Dün gece birlikte uyumuştuk. Onun beni kollarıyla sarması bana güven veriyordu.Hava Allahtan soğuk değildi ben üşümezdimde o beni sıcacık bedeni ve kollarıyla sararken.Onu düşündüğümden üşürse diye. Onun yanında uyumak bi ayrıydı rahatlatıyordu insani.Bana İncil'i pırlantalı zarif bir kolye almıştı.Evlilik teklifi için.Zaten oldum olası farklılıkları severim.Tek taş yerine süper bir fikirdi.Akıllı sevgilim benim.Sabah beni o kiraz dudaklarıyla kocaman öperek uyandırdı.
Gülümseyerek
*Günaydın sevgilim dedi
*Günaydın diyerek elimi kolyeme götürdüm tekrar teşekkürler Hayatım .
Bunun altından nasıl kalkarım bilemedim.seni mutlu etmem gerek yani ufak bir süprizler falan dedim .
*beni öpüşün kadar mutlu olamam ömrümde dedi Gözlerimin içine bakarak .
Gözlerim birden o kiraz rengi dudaklarına kaydı dudaklarımı hafif aralayarak onun dudağına bastırdım.kısa bir öpüşmenin ardından dudaklarımı ayrırak elinden tuttum
*haydı kalk aşkım ve karnım gırulduyor Açlıktan
*benimde benimde koşalım dedi gülerek.
sitenin içinden yürüyerek eve vardık.Bir kahvaltı ziyafeti çektik.
*sence evlenince nerde yaşarız dedi gülümseyerek
*bizim siteden buluruz ev hem Konuşmak icin erken değil mi?
*en fazla bir ay içinde evleniriz bi an önce olsun uzatmanın anlamı yol Bitanem hem ben bornovdaki şirketin başına geçicem oradaki sitelerden bakarız.Hem ailemiz bu sitede baş başa olalım sadece tek. Olduğumuz bi yerde senle olmak istiyorum birlikte baş başa olmak sonsuza dek ama çocuklarımızda olsun hemde boy boy onlarla eğlenir zaman geçiririz biri kız biri erkek kız sana erkek bana çeksin .dedi
Bu dediklerine gülerek
*hastayım oğlum sana bende bunları çok isterim iş ve ev iyi çocuklar iyi fikir tüm hayalimiz belli desene planlar Çoktan yapılmış ama evlilik biraz erken hayatım.
*niye uzatalım ki bir an önce olsun bitsin kavuşalım Bitanem.
*tamam bu ay evleniyoruz ozaman dedi mutlulukla el çırparak
*sen harikasın kadın harika diye öpmeye başladı kucakladı uçurdu Sevinçten öldü adeta. Daha sonra kalk bi ay var çok az ev seçelim bornavaya
*tamam da annemler
*haberverdim
*adamsın aşkım dedim ve yukarı çıkıp giyindim Üstüme dar kot pantolon kareli Gömlek topuklu ayakkabı saçlar at kuyruğu falan yaptım
Aşağı indiğimde babasının arabasını almıştı yeni tamirden gelmişti .
Bindik ve bornavaya gittik
İş yerimizi yakın üç site vardı .
Hepsini gezerek birinde karar kıldık .Recidece de baktık ama siteleri tercih ettik kendimize ait bir küçük evin olması daha çok hoşumuza gitti .
Seçtiğimiz site ParkKent İznir Sitesi idi.
Iki katlı bir ev tutulmuştuk beş odası vardı kendine ait orta boyutta bi havuzu bahçesi barbekü bölümü çadırlık ve salıncak koyabilecek şekilde alan ve küçük mahsül üretmelik bölümü herşey çok hoşumuza gitmişti. çok şirindi beyaz bordo Boyalı ve çok tatlıydı villa.sitede genel açık kapalı havuz Sauna hamam spor salonu kantini Park'ı ve saha vardı basket tenis futbol için.Gayet güzel gelişmiş bir siteydi.Parayı bayılmıştık tabi 270.000 ama bu kadar site için uygundu tabi.
Haftayada eşya bakmaya çıkacaktık ne kadar mesuttum.Bu hafta ise adet yerini bulsun diye söz kesilecekti galiba Sevdiğim adama kavuşmaya az zaman kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu..
Roman pour AdolescentsSen gülme biri aşık olur falan uğraştırma beni