Το μπαρ είχε αρκετό κόσμο. Οι περισσότεροι με τις παρέες τους κάθονταν στα τραπέζια κοντά στην πίστα ενώ εγώ έπινα αργά μια βότκα πορτοκάλι συζητώντας με τον μπάρμαν.
Μέσα στο ημίφως έβλεπες τον καπνό από τα τσιγάρα να γεμίζει τον χώρο και να κινείται μέσα στους πελάτες, ενώ μυρίζες το αλκοόλ και την μυρωδιά από τους ξηρούς καρπούς.
Πάνω που πίστευα πως θα περνούσε βαρετά το βράδυ μου, ένα χέρι ακούμπησε τον ώμο μου.
«Γιώργο?» είπα με έκπληξη όταν τον είδα.
«Γεια σου Στάθη, είναι πιασμένη?»
Έτσι είχαν ξεκινήσει όλα την τελευταία φορά. Πήγαινε καιρός από τότε. Μετά από εκείνο το βράδυ στο ίδιο μπαρ, είχα να τον δω κάνα μήνα.
«Όχι, κάθισε»
Αυτή τη φορά φορούσε ένα τζάκετ από τζιν ύφασμα και μια κόκκινη μπαντάνα στα μαλλιά.
«Ώστε είσαι όντως ροκάς» είπα γελώντας.
«Απ ότι φαίνεται» απάντησε ανταποδίδοντας το γέλιο.
Τα μάτια μας είχαν καιρό να συναντηθούν αλλά θυμόμουν κάθε λεπτομέρεια από εκείνο το βράδυ.
Μονάχα στο χέρι του παρατήρησα κάτι. Μια βέρα.
«Είσαι παντρεμένος?» ρώτησα ξαφνιασμένος και κάπως δυνατά αν και η μουσική κάλυψε τον ήχο.
«Ε ναι... κοίτα... θα στο έλεγα... αλλά δεν είχα την κατάλληλη ευκαιρία»
Όσο εξηγούσε για την σύζυγό του (ναι άλλος "στρειτ" κι αυτός) και πως βρίσκονταν σε απόσταση εξαιτίας της δουλειάς της εγώ ξεφυσούσα με θυμό. Εντάξει μπορεί να μην ήμασταν μαζί και να ήταν της μιας νύχτας και ούτε αλλά και πάλι ήταν αντίθετο στην ηθική μου. Δεν θα συνέχιζα μαζί του.
«Συγγνώμη Γιωργάκη, αυτά όχι σε μένα» του είπα μετά από λίγο ειρωνικά.
«Τι πράγμα?» ρώτησε εκείνος έκπληκτος.
«Αυτό που άκουσες. Δε θα κάτσω σε κάποιον που με θεωρεί δεύτερη επιλογή» απάντησα με σηκωμένο το φρύδι και έφυγα.
Αλλά δεν έφτανε αυτό. Πήγα και κάθισα δίπλα σε έναν άλλο νεαρό. Νέος, γύρω στα εικοσιπέντε, ξανθός με κοντό κούρεμα και σκουλαρίκια. Φορούσε ένα κάρο μαύρο και κόκκινο πουκάμισο. Τον είχα πιάσει προηγουμένως να κοιτάει προς το μέρος του όσο μιλούσε ο Γιώργος.
Χωρίς να ρωτήσω καν κάθισα στη θέση δίπλα του ενώ μετά από λίγα λεπτά συζήτησης άρχισα να τον φασώνω με πάθος. Τα χείλη του ήταν τόσο ζουμερά και το άρωμά του με μεθούσε στη στιγμή.
YOU ARE READING
GIMME MORE (Smut One Shots)
FanfictionDisclaimer: Σεξουαλικό Περιεχόμενο Highest. rank. #1. gay. #1. lgbt. #1. boys. ->για δύο χρόνια συνεχόμενα Gay Smut One Shots... Όλοι έχουμε κ@υλες. Έλα τώρα, μην το αρνείσαι. Είτε περάσεις μόνος αυτό το καλοκαίρι είτε όχι, εδώ είναι αυτό το dirt...