andy ve hıçkırık HADDOCK-httyd 5

52 2 0
                                    

Akşam olmuştu...çok geç olmuştu herkesin uykusu gelmişti..andynin de ama beklemeye kararlıydı..
A:yatın isterseniz..andy..
An:annem yattı..zaten ama..
H:ben bekleyeceğim...
A:tamam sizin kararınız...
Taki ay iyice bastırana kadar....veee sabah olur hepsi uyumuştur...hıçk8dıkın eli hıçkırıkın elinin üzerindeydi ama...elini sıkmıştı...
Hıçkıdık bunu hissetip uyanmıştı..
H:hıçkırık...buradayım uyan..sabah oldu acıtma kalbimi !!! gözlerini ikizkardeşim..
A:ah..hıçkıdık uyanmadı ?
H:aslında o ...ekimi tutu...daha çok sıktı diyelim...
An:ne!!! ....
Andy ona yaklaştı..
An:h8çkır8k hıçkıdık iyi herkes yani senin dışındaki herkes iyi..sen olmadan mutlu olamıyoruz..uyan..
A:hıçkırık mısın?...ben dünden beri yemek yemedim..yemedim değil...yiyemedim..ben...sensiz olmuyor hıçkırık şunu fark ettim...seninle evlenmem gerektiğini..
H:hıçkırık uyan!!
:anna...
H:konuştu!!!konuştu!!!
A:ne oldu...
Hıçkırık elini aldı ve..annanın elini tutu..
H:hıçkırık..
:an..na ...
An:hıçkırık iyileş bizi duyuyorsun de mi?
:evet.ama..yapamıyorum..hıçkıdık...
H:ne oldu?
:yardım et...ya bugün uyanacağım ya da..
A:ne yapacak ki..
:o biliyor..
H:evet biliyorum..
Hızlıca evin deposunun oraya gitti hıçkırıka ikiz kardeşi olduğunu söylediği yerdi..bir kutuyu açtı ve içinden birşey alıp koşarak buraya geldi..
H:geldim..
Hıçkıdık elindeki minik kutuyu açtı..içinden bir ...kağıt çıktı..
:oku onu!!
H:ama..
:oku!!
H:tamam..ama neyse..ney ki bu..okuyorum..
Oğullarım..ben sevgili anneniz..andyyi STİCKS ailesine ben verdim..andyyi buldurdum.çünkü ailesi ....andyyi bırakmıştı...hıçkır8ka herşeyi anlattığında son gördüğüm zamandı..5 yaşındaydı..sıra sende..andy haddock ailesinden bir çocuk..ama o hıçkırıkla beraber olmayı çok severdi küçükkende..yani kalbin kırılmasın üzülme..eğer bunu o olay olmadan olursan..andyyi affeder kızmazsın..ama okumazsan..hıçkırıka olur herşey bunu çözmek için ...andyden özür dile sadece bu değil...işte şunu dere suyuyla içir...sen öyle yapmazsın ...valka haddock..
Herkes birbirine baktı..
A:sen andyyi önceden görmüştün ?
An:evet o beni 5 yaşına kadar gördü..sonra annesi ile gittik onu bıraktık..o benim kardeşim gibiydi..
H:andy ben...bilmiyordum..affeder misin beni..?
Andy ona baktı pişmandı ve gerçekten iyileşmesini istiyordu..
A:biliyordu...hıçkırık ondan seninle kavga etti...o seni küçükken gördüğünü biliyordu...ondan ...bunu nasıl fark etmedim davranışları...
:suyu getir..
H:tabi..ama affettim mi beni?
An:evet sen git..
O gider..bir süre sonra elinde su taşıyla içeri girer..yavaşca kaldırırlar ve içirirler...
:bekleyin...
H:yani..o seni hatırladı..
An:ben bilmiyorum..ben hatırlayamamıştım..
A:davranışları ve dedikleri uyumlu...
An:haklısınız...
...........
Öğlen olur odada bekliyorlardı astridde vardır şimdi..
H:hıçkırık..
Hıçkırıkın yavaşca gözleri açılır..ve herkes başına toplan8r ama andy gelmez..
:ah.başım...anna merhaba...as..hıçkıdık andy nerede?
H:andy uyandı gelsene :)
An:hayır!!
Hıçkırık yavaşca doğrulur ve andynin yanına gider.. Andy tekli koltukta oturuyordu..hıçkırık yanındakine oturur.
:küçükken birbirimizi dost bilirdik..
Andy ona baktı..
:anna haklıydın..sözlerimde hep onu hatırlatmaya çalıştım..ben biliyordum..senin ismini öğrenince başladı herşey...ilk başta sadece yüzünü tanımıştım...
An:ben unutmuştum.hıçkırık....
Kalkıp birbirlerine sarılırlar..
H:siz küçüklüğünüzde birbirimizi tanıyordunuz...
A:okulda neden dövmüştün onu..
:senin için anna biliyordum..oydu ve bende seni kaybedemezdim..
A:he..
Anna sustu..
As:vay be...
An:artık iyileştiğinde göre..
A:açım..hadi birşey olmamış gibi yemek yiyelim....
"Ben andy haddock..hayatımda bir kuzenlerim büyümüşüm..ama onu dostum bildim..lisede karşılaşınca..beni hatırlamış...eminim ama beni seviyor...beni döverken söyledikleri bunu anlat8yordu...şimdi ise şundan çok eminim o beni hep sevdi..aslında hep seviyordu kızsa bile..."
Andy haddock

hayatın bana verdikleri-ejderhanı nasıl eğitirsin 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin