🐺

1.5K 199 160
                                    

*bu bölüm The Rain dizisinin spoilerlarını içerir (sadece birinci bölüm)*

"Görüyorsun değil mi Jeongin, Rasmus donla çıkıyor dışarı o kadar gelişmiş bir ülkeler burada olsa şimdiye insansız yerden dayı çıkardı."

"Aynen amına koyayım baya gelişmiş. O yüzden yağmurdan korunamıyorlar üç beş insan olarak devam ediyorlar."

"O da var ama bence yaşanan her olay Rasmus'un komada kaldığı süredeki hayal ettiği şeyler çıkacak." kaşlarımı çatıp Hyunjin'e döndüm.

"İzledin mi lan yoksa da spoi mi veriyorsun?"

"Kur kafanda kur, her gece uyumayıp sırf Jeongin'e spoi olsun diye The Rain izliyorum zaten." dediğinde kahkaha atmıştım.

"Çok da yalan sayılmaz. Sırf Pretty Little Liars izliyorum diye 3 sezonu bir günde bitirip bana bir sürü kez spoi vermiştin." bu sefer Yeji gözlerini ikimizin üzerinde gezdirip 'sizi kendi halinize bırakıyorum' bakışı atmıştı.

"Ee hadi ikinci bölüme geçiyor muyuz?" diye sormuştu Hyunjin.

"Geçmiyoruz çünkü ben eve gidiyorum." deyip elimi bacağıma vurarak ayaklandım. Hyunjin de benim gibi kalkmıştı.

"Otur sen giderim ben, kapıyı da örterim."

"Hani beraber kalacaktık? O kadar pijama partisine hazırlandım." dedi.

"Yeji noona gelmeseydi kal derdim ama Yeji'yi yalnız bırakma, senin için geldi. Hem ilk kez annemler beni evde tek bırakmıyor ki."

Birkaç kez kafasını olumsuz manada sallayınca 'iyi madem' diyerek ayakkabılarımı giydim. Benimle gelmesi beni mutlu etmişti.

Yan apartmana geçerken Hyunjin'in koluna girdim.

"Doğum günün için hazırlık yapmak Jisung'a düşmüş."

"Off Jeongin, sana demedim mi sen yap diye. Kesin geçen seneki gibi Shrek'li pasta yaptıracak. Aaa, ne tesadüf ki ondan önceki senelerde de aynısını yapmıştı."

"En azından kedili pastan yok? Minho hyung üç senedir bana Dori'li pasta yaptırıyor."

İkimiz de sessizce kıkırdayıp eve girdik.

Birkaç saattir telefona bakmadığımızdan direkt 'kirazlar' grubuna girmiştik ikimiz de.

kirazlar 🍒

jisung
hyunjin'in doğum günüsünü

kutlamayalım

abi cidden

sanki biz doğurduk

sanki bizim için doğdu

hyunjin para ver

bu ayki okul bursum yatmadı

minho
ben karşılarım bu sefer

changbin
nereden geliyo amcık lan para

minho
abin dans ederek para kazanıyor

direk dansından baya para kazanıyor insan 😏

jisung

minhooo naptııın o senin baban

ln cidden direk dansı yapmadın di mi

jeongin

hannieee en azından iyi tarafından bak 

kucak dansı da yapabilirdi

3 times † HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin