«Έλα ρε μωρό μου, σου είπα έχω να παρουσιαστώ αύριο. Πρέπει να κοιμηθώ»
Η ώρα ήταν δώδεκα και μισή και ο Αλέξης παρουσιαζόταν στις 8 το επόμενο πρωί αλλά έπρεπε να ξυπνήσει στις 7 για να ετοιμάσει τα πράγματά του και να φτάσει μέχρι το στρατόπεδο.
«Ναι αλλά είναι τελευταία μας νύχτα μαζί. Έτσι θα την περάσουμε? Σαν εξηντάχρονοι?» κλαψούρισε ο Πέτρος.
Ένα παραπονεμένο βλέμμα κάρφωνε τον Αλέξη από την άλλη πλευρά του δωματίου. Το παρατήρησε και τελικά είπε
«Το ξέρεις ότι δεν μπορώ να αντισταθώ σε αυτά τα μάτια»
«Τυχαίνει να έχω καταλάβει κάτι» απάντησε ο Πέτρος με ένα χαμόγελο.
Ο Αλέξης σηκώθηκε από το κρεβάτι και προχώρησε απέναντι στον καναπέ του σαλονιού. Κάθισε δίπλα στον Πέτρο ο οποίος φαινόταν στενοχωρημένος, ενώ καθόταν μαζεμένος στην μια άκρη του καναπέ.
Χωρίς να πουν τίποτα, ο Πέτρος τελικά τον πλησίασε και του έδωσε ένα γλυκό φιλί. Κατόπιν, ξάπλωσε πάνω του με το κεφάλι του να στηρίζεται στα μπούτια του.
Κοιτάζονταν για μερικά λεπτά μέχρι που ο Αλέξης έσπασε τη σιωπή.
«Λοιπόν?»
«Τι λοιπόν?»
«Θες ακόμα σεξ?»
«Εννοείται! Πας καλά?» είπε ο Πέτρος γελώντας πια.
Αμέσως ο Αλέξης έβγαλε με μια μηχανική κίνηση την μπλούζα του και την πέταξε πιο πέρα. Ο Πέτρος σηκώθηκε από τον καναπέ και γονάτισε μπροστά στο αγόρι του. Τα μάτια του τώρα εστίαζαν στα δικά του με το πιο πονηρό βλέμμα. Κατέβασε αργά την φόρμα του Αλέξη, τραβώντας και το λάστιχο του εσώρουχου χωρίς όμως να το κατεβάσει, για να τον κάνει να περιμένει λίγο.
Το μποξεράκι του Αλέξη άρχισε να φουσκώνει και τότε μόνο ο Πέτρος συνέχισε. Κατέβασε το εσώρουχο του άλλου και χάιδεψε τα αρχίδια του. Τον πήρε αμέσως στο στόμα του και ένας αναστεναγμός βγήκε από τον Αλέξη. Έβαλε τα χέρια του πίσω από το λαιμό του όσο η μυρωδιά από το αποσμητικό του διαχεόταν στο δωμάτιο.
Ο Πέτρος συνέχιζε τώρα κοιτώντας τον και πηγαίνοντας πιο βαθειά. Πνιγόταν σε μερικές στιγμές και έβηχε για λίγο αλλά γυρνούσε πίσω στη δουλειά του.
Ο Αλέξης ήθελε τόσο πολύ να κρατήσει ακίνητο το κεφάλι του αγοριού του και να του γαμήσει το στόμα μέχρι να χύσει αλλά κρατιόταν και άφηνε τον Πέτρο να τον περιποιηθεί.
YOU ARE READING
GIMME MORE (Smut One Shots)
FanfictionDisclaimer: Σεξουαλικό Περιεχόμενο Highest. rank. #1. gay. #1. lgbt. #1. boys. ->για δύο χρόνια συνεχόμενα Gay Smut One Shots... Όλοι έχουμε κ@υλες. Έλα τώρα, μην το αρνείσαι. Είτε περάσεις μόνος αυτό το καλοκαίρι είτε όχι, εδώ είναι αυτό το dirt...