Andy kağıdı alır almaz açar ve okur..
"Evlatlıktan olsan oğlumsun benim için her zaman...andy oğlum..biliyorsun ki annenin yani benim hiç çocuğum olmadı...çünkü baban çocuk istemedi..bizimde olmadı..ama o gün çalan kapı hayatımın neşesini yaşama isteğini seni bana verdi...andy sen...sen hep oğlumsun ...öyle olacaksın..senin 7 yaşını hatırlıyorum..kanada regiton da okula giderken ne mutluydun...sonra... Yavaş yavaş büyüdün...okulun ve kaldığımız yer değişti...sen annayı buldun..zaten hayatınızda olan birini..andy sen ve hıçkırık...eskileri bir düşünün...siz o eskilerde annayı unutamazsınız..kısa gün kısa sürede olsa onu görmüşsünüz..siz 3 yaşınızdayken..anna size gelmiş aynı evde kalırmışsınız..annen anlattı..hani sen 9 yaşındayken gelen kadın var ya o! Oğlum o zaman yalan söyledim affet...sen ona benziyordu sen onun oğlusun diyemezdim ki sana...neyse anlattığına gelirsek...ama bu sadece 1 hafta sürmüş..ikinizde annaya sıcak davranmışsınız...ikinizde annayı seviyormuşsunuz...bende çok..şimdi ise yine aynıdır de mi? İkiniz yine annayı seçiyorsunuz...o kızı bulunca insan kaybedemez...siz öylesiniz...andy ben senin yüreğinde sevgiyi şefkati..ruhunda ise onu gördüm..hıçkırık...
O nasıl iyi mi? Anna iyi mi? Bana yaz ..ve astride ver mektubu şimdiden senin mektubunu dört gözle bekliyorum.."
Sevgiler...
Elizabeth STİCKS
Andy mektubu okuyunca çok farklı hissetmişti...anna ve hıçkırık yaklaştılar ona hıçkırık onu otuturdu ...andy çok şaşırmıştı..
An:annem...
Hı:andy....
A:iyi misin?
An:ben ona ne yazacağım?
Hı:gerçekleri..
An:hıçkırık!!! Senin anna ile evleneceğini mi yazayım?!!!
Hı:evet bunda ne var?annayı kazanamadın...
An:hâlâ vakit var....
Hı:ah!seninle idaaya girmiştim ve...
An:o küçükken saçma birşeydi..
A:idaanız neydi?
Hı:anna eğer andy annesini bulursa....sen onun bulamazsa benim olacaktın..
A:gerçekten saçma..
An:evet o zaman çocuk ve küçüktük...
Hı:ama sen kazandın!! :D
An:hakkımla değil...o beni sevmezken..asla hakkımla kazanmam...
A:andy...
Andy çıktı odadan...
Astrid olanları anlamamıştı sadece izledi..
Anna peşinden gitti...
An:anna git!!
A:andy!! Bilmiyorsun!!
Andy kendi odasına gelince durdu..
An:neyi he!!
A:andy ben...
Andy annayı yatağa itti..
An:anna ....neyi bilmiyorum..
Anna doğruldu..
A:ben ....seni de seviyorum..andy.bu değişmeyecek...ben...
Andy şaşırır..
"Anna...canım.."
Andy annaya yaklaşır..anna geri çekilir..andy yatağa çıkar..annayı duvara sıkıştırır..ona bakar..
An:anna...sen beni de seviyor muydun? Ben..çok mutlu oldum..
Ona bunları derken sarılır ve onu yatağa doğru yavaşca yatırır...annayı öper..
"Andy....hıçkırık bunu görmemeli...andy...affet beni ...siz çok iyi kişilersiniz :)"
Andy gözlerine baktı annanın..
An:çok tatlısın...
A:andy :)
Andy üzerinden kalktı ve anna duvara yaslandı..andy yanına yaklaştı..elini duvara koydu..ve annaya bir süre baktı...bir anda annayı çekti...
Anna şaşırdı...
A:an..andy...aaa..andy..bı..bırak beni...andy
An:anna ...hiç ayrılmasak hayatım..
A:andy...ama gitmeliyim..
Anna geri çekildi ve kalktı..odadan çıktı..
........
Öğlen yeni olmuştu anna dışarıdaydı....eve geliyordu...karşıya geçiyordu ki ...bir araba ona vurdu...yanlışlıkla olmalı ama..vurmuştu ve kaçmış..ve son olarak anna şunu dedi...
A:aaaaa..hıçkırık!!!
Hıçkırık irkildi andyye dokundu hızlıca herkes evden çıktı...anna yolda yerde kan içinde yatıyordu..
As:anna!! :(
H:olamaz..
An:anna..
Hı:anna..
Onun başına gittiler...
Ang:hastaneye hadi arabama getirin..
.......
Hastaneye geldiler annayı hemen amaliyathaneye götürdüler..
An:anna ...o ..ölemez..
Hı:ölmeyecek...
Ang:sakin olun..o iyi olacak...
Amaliyat bitmişti..doktor geldi..
Doktor:ilk olarak rahatlayın o iyi ikinci olarak..o hamile..
An:ne!!
Doktor:çocuğa birşey olmamış...ama olabilir kontrole gitsin...onu uyanana kadar yoğun bakım odasına götüreceğiz..
........
Yoğun bakım odasına geldiler...anna orada yatıyordu tabi uyuyordu..
An:anna hamilesin sen..
Hı:bakalım yine senden mi?
An:o zaman yine aynısını..
Hı:hayır o çocuğu doğuracak...
A:hangi çocuğu..
An:anna!! Şey..
Hı:hamilesin...
A:ne!!
An:ama sakin ol..o iyi..
Ang:doktorunla konuştuk..hani çocuk için durmadan geldiğimiz..
As:ne dedi..
Ang:gelsin bakarız dedi..
A:ben neden buradayım?
Hı:he ..o kalsın :D
...........
3 gün sonra anna hastaneden taburce olmuştu..ama doktoruna da uğrayıp tahliller yaptı..o günün öğlenine kadar beklediler..
As:of!
Hı:gelin doktor geldi..
A:durun...sadece andy hıçkırık vr ben..
İçeri girdiler ..doktor oturun dedi..
An:anna sen otur..
Doktor:sonuçlara bakılırsa..yine ...andynin çocuğu..eğer istemiyorsanız..
A:hayır..bu sefer doğuracam..bu hatayı bir daha asla yapmam..
An:anna :)
Hı:andy tebrikler yine başardın :)
...
Eve gittiler...
Hı:anna iyisini de mi?
A:şey...midem bulanıyor..
An:gel lavaboya gidelim..
Onunla lavaboya gider Astrid ve diğerleri oturur..
As:ya andyden demek..
H:kızdın mı hıçkırık..
Hı:bu sefer hayır...andy çok istemişti...
....
"Bazen kızma kızma çünkü o istemiştir ve sende onun dostusundur.."
Hıçkırık H.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayatın bana verdikleri-ejderhanı nasıl eğitirsin 2
FanficBu hikaye günümüz hikayesi ve HTTYD severlere tabi ki ekstra karakterlerde olacak mesela:bilmediğiniz bir karakter olan hıçkırık ki bu hıçkıdık'ın ikiz kardeşi .Birde Andy Sticks var .Onu ben bu hikaye için kuzen olarak belirledim.Hıçkıdık ve Hıçkır...