Benim Gözüm Sende

4.2K 143 4
                                    

Nihayet eve geldim ve size yazabildim başlıyorum inşallah beğenirsiniz 😄😘

Bir hafta geçmişti ama hala annemler gelmemişti. Tabi biz meriçle aynı evi paylaşmaya devam ediyorduk.
*kahvaltı hazırmı bücürük.dedi bay bilmiş.
*yooo efendim sizin hazırlamanızı bekledim . dedim sırıtarak
*iyi madem iş başa düştü derken ... Aniden telefon çaldı
Arayan annemdi hemen telefonu açtım
* kızım biz gelemiycez bir yıl kadar dedenin yanında kalmamız lazım senin okulunu orada devam ettirmen gerek ve bu yüzden biz yokken sana Hülya teyzenler bakacak ben Hülya teyzenle konuştum. dedi annem
*anne bende geleyim oraya okulu değiştiriz.
*bosver canım sen düzenini bozma zaten gözüm arkada kalmaz Hülya teyzenler var.
Sadece peki dedim vedalaştık ve kapadık.
Meriç meraklı gözlerle baktı olanlara anlattım
*nolcak bücürük biz Varız bakarız sana annemi arada nerde kalacağını belirleyelim
Hülya teyzeyi arayıp konuşmuştuk ben kendi evimde kalacaktım Yemeğe falan onlara gidecektim geceleride Meriç benle kalacaktı.
Bir ay geçmiş bu düzen yerine oturmuştu.Okullar ise tatil olmuştu.Bu ay içinde annemleri bir iki kere ziyaret etmiştim.meriçle benden ise gelişme yoktu seviyordu ama söyleyemiyordu galiba .Ama sanki benim kalbimde onun için atıyordu.
MERİÇİN AĞZINDAN
Bir ay geçmişti selinle birbirimize çok alışmıştık.Annelerinin gelmesini hiç istemiyordum.Onun yanında olmak istiyordum her an.Onunla aynı evi paylaşmayı çok seviyordum.O altın sarısı Saçları gülüşü beni her defasında daha çok aşık ediyordu ona.Ama söyleyemiyordum her gece oda beni sevsin diye dua ediyordum.Bu kız benim Sevdiğim ,sevgilim,evleneceğim kız olmalıydı.
*bulaşık Sırası meriççç bey .dedi ve tüm düşüncelerimden arnıp yanına gittim
*Tamam ama sende Yanımda dur beni izle .dedim
*peki. diyerek o gülüşünü yüzünde belirtti.
Görür Görmez yine hayallere dalmıştım.
Zaman böylece akıp geçmişti ikimizde yorgunluktan kndimizi uykuya teslim ettik.ben onun yan odası olan misafir Odasında kalıyordum.Ama adeta burayı kendi odama çevirmiş idim.Kıyafetlerim,eşyalarım,kitaplarım yada neyim varsa burda idi. Onla yaşarken çok mutluydum .keşke Ömür boyu aynı evi paylaşsak çok güzel olurdu.
SELİNİN AĞZINDAN
Sabah olmuştu Meriç bugün bi farklı bakıyordu.Heycanlı mutlu üzgün korkulu değişik bir bakıştı.
Kahvaltıdan sonra Yanıma geldi ve senle konuşmam gerekenler var dedi Pür dikkat onu dinliyordum.
*Selin hiç lafı uzatmıycam söylediklerimden sonra sonucunu sen bilirsin ama tabiki benim Yanımda olmanı çok isterim Selin ben seni seviyorum.
*biliyorum. Dedim ama Sevinçten uçuyordum adeta
*nerden biliyorsun.dedi Gözlerini açarak
*rüyandan ama bende seni seviyorum
Ah o lanet olası rüyalar ahengi bozdu desene dedi ve sımsıkı sarıldı kalbi deli gibi atıyordu.
-beni hiç Bırakma olurmu diye aynı anda söyledik
Aynı ablada tamam diyince gülüşmeye başladık sarılarak oturup film izledik
İşte aşk mutluluk güven bu olsa gerekti .

Evcilik Oyunu..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin