נק מבט יונגי:
הבוקר הגיע ובאמת שלא רציתי ללכת לבית ספר.
ידעתי שג'ימין יהיה שם. והוא ירצה תשובות יותר ברורות ממה שנתתי לו בבית חולים. החלטתי שאני מסוכן מדי בשבילו, זהו, אני פשוט אתעלם ממנו מעכשיו. לא אדבר איתו יותר זהו. ככה אף אחד לא ייפגע.נק מבט ג'ימין:
חודש עבר מאז התאונה.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
חודש שלם שיונגי מתעלם ממני.
והבוקר הגעתי להחלטה, הגיעו מים עד נפש. די! אני רוצה תשובות ממנו, מגיע לי תשובות. ואני מתכנן תדרוש אותן ממנו.כשהגיעה שעת הארוחת צהריים אמרתי לקבוצה שאני לא אוכל איתם היום ושיש לי משהו לשאול את יונגי על שיעור אומנות. אז מצאתי מעט אומץ והתקדמתי לעבר השולחן של יונגי והאחים שלו, למזלי בנתיים רק יונגי ישב שם והאחים שלו כנראה עוד לא הגיעו אז התיישבתי מולו.
הוא הרים את הראש שלו לעברי וסוף סוף פנה אליי אחרי חודש של התעלמות, "מה אתה עושה כאן? אתה צריך לקום עוד מעט האחים שלי יבואו" הוא אמר בקרירות.
"אז שהם ילכו להתיישב בשולחן אחר אני צריך לדבר איתך ואני רוצה תשובות הפעם. בלי התחמקויות." אמרתי.
"ומה יוצא לי מזה?" הוא שאל.
"היום אני אשאל, מחר יהיה תורך" זרקתי לו מקווה שהסקרנות שלו תנצח.
"בסדר, אבל אם תתחיל וזה לא ימצא חן בעיניי אני הולך." הוא איים.
"למה העיניים שלך משנות את הצבע שלהן?" שאלתי.
"שאלה הבאה" הוא ענה.
"אוך, איך זה שאתה הצלחת לעצור את המכונית? איך הגעת אליי ככ מהר? אתה סוג של גיבור על כזה? כמו סופרמן או משהו ובגלל שה יש לך כוחות מיוחדים?"
זה היה נראה כאילו הוא ממש עוצר בעצמו, רוצה לספר אבל לא. הוא נשען אחורה ונאנח מין אנחה של הפסד.
"ומה אם אני לא הגיבור בסיפור? מה אם אני המפלצת?" הוא שאל.
"זה לא יכול להיות, אתה הצלת אותי, אתה אוליי קר מבחוץ אבל אני רואה את האני האמיתי שלך, אתה טוב מבפנים." עניתי לו בחיוך ביישן.
"אני אגיד את זה פעם אחרונה, אני לא בן אדם טוב בשבילך, לא כדאי לך שאני אהיה חבר שלך אז תתרחק ממני, למען ביטחונך עדיף לך לשמור מרחק ממני". הוא הפציר.
הרמקול צילצל שזמן האוכל נגמר ויונגי קם ללכת לשיעור הבא.
קמתי אחריו ותפסתי לו את היד, "אז מזל שאני מוכן להסתכן, אני לא אברח ממך ככ בקלות" עזבתי אותו והוא יצא במהירות.
מוזר, היד שלו הייתה קפואה כקרח.
החלטתי לנסות לנחש מה יונגי, כי בן אדם הוא בטוח שלא.
YOU ARE READING
רק עוד אחד || Just One More || יונמין ויקוק נאמג'ין
Fanficמה קורה כשהילד החדש מגיע אל העיירה הקטנה שבה כולם מכירים את כולם? ואילו אנשים חדשים הוא יפגוש שם? או, שמה עליי לומר, ערפדים? יונמין, לא להומופובים אם קראתם דמדומים אתם תאהבו גם את זה, וגם אם לא😉 כל הזכויות שמורות לי (והרעיון הכללי לסופרת של דמדומים)