kirazlar 🍒
yongbok
Chan hyung birazdan taburcu olabilirmişizchan
tamam arabayı park ediyorumhyunjin
noldu Felix?yongbok
jeongin için geldik acildeydikhyunjin
insanı sinirlendirmeden söylesenenoldu diyorum
yongbok
sonra jeongin ile konuşursunuzanlatırsam kızar
hyunjin
sabırjeongini bizim eve bırakın bayan yang evde değil
changbin
çıkış iznini imzaladık Chanchan
g blokun park yerindeyim***
"Evet, kim başlıyor anlatmaya?" dedi Hyunjin. Bir yandan volta atıyor bir yandan da Jeongin'e bakıyordu."Merdivenlerden düştüm." dedi Jeongin yavaşça oturduğu yere sinerken.
"Felix, Jisung, Chan hyung bizi iki dakika yalnız bırakır mısınız?" diye sordu Hyunjin ama asıl isteği soru sormak değildi ricada bulunmaktı. Odadaki herkes birbirine çapraz ateş misali bakışlar atıp Hyunjin'i ve Jeongin'i yalnız bırakmaya karar verdiler.
Hyunjin ve Jeongin yalnız kaldıklarında büyük olan küçüğün yanına oturdu.
"Jeongin, söyle hadi. Ne oldu?"
"Hyunjin, kızmayacağına söz ver."
"Bakarız."
"Baba, bu sen misin?"
"Jeongin..."
"Peki, bugün diş tellerim yüzünden birkaç kişi laf attı yine ve dayanamadım onlara omuz attım. Belki birazcık fazla cesaret gösterdim o an ama pişman değilim."
Hyunjin sağ kolunu Jeongin'in omzuna atıp elleriyle oynamaya başladı. Küçüklükten beri Jeongin bu şekilde rahatlardı.
"Hyung, çirkin bir yüzle doğmak benim suçum değildi." diyerek ağlamaya başladı küçük olan.
"Bugün onlar bana sataşırken üç kere Hyunjin dedim. Ama gelmedin. Eğer dün herkesin içinde sana onları demeseydim gelirdin değil mi?" masumca kafasını eğdi Jeongin. Kendisini kötü hissediyordu.
"Dün olanlarla alakası yok bebeğim, duymadım. Yemin ederim ki duymadım. Duysaydım iki elim kanda da olsa gelirdim." Hyunjin kolunu Jeongin'in omzundan çekip ona sarılabilecek şekilde pozisyon değiştirdi.
"Bundan sonra iki kulağımda sende olacak. Şimdi diğerlerini çağırayım da seni merak etmesinler." deyip ayaklandı Hyunjin. Salonun kapısını açıp mutfağa gitti, çocukların orada olduğunu varsayarak. Telefonuna gelen bildirim, diğerlerinin eve dağıldıklarını söylüyordu.
kirazlar 🍒
jisung
hyuncin kardobiz eve gidiyoz
jeongin sana emanet
yongbok
yalnız bırakmazdık normalde ama jeongin acildeyken sürekli hyunjin gelicek mi diye soruyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 times † Hyunin
Fanfictionjeongin: yapmayın arkadaşlar 3 kere ismini anarsanız bir şekilde geliyor buraya *hyunjin joined chat* jeongin: al işte •hyunjin+jeongin• texting ©mndln0