. Kendisine açıklayacağı şeyleri o kişiye de açıklayacakmış ve ikimize ayrı ayrı anlatmak yerine aynı anda açıklamanın daha uygun olduğunu söylemişti. Fakat rüyasında gördüğü çocukla buluşacağını söylememişti ona.
"Sen..." dedi Felix. "Seni daha önce görmüştüm."
"Ben de seni daha önce gördüm. Buna eminim" dedi Hyunjin.
"Felix daha Avustralya'dan yeni geldi. Geldiğinden beri de benim yanımda. Nerede birbirinizi görmüş olabilirsiniz ki?" diye merakla sordu Chan.
Felix ve Hyunjin birbiri ile göz teması kurdular. Teması kaybetmeden aynı anda, aynı cümleyi kurdular.
"Rüyamda."
Tarih: 21.11.2021
YOU ARE READING
nightmare | hyunlix
Fiksi Penggemar"Hyunjin'in aynada gözüken yansıması bulanıklaşmaya başladı. Karşısındaki yansımada başka bir beden belirmeye başladı. Yansımadaki kişinin bulunduğu yerde çok kuvvetli rüzgar esiyordu. Fırtına kopuyordu adeta... Karşısındaki kişinin sarı saçları bir...