KAR TATİLİ HAFTASI-maceranın 2.günü-ikinci adım kandıran x kişisi httyd 3

135 7 0
                                    

Astrid ve hıçkıdık uçağa binmişlerdi..onlar geliyorlardı...Amerika da ise hıçkırık ile anna uyanmıştı...kahvaltılarını yapmışlardı..
Kapı çaldı..
:kimki sabah sabah aslında erken değil ama..kim o?
"Kapıyı açın yorgun biriyim..içeri alın ne olur.."
:olmaz hem inanmam böyle şeylere..
A:yapma öyle...
Anna kapıyı açtı..kapanıp her yeri örtülü gelmiş biri girdi oturdu koltuğa..
A:su getireyim..
:gelsene anna..
Obikisi mutfağa geçti..
:of!!tanımıyoruz bilmiyoruz..onu içeri niye alıyorsun..
A:iyilik..
:anna bebeğim biliyorum iyilik ama anlamıyorum neden bana değil onlara..
A:suyu götürüyorum..
:of bir kere dinle be!
Anna suyu verir..
"Sağol anna..."
A:ismimi nereden biliyorsunuz?
"Beni tanımadın ?.."
Onu kolundan tutu ve kendisini duvara yaslandı..
A:bırak beni..
X:benim sizinki dünki var ya..
A:n..
Ağzını kapatır...
X:anna gel gidelim..
Anna kafsını eyer..ağzı kapalıdır...
X:bay hıçkırık!!
:sen!!! Biliyordum!!saf anna!!
X kişisi anna ile kaçar..
Hıçkırık evden hızlıca dışarı koşar..o sırada diğer yoldan ikiz kardeşi ve as geliyordur..
"Ne yapsam..anna ya da onlar.."
Hıçkırık anaktarı yere bırakıp(kapının önüne) hızlıca onların peşinden gider..
:anna!!!!
As:anna ?
H:bu hıçkırık..
Onlarda koşarak o yola girerler ..x kişisinin annayı ve hıçkırıkı görürler..
:annayı ver..
X:onunla yaşayacağım o doğru kız!!
H:bırak annayı!!
Onun yüzüne attığı sert yumruk annanın kaçmasını ve onun yere düşmesini sağlar..adamın cebinde gördüğü bıçağı alır hıçkırık kaldırır..
As:hayır!!!
A:hıçkırık...
H:abartmayalım ne dersin sakinleş..
:sen ne annaya nede bize bulaşacaksın tamam ?!!!
Bıçağı fırlattı ve annanın elini tutup,
gittiler..
X:bay be ne çocuk...yanındaki nesi ona benziyordu...ah!!o ikiz kardeşi...ne!!! Amerikanın ikinci zengin çiftinin oğulları ? Onları görmek hayalimdi..başardım yarın özür dileyeceğim..:)
.....
Eve gelirler..
H:kafaları bi toplayalım..toplayalım..oh daha iyi..
:ya o seni almış gidiyor...ama ben seni terk etmem anna korkma canım :)
A:sakinleş ..al su :D
:sen gül mutlu ol bu yeterli :)
Yanına oturur..
As:ya bu böyle mi geçecekti..demek o buydu anna..ya..
A:evet..
:sen herşeyi gönderdin mi?!! :o
A:evet ne oldu ki?
:ya benim telefonundan gönderdin özellerime mi bakacaksın..hic olmadı..
A:özel mi?!!
:tamam şaka benim özelim sadece sensin ..sen ve olacak ailemiz :) sonra çocuğumuz sonra onun..
A:ay kes..anladık :)
H:seni özlemişim..
:o nasıl bir yumruktu..ya..
As:videoya çektim..facebookta paylaştım YouTube ekledim..herkese açık şekilde :)
H:ne!!!Astrid sen beni öldürecek misin? Ne yapıyorsun?!! Babam ..gezide haberi alırsa..
As:dur..heh!şimdi telefon numaram olan herkese gönderdim :)
H:ne!!
ve a gülüyorlardı..
A:mesaj geldi..
:evet gerçekten göndermiş :)
H:of harika ...
Herkes gülüyor heyecanlı birgünde bitiyor..xkişi özür dilyince hıçkırık herşeye rağmen kabul edecek mi?

hayatın bana verdikleri-ejderhanı nasıl eğitirsin 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin