*Haydi kalk kızım.diyen annemin sesi.
*offf daha erken anne.dedim gözlerim kapalı.
*iyi düğüne geç kal o zaman .diye kıkıradı.
*oha lann düğünüm var dimi.diye yerimden fırladım.
Direk banyoya gittim kısa sıcak bir duş aldım . hemen giyinip aşağıya indim .
Hülya annem, annem ,Narin ,Doğa Özge vardı. Bu adını bilmediğiniz üç kız benim bff olur. Meriçten sonra onları boşladım galiba ondan bilmiyorsunuz.
Canlarım en güzel günümde yanımdada olurmuş.
*ayyy tatlişkolarım.diye üstlerir atladm ve öpmeye başladım.
*tamam sakin gelin hanım hasreti sonra gideririz şimdi kuaföre gitmemiz lazım. dedi Özge
*tamam hadi arabaya diyen annemin sesiyle arabaya yöneldik.
Kuaföre vardığımızda en önce beni aldılar koltuğa tabisi ben olucam ben gelinim hıhh.
Gördüğüme göre Özge maşa,Narin örgü topuz,Doğa ise balık sırtı örgü yaptırmıştı.
Bana ise sade bir topuz yaptılar tacımı taktılar ve en sonda duvağımı yerleştirdiler. gelinliğimi de giydiğimde aynaya geçtim.
Oha peri kızı gibi olmuşum.Meriç kesin çok beğenir. He meriç demişken nerde o.Demek dışardan söylemişimki bunları annem meriç berberde geliyorlar dedi.
Az bir süre sonra üstü açık kırmızı bir gelin arabasıyla geldi.
Arabanın kapısını açıp beni yerleştirdi.
*dünyanın en güzel gelini sensin. diye fısıldadı kulağıma alnıma bir öpücük kondurdu.
*sende dünyanın en yakışıklı kocasısın dedim.
*tabiki öyle biz dünyanın en muhteşem çiftiyiz .
*bas gaza aşkım.dedim sırıtarakEvet saat 21.00 meriç elimden tutmuş içeriye doğru giriyoruz alkışlar ıslıklar falan.O kadar heycanlıyım ki sıkı sıkı tutuyorum elini ve dansa başlıyoruz.ve muhteşem bir gece başlıyor bizim için.