YEPYENİ BİR MERHABA-sabahın ilk güneşi-HTTYD 6

52 4 0
                                    

Sabahın erken saatleri hava hâlâ karanlık ve soğuk dondurucu...anna ve hıçkırık uyanıklar...onların odasında uyuşmuyordu tabiki kızı...anna hıçkırıka döndü..
A:do.dondum ya!
:anna bebeğim..sarıl istersen :)
A:hayır!!
Arkasını döndü...andy o sırada odaya girdi..
An:güzel annacığım işin yoğun değilse...hannah uyandı..
A:hmm anladım geliyorum ne gibi yoğun işim olabilir ki..
Anna sıcacık yatağından çıktı ve soğuk buz gibi karanlık koridorda andy ile ilerledi..mini geceliği bu sefer kışlıktı...andy onu kaçırırdı her zaman...ona baktı..gözü annanın boynundaki kolyeye takıldı..neyse odaya gelmişlerdi..
A:kızım..dur bakalım..al bununla oyna ...oyuncak istermiş... :)
Andy kapıyı kapadı..annayı tutu ve gözlerine baktı ...sonra kolyesine baktı..elini yavaşca kolyeye götürdü..
A:andy...ne yapacaksın..
Andy o kaçacakken bileğinden tutu ve kolyesine elini koydu...anna durdu..
A:ha bu...bu ..bunu annem hediye etmişti taktik nasıl? :)
An:çok güzel...
A:andy iyi misin?
Andynin elini annanın çıplak tenine değiyordu..
Andy elini yavaşca kaydırdı ve okşadı...gözlerini kapadı..
"Yaşamımda hep seni istedim...ama bir çocuğum oldu ...anna izin ver seni öpeyim.."
Sonra belinden çekti ve iki eliyle belinden tutup unu hızlıca öptü...anna gözlerini kapadı..
"Andy...sen ..sen hâlâ seviyorsun beni.."
Ona sıkıca sarıldı..
Uzun öpüşme aşamasından sonra..kızlarının uyuduğunu fark ettiler..doğmakta olan güneşi camdan izlerlerken iki sıcak el birleşti tek bir aşk değildi bu iki kişi sevilirdi de mi? Onlar gibi...

hayatın bana verdikleri-ejderhanı nasıl eğitirsin 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin