günlük 2

1.1K 171 77
                                    

hyunjin
günlüğüm hepsini okudum

jeongin
?

hyunjin
ilk ve son sayfa arasındaki fark çok güzel

yani

güzel işte

jeongin
ilk sayfayı çok hatırlamıyorum

7 yaşında falandım yazdığımda

hyunjin
*bir fotoğraf paylaştı*

"sevgili günlük,

bugün okula yine başladım. her sene böyle olacakmış. hyunjin dedi. hyunjin dediyse doğrudur.

günlükçüğüm sana isim bulmam lazım çünkü herkes sana günlük der ben başka bir şey demek istiyorum.

mesela babam anneme hep papatyam diyor. hyunjinse bana minik tilki diyor. büyüyünce kesinlikle yakışıklı olacağım o zaman bana minik veya tilki diyemeyecek.

bense sana gökyüzü diyeceğim. benim gökyüzüm olacaksın sen günlükçüğüm.

çünkü annem dedi ki gökyüzü rengini değiştirir ama her zaman gökyüzü olarak kalır. ilerisine gitsen uzay olur ama o da sonsuzdur.

hâlâ çok anlamıyorum annemin dediğini ama hyunjine sorarsam o anlatır.

biliyor musun gökyüzüm, bir insan bir insana aşık olabilirmiş.

bir kadın bir erkeği sevebileceği gibi bir kadını da sevebilirmiş.

bir erkek de bir erkeği sevebilirmiş.

bence sevmek güzeldir. ben de herkesi sevebilirim. ama dışarıdaki kötü salak aptal pis insanlar, insanları sevince pis pis bakıyor.

hepsi kakanın önde gideni.

çok sinirlendim gökyüzüm.

sırf insanlar bencillik yaptığı için hyunjin'i sevmeyecek miyim?

çok saçma. hah. onlar benim popişime kurban olsunlar.

neymse

birazdan hyunjinlere gideceğiz. çok mutluyum bu yüzden.

onlara her gittiğimizde bana en sevdiğim çikolatan veriyor gizlice. annem duyarsa çok kızar. hatta bir kere yakaladı beni ama hyunjin tüm suçu üstlendi. ama ama ama bir kere de felix yakalandı o zaman da felix suçu bana attı. pis felix.

şaka yaptım.

pis değil felix. çok tatlı. elleri minicik.

aaaa (bu şaşırma efekti gökyüzüm)

annem çağırdı.

gidiyorum ben.

muck. (bu da öpme efekti)"

3 times † HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin