Meriç' in Çıplaklığı

5K 145 3
                                    

Günler haftalar geçmişti ne okulda ne sitede hiç Meriç' i görmemiştim ta ki Vegas's cafesine gidene kadar.

Çarşamba günüydü okul sınav nedeniyle öğleden sonra tatildi.

Kızlarla cafeye gitmeye planladık. Vegas's 'a girer girmez ne görüyim.Meriç arkadaşlarıyla oturuyor.Hemde iki üç kızda var yanlarında.

Aman Allahım ya nasıl kızlarla gezer ayıp dene bisiy var.Ya nasıl yaparsın bana bunu.Ya doğru ben kimim ki sadece arkadaşı. Kıskandım mı ben yooo ne kıskancam ki.Hem ben onun sadece arkadaşıyım.öyleyim dimi öyleyim öyleyim.

Kızların beni türtmesiyle donup kalmamı bırakıp yürümeye devam ettim.

Bütün masalar doluydu.Sadece meriç' in yanlarındaki masa boştu. Şansa bak ya film gibi :(

Kızlar çoktan oturmuştu bende onların yanında yerimi aldım. Meriç beni farketmiş olacak ki bizim masaya baktı ve bende ona dönünce beni selamladı. Yaptığı seyin aynısını bende yaptım

İçim içime sığmyordu bana selam vermişti.

Bir iki saat oturduktan sonra kalkıp kızlarla mağazaları gezdik.

Eve döndüğüm de sitede Meriç ile karşılaştık bu sefer selam vermek yerine naber dedi.

Iyi kotu falan derken ayak üstü sohbetimiz bitti.ve herkes evine yol aldı. Bugün benim için bayağı mutlu geçmişti. Eve girdiğimde saatin geç olmasına rağmen evde kimse yoktu.

Koltukta bi not vardı annemden idi.
"Kızım biz dedenlerin yanına Ankaraya bir iki günlüğüne gidiyoruz.Seni aradım ama ulaşamadım. Bu gece Hülya teyzenlere git orda yemeğini ye ben Hülya teyzene söyledim. Ama kesin git tamammı guzel kızım ayıp olmasın seni öpüyorum canım. "

Telefonuma baktığımda sarjım bitmişti. Ama sağolsun yine annem benim yerime karar vermiş hülya teyzeyi ayarlamıştı.Oraya gitmeye utanıyordum.Birde meriç vardı tabi onu hem görmek hem görmemek istiyordum.

Üzerimi değiştirip onlara gittim.Ne yazıkki meriç evde yoktu.Hülya teyze benim için olsa gerek en sevdiğim yemekleri yapmıştı. Tavuklu patatesi ve pilavı silip süpürmüştüm adeta.

Gece geç oluyordu hala meriç gelmemişti. Her neyse kalkmak istediğimde beni salmadılar.

*Bu gece burda kal Selincim hatta annenler gelene kadar kız başına kalma öyle nasılsa fazladan yerimiz var ben annenle konuştum itiraz istemiyorum canım. Dedi hülya teyze

Sadece* Peki demekle yetindim.aslında hem kalmak hemde kalmamak istiyorudum .

Bana Meriç in yan odasını verdiler .Odaya girer girmez kendimi misafir yatakcığına attım ve uykuya daldım. Sabah sersemligile kalktım ve banyoya yol aldım.

Girdim birde ne görüyim Meriç tüm çıplaklığıyla karşımda banyodan çıkmış tam havulusunu alacakken ben girmiştim. Suç bendeydi kapi çalmadan girilirmiydi hiç. Dilim tutulmuştu vucudu cok güzeldi.

Esmer teni kaslı kolları , karın kası,baklavaları ,sportmen bacaklari ile ve saçlarından gogusunun üstünden akan su damlalarıyla harikaydı. Gözlerimi ondan alamıyordum.Herşeyi ortadaydı gözüm bi an orasına kaydı. Gözlerim yerinden fırladı dilim tutuldu yutkundum .O neydi öyle nasıl bişeydi o devasa yaa . Tabi bunları bukadar uzun dusunmedim bir iki saniye aklimdan geçti.

*Seeyy bb..ben özür dilerim.dedim

Hemen havuluyu sardı.

*Bi daha ki sefere kapıyı çalmayı akıl et.dedi gözlerini bana dikerek.

*Hhhh..haklısın .diyerek hemen çıktım odama .

Haklıydı cocuk kizmakta. Ama aklımdan çıkmıyordu ayrıca o neydi öyle. Vücudu her neyse de.O neydi öyle hiç görmemiştim. Korktum biraz aslında. Boyle dimdik insanı yicek gibi duruyordu. Fazla abartmış olmayayım ama kolum kadar birşeydi. Ama çokta hoştu .şimdi niye kızların canın yandığını anladım. Su andan itibaren karar vermiştim kimseyle birlikte olmayacaktım çok korkmuştum.

Off ne diyom ye ben tövbe tövbe .aklına başına al canım selincim .sadece bi şey şey yani ondan ne varki bunda.

Evcilik Oyunu..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin