Αλεξης' pov
« Πέτρο, δεν είναι αυτό που νομίζεις... » είπα σε μια προσπάθεια να τον ηρεμήσω.
« Κοίτα, μην κοροϊδευόμαστε, με απατάς και το καταλαβαίνω. Τόσο καιρό μακριά μου δεν άντεξες »
Τα λόγια του με ξάφνιασαν. Φαινόταν πολύ άνετος με το γεγονός. Ο Άλκης είχε φύγει πια περιμένοντας στο υπνοδωμάτιο.
« Το παίρνεις πολύ χαλαρά. Πώς κι έτσι? » ρώτησα ώστε να μάθω περισσότερα.
« Ε να δεν ήσουν ο μόνος που δεν έμεινε πιστός στον άλλο. Σε είχα απατήσει από την πρώτη εβδομάδα που έφυγες, αφού ήξερα ότι θα έκανες το ίδιο. Οπότε νόμιζα ότι την τελευταία φορά ήταν το αποχαιρετηστήριο »
« Δηλαδή ακόμα δεν μπήκα στο στρατό και εσύ πηγές με άλλον? »
« Είσαι σε θέση να κάνεις κήρυγμα για το ότι δεν είναι σωστό να κερατώνουμε? »
« Εντάξει, έχεις δίκιο. Και αφού τελειώσαμε πια ως ζευγάρι, τι θες να κάνουμε? »
Η φωνή του Άλκη ακούστηκε από την κρεβατοκάμαρα
« Αλέξη εντάξει φτάνει πια. Αντε να συνεχίσουμε τα δικά μας, βαρέθηκα. Άμα θες πες και στον πρώην σου να έρθει »
Για μια στιγμή κοιταχτήκαμε έκπληκτοι από την πρόταση του Άλκη.
«Θες να.... για μια τελευταία φορά..? »
Ο Πέτρος δεν έχασε ευκαιρία, δεν μίλησε πάρα περπάτησε αργά μπροστά μου κουνώντας τους γοφούς του κατευθυνόμενος προς το υπνοδωμάτιο, όσο εγώ τον ακολούθησα υπνωτισμένος. Ο Άλκης κυλιόταν μέσα στα σεντόνια. Μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο σηκώθηκε να μας "υποδεχτεί".
Ήρθε κοντά μου και με φίλησε έντονα. Ξεκίνησε τώρα να φιλάει τον λαιμό μου όσο χούφτωνε τον πούτσο μου. Ρουφούσε με πάθος, που θα πει πως θα γυρνούσα με πιπιλιές στο στράτευμα. Πήγε τώρα στον Πέτρο αφήνοντάς με αναμμένο. Άρχισε να τον φιλάει και να ξεκουμπώνει παράλληλα την ζακέτα του και μετά να ανεβάζει το πουλόβερ του ώσπου του το έβγαλε. Συνέχισε με την φανέλα ώσπου ο Πέτρος έμεινε γυμνόστηθος.
Αν και εξαιρετικά αδύνατος, το στήθος του φαινόταν αρκετά φουσκωμένο και αρρενωπό. Συνέχισε κατεβαίνοντας μέχρι που γονάτισε μπροστά στο φούσκωμα που πίεζε το παντελόνι του Πέτρου.
Με μια κίνηση κατέβασε το παντελόνι και το εσώρουχο του και πριν ο Πέτρος το καταλάβει, τον είχε ήδη πάρει στο στόμα. Από την πρώτη στιγμή τον έκανε να αναστενάζει λέγοντάς του να πάει πιο γρήγορα. Στην πραγματικότητα παρακαλούσε θα έλεγα. Μετά ήρθε σε εμένα. Κατέβασε το εξίσου φουσκωμένο μποξεράκι μου και με τη γλώσσα του σχημάτισε μια γραμμή, κάτω από τα αρχίδια μου μέχρι το κεφάλι του πέους μου.
YOU ARE READING
GIMME MORE (Smut One Shots)
FanfictionDisclaimer: Σεξουαλικό Περιεχόμενο Highest. rank. #1. gay. #1. lgbt. #1. boys. ->για δύο χρόνια συνεχόμενα Gay Smut One Shots... Όλοι έχουμε κ@υλες. Έλα τώρα, μην το αρνείσαι. Είτε περάσεις μόνος αυτό το καλοκαίρι είτε όχι, εδώ είναι αυτό το dirt...