geçmişi hatırla-httyd 5-yeni sezon

50 2 0
                                    

Hayatın onlara verdikleri ....
3 yıl sonra 26 yaşlarına geldiler...ama hıçkırık ve anna andy yüzünden evlenemediler... Oysa evlenmek istiyorlardı...ama Astrid ve hıçkıdık....EVLENDİLER... Bu harika oldu de mi?..sanırım hıçkırık ve annanın evlenmelerini biraz erteleyeceğiz...andy yine aynı huylara sahip hiç değişmeyeceğine yemin etti sanki...annesine öfkesi hiç tükenmedi...yağmurlu aylardayız...şubat diyelim...yine soğuk yağmurlu bir gün...hiç kalmayan andynin telefonu çalıyor telefonunu açmak için kalkıyor oturduğu yerden..
:alo?
Ang:oğlum..selenayı geri yollamışsın sen ne yapıyorsun!!!
An:anne!!!anna ile senin yüzünden ayrıldık de mi?!! Sevmemiştin onu!!?? O bizden fakirdi gözünde!!! Ben okulda popülerdim...birde hıçkırık...sen ise annayı hiç sevmemiştin!!
A:ne oluyor andy...
An:al anna telefonu annemle konuş!!
A:ama..alo..bayan anglea..
Ang:hattaydı affet kızım seni ve andyyi ayırmamalıydım..
A:siz bunu nasıl yaptınız!!acımadınız ?!!oğlunuzun aşkına!!!aşıktım ona!!
Ang:o zaman hıçkırıktan ayrıl!!
A:ama...
:anna tatlım..gelsene..
A:al andy..
An:anna nazik bir kız!! Hıçkırıkı seviyor!!!bitti anne seni sevmiyorum!!
Telefonu yüzüne kapadı..andy kızmış ve üzülmüştü..koltuğa geri döndü..hıçkırık ve anna geldiler.. Hıçkırık yanına oturup omzuna elini koydu..
:anlıyorum seni...zor şeyler yaşadın..
An:evet..boşanmış bir ailenin çocuğydum..anna beni destekliyordu...o hep yanındaydı..ona 1.sınıfta aşık oldum..ve sen geldin 2.sınıfta..daha aşkımı itiraf edemeden çocukluk aşkı geldi...seni tanırmış meğer..o sana aşık oldu..bu kalbimi bi o zaman birde şimdi kırıyor...2.sınıfta sen zekiyfin matamatiği annaya anlattın.. O sana ısındı beni unuttu..boşanan ailenin hüzünlü hayatı olan çocuğuydum..herkes seni sevmişti...sen seviliyordun...sonra 4.sınıfta sınıfın değişti..anna buna üzülmüştü..ben onu destekledim.. Anna bana ısınmaya başladığı an...
:bende her tenefüs anna için geliyordum..evet bir kaç yıl önce istediğim kızı elde etmiştim ama...bozulmuştu...
An:biz o zaman kavga etmiştik..ve seni yaralamıştım..
A:bende hıçkırıkı korumuştum karar verememiştim ki...ikinizide seviyordum..
:o kavgadan sonra annayı unuttum..
An:ben ise anna ile 5.sınıfta erken ama sevgili oldum..elimi ilk ozaman tutu..bende onu ilk o zaman yanağından öptüm..ya sen?
:ben ...yapmamıştım..her yapacağım zaman aksilik çıkıyordu...
An:beni destekledi hep...ve liseye geldik..sınıfa gelmemeye başladım..sen yakışıklı oldun..bende sana benzediğini hark etmiştim ondan ...gelmedim...ikizinin sanmıştım..korktum...sen ise o sırada anna ile arkadaştın..
A:o benimle her tenefüs görüşürdü..o bana...
:senden bahsederdim..sensiz olmuyordu eksiktim..içim seni çağırıyordu ki..bu sefer hıçkıdıkı çağırmaya başladı...ikizin olduğunu öğrenince çok mutlu olmuştum..seni hep unutuk..piknikte..
An:eksik olan bendim aynı sebepten dolayı gelmemiştim ve bir mektup şoka uğrattı..
Annem yazmıştı..biliyordu böyle olacağını..ve açıklamıştı..sen benim kuzenimdin..piknik alanına gittim kimseye gözükmeden sizin odanıza baktım..seni ve annayı mutlu gördüm..
A:o zaman sen..gelmişti andy !!of!!
An:biliyordum..herşey bozulacaktır..bende gidiyordum..
As:seni gördüm ama kimseye söylemedim..
A:ne!!
As:gülümsedim arkandan..
An:Astrid...bilmiyordum..
:demek..
An:neyse..sonra annem anna dan Ayrılmam için şunu yapmıştı bizi yanına çağırmıştı ve annayı küçümsemişti annada..
A:bitti bizim sevgimiz!! Diğer evden çıkmıştım..kalbim acıyordu...seviyordum ama istemiyordum..hıçkırık..benim sevgim sönmek üzere olan bir ateşti..şimdi bu yanıyor..yani ben andyyi baştan beri seviyordum..
:hmm..yani ben..
A:affet beni ama ben seni otobüsteki o ana kadar arkadaşım olarak gördüm..sadece arkadaş ama otobüste..
:ben sana değdim diyelim...acımıştı canın çığlığın hiç unutmuyorum..
An:demek o buydu..açsana ben çok merak ederim..
:anna ile otobüsteyiz herkes var piknik alanına gidiyoruz..hıçkıdık ben anna beraber oturuyorduk..anna sersemlemişti kalkmak istedi onu kaldırırken arkasına geçtim ellerini koydum zaten ben o an çok farklı hissetmiştir..zaten annaya aşıktım arkadaşlığmız boyunca o an..otobüs aniden durdu..ve ben ona çarptım..anna bir çığlık attı..herkes bize baktı..
An:ay..hıçkırık hiç mi düşünmedin?
:yoo..
H:olay oydu banada anlatmıştı..
A:ama sen çarpınca hem karnım sıkıştı hemde..işte..neyse ..
:biz dalmışız hadi gelin kahvaltı yapalım..
An:haklısın..
"Demek "otobüsteki olay " diyip durduğunu olay bu...hıçkırık ya :D"
Onlar sabah kahvaltılarını yaparken zor gözüken güneş artık öğlen yaklaştı diyordu...

hayatın bana verdikleri-ejderhanı nasıl eğitirsin 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin