Birden yerimden sıçradım aman Allah'ım rüyaymış rüya . Ağlamaya başladım.Sevinç göz yaşlarımdı bu Meriç beni seviyordu elbet bırakmazdı.Birden kapının tıklamasıyla irkildim ve
*Gir dedim.
*Günaydın nişanlım .diyerek Meriç girdi içeri Ahh Allah Aşkın'a romantik nişanlım benim süprizler yapmış bana
*Sanada günaydın nişanlım diye kıkırdadım.
*hey niye gözlerin kızarık niye ağldın.
*Kötü bir rüya işte.dedim omzumu silkerek.
*hım anlatmak istermisin .
*Gerek yok sen yanımdasın. Dedim kocaman sarılarak
*Tamam şimdi anlatma ama sonra anlatacaksın ve ayrıca üstünde gecelik sana çok yakışmış.dedi göz kırparak
*Hey bakma .dedim yorganı Üstüme çekerek.
*Hımm giymeseydin bakmazdım Sapık sevgilim dedi sırıtarak
*heyy seni Sapık adam Sapık sensin sabah sabah odama giren sendin ve beni böyle görünce Sapık diyorsun bu ev halidir diyip .omzumu silktim.
*Tamam özür ama evlenincede ev halin böyle olsun .diyip göz kırptı ve cevabı beklemeden üstümdeki yorganı Çekerek Yanıma yattı ve yorganı üstümüze çekti *hey şimdi uyu bakalım saat erken .diyip Gözlerini kapadı ve beni kollarıyla sımsıkı sardı.
Ve bir haber veriyimmi düğünümüze son iki gün .
.....
*Bara la la la la bara la la la la bara bara la la bara la la la la la la .
Evet şarkı söylüyorum.Çok güzel şarkı dimi neden mutluyum biliyormusun yarın Sevdiğim adamla evlenicem.
Saat 07.30 ve ben hazırlanıyorum çünkü meriçe süprizler yapcam çıkıp tepesine onu pataküt uyandırcam.Altıma Siyah şortumu Üstüme obey tişörtümü ve altına babetlerimi giydim saçlarımı salarak kendimi Dışarıya attım.
bir dakikaya meriçlerde idim sonuçta yan taraf Hülya annemi kocaman öperek Meriç'in Odasında çıktım ve hızlıca daldım.
*Aaaaaaaaaaa terbiysiz. diyerek çığırdım.
uyumuyordu banyodan çıkmış giyiniyordu
Hangi insan sabahın köründe uyanır a birde Meriç ya hiç sabah sabah banyo yapılırmı.
*Ne terbiyisizi kızım sabah sabah odama dalan sensin diye bön bön baktı.
*Tamam özür arkamı dönüyorum giyindiğinde haber ver.
Haklıydı tabi sabah sabah odaya dalan bendim.
*Giyindim dedi ve arkamı dönmemde tekrar Çığlık atmam bir oldu .
*Giyin demiştim Meriç sadece baksırını giy demedim .
*Ne farkeder evlenince görmeyecekmisin sanki böyle .
*ama bak kendin söyledin evlenince.
*Off Selin yarın evleniyoruz .
*Ama bak dediğin gibi daha evli değiliz yarın evleniyoruz.dedim.
*Tamam aşkım sen otur şuraya ben giyiniyorum aman ha bakma günah olur sonuçta evli değiliz dedi sert bir ses tonuyla.
Yatağa oturup Kafamı yastığa Gömüp onun giyinmesini bekledim .
Birden üstümde bir ağırlık hissettim hafif yana Döndüğümde üstümdeki kişinin Meriç olduğunu anladım başka kim olabilirdi ki hafif gülümsedi ve ağırlığını biraz daha üzerime verdi.
Dudakalarıma küçük bir öpücük kondurdu. Kafasını boynuma yasladı
*çok güzel korkuyorsun diye mırıldandı.
Tekardan Kafasını kaldırıp anlımı anlına yasladı ve dudaklarımızı birleştirdi ve öpmeye başladı daha uzun ve daha derin
*Ayyyy diye bir ses geldi Kapıya Doğru yöneldiğimizde Hülya teyze gelmişti.
Meriç hemen üstümden kalkarak
*Anne insan bir kapıyı çalar .dedi Meriçim
*kaç kere çaldım en sonunda bir şey oldu sandım ama meşgulmüşsünüz .diye gülmeye başladı
ben Utançtan Kafamı yastığa gömdüm .
*Hem ortalık yerde yapmayın yarın düğününüz var sabretseniz ya.diye kıkrdadı
Ve Yanıma gelerek bana sarıldı bu kadını seviyorum ya çok anlayışlı.
*hadi kahvaltı hazır gelin bekliyorum diyip kapıyı kaptıp gitti.
Meriç gülmeye başlamıştı.sinirli bir şekilde ona bakmaya başladım Yüzüm utançtan kıpkırmızıydı
*hımm Odamda utançtan ölecek bir prenses var galba deyip sarıldı
*hey niye utanayım ki hem nişanlın değilmiyim öperim dedim rol yapmayı beceremedim tabi.
*hıhı Öyledir utanmadın tabi hadi Aşağıya kahvaltıya inelim dedi
Aşağıya indiğimizde kahvaltıya hemen atladım farketmeden ne kadarda çok acıkmışım.
Yemeği yedikten sonra hemen kuaföre gittik unuttunuz galba bugün kına gecesi.
Saçlarımı dalgalı fön çektirdim sade bir makyaj yaptılar dudağımı hafif belirgin dolgun bir ruj sürdüler muhteşem olmuştum.
üstüme kırmızı dantelden balık model elbiseyi giydim.Meriç ise Lacivert smokini ile harikaydı.
Kına gecesine 1 saat falan kalmıştı. annemler acıkmamamız için ne bulurlarsa bize tıkıştırıyorlardı.
En sonunda beklenilen saat geldi.
Bir müzik başladı ve meriç elimi tutarak içeri girmeye başladı herkes alkışlıyordu utanmış gibiydim sanki herkesin bize bakması falan.
Dansa başladık uzun uzun dans ettik . kına yakılma anı gelince beni odaya götürdüler ve bindallı giydirdiler kafamada o fes gibi şeyi taktılar.Birden kendimi halayın içinde buldum.En sonunda yorucu bir halaydan sonra beni sandalyeye oturtular.Annem bir elime hülya annem diğer elime kınayı yakmaya başladı. Nedenini bilmedğim halde ağlamaya başladım ve meriçin nerde olduğunu düşünmeye başladım üzerime örtülen örtüden hiç bir şey görmüyordum. en sonunda gece bitti ve kına çıkarılmaya sıra geldi şarkılarla sokakta yürümeye başladık meriçle ben olaya şaşkın şaşkın bakıyorduk. Bir çeşmenin kenarına gittik ve yıkadık.
1 saat falan geçmişti evin önüne geldik.
*hoşçakal aşkım diyerek kocaman öptü beni.
*hoşçakal aşkım diyerek bende öptüm kocaman .
Zaten ardından evlere çekildik kalbim deli gibi atıyordu .
Çünkü yarın benim günümdü bizim günümüz.