Hıçkırıkın ağızından:
Burası ağaçlık yeşil bir alandı..ağaçları çok seven biri olarak yeterince şanslıydım..otobüsten indik ..anna hala o anlamı yaşıyordu ona baktım..ve ona bakınce aklıma o an geldi..otobüs aniden durmuş ve annaya değmişti vücudum..bana ne oluyordu..ah!!bu sadece hataydı ama kafam onu her yanından düşünmemi istiyordu..ben ise sadece annaya bakıyordum...anna bana dönünce kafamı yere çevirdim...
Sen ne yapıyorsun ya!!kendime kızdım..neyse öğretmenimizin bizi getirdiği yer bir piknik masasının olduğu yerdi..ileride bir çok ev vardı..Astrid gördüm öğretmene birşey sordu..
"Öğretmenim biz bu evlerde iki kişi kalacağız de mi?" şaşırdım..neyse geçti derken birde ne desin öğretmenim..
"Kızlı erkekli.."
"Ne!!!of!!inanamıyorum!!"
Öğretmenimiz bana kızgın bir şekilde baktı sustum..sonra listeyi okudu..
"Hıçkırık sen anna ile..hıçkıdık sen..Astrid..ve Merida sen ...tekli kalacak tek kişisin seni eşlediğim gelmedi..ve jack elsayla.."
Zorla da olsa evlere girmiştir ve anna konuşmasada..o da benim kadar bunu istemiyordu..
"Ne saçma de mi hıçkırık! :) erkekler hep beni korkutmuştur..peki ya seni kızlar.."
Ona baktım yatağa yavaşca oturdu..elleri ile çantasını çıkardı yere koydu..mini yeşil elbisesi açılmasın diye düzeltti..sonra bana döndü..
"Anna..EE..seninle aynı fikirdeyim.." ah!!korkuyorum..kalp atışlarım çok çok hızlanmıştı...ne yapacaktım...buradan çıkmak istiyordum...kıyafetlerini dolaba koydum..yan tarafa döndüğümde korktum çünkü anna gelmişti..
"Anlıyorum seni :)" geri çekildim..yavaşca eğildi ve o da dolaba kıyafetlerini yerleştirdi..sonra ise bana döndü..ona bakınca sanki onun kalbinden geçenleri gördüm..
"Anna ..korkuyorsun.." dolaba yaslanmıştı..iki eliyle arkasından tutmuştu..ondan uzaklaştım..rahatladığını hissetmiştim..arkamı döndüm kapıya yaklaştım ve çıktım..
..........
Hıçkıdıkın agızından:
Astridle aynı evde mi?ah!!bu benim ilk kalacağım gün olacaktı..ah!!çok endişeliydim..girdim eşyalarımı dolaba dizdim ve çıktım..
Hıçkırıkı gördüm ama korkuyordu o ve ve kalp atışları çok güçlüydü ..
"Ne oldu?" bana baktı..
"Benim içim..çok farklı hissediyorum...hıçkıdık...ben kalamam ne yapacağız..hem de aynı yatakta.."
"Ama tek çaremiz :(" onun durumu beni üzmüştü ve akşam oluyordu..ben evime döndüm o da evine gidiyordu...
........
Annanın ağızından:
Ah!keşke geri dönmeden..korkuyor um..çok..çok..ama sakin olacağım..o sırada içeri girdi..hıçkırık..
Bana baktı..ev zaten bir banyo bir o dadan oluşuyordu..ve küçüktü..yatağa oturdum..
kandırırım..
Ona baktım..evet gözleri yalan döylemediğini söylüyordu..biraz daha rahatladım..uykum gelmişti..hıçkırıkta anlamış olacak ki.."yat istersen bende yerde yatarım anna.."
"Hayır!!"
Şaşırdı..
"Şey yani..yanımda yatabilirsin.."
Yanıma geldi ve yavaşca yatağa girdi..korkuyorum arkamı döndüm o an otobüsteki olay geldi aklıma..
......
Hıçkırıkın ağızından:
Anna korkuyordu ...iki saat geçmişti..anna bana dönmüş uyuyordu..elbisesini çıkarmamıştı ve açık saçları..yüzünü kapamıştı yavaşca saçlarını yüzünden aldım ve okşadım..bana ne oluyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayatın bana verdikleri-ejderhanı nasıl eğitirsin 2
FanfictionBu hikaye günümüz hikayesi ve HTTYD severlere tabi ki ekstra karakterlerde olacak mesela:bilmediğiniz bir karakter olan hıçkırık ki bu hıçkıdık'ın ikiz kardeşi .Birde Andy Sticks var .Onu ben bu hikaye için kuzen olarak belirledim.Hıçkıdık ve Hıçkır...