#SÖZ GÜNÜ#

2.8K 94 7
                                    

Bugün söz günü meriçle çok güzel yüzükler beğendik.Böyle Gümüşte üstü küçük pırlanta Taşlı onun ise gümüşten üstünde Selin yazıyor çok hoş.
Annemler bu ay düğün olacağı için burdalar.
Evi annemle temizledik yemekler yaptık.
Söz için Çokta Süslü bir Kıyafet seçmedim aile arası olacağı için yeşil renk bir diz üstü elbise ve beyaz babet. Saçlarımı da düzleştirerek yandan ayırdım.
Kapı çaldığında kalbim yerinden fırlıycaktı gelmişlerdi.Son bir kez.aynada kendime baktım omuzlarıma dökülen altın rengi saçlarım ince şekilli bedenim düzgün bacaklarım hafif çıkık kalçam ve göğüslerimle harikaydım.Nedense hep kendimi beğenmişimdir.Kapı açıldığında sanki tüm Odayı Meriç'in parfümü doldurmuştu .gözlerime heyecanla bakıyordu.Hafifçe gülümsedim.Birden benim kızarıp utandığımı görünce gülmeye başladı.
Çok pis bir bakış attım fakat gülmesi devam ediyordu.
İçeri geçtiklerinde annemin göz işareti ile kahve yapma zamanın geldiğini anladım.Hiç bu işlerin bu kadar zor Heycanlı olduğunu bilmiyordum.
kahveyi Süslü fincan ve tabaklarına koyarak.yanlarınada birer çikolata Fındık Tarzı bişey koydum.
Az köpüklü kahve mercinde içinde bol bol tuz vardı.Adet yerini bulsun dimi ama bunları düşünürken içeri sırıtarak geçtim ilk Hülya teyze be eşine sonra annemle babama en sonda meriçe kahveyi verdim. Tepsiyi kucağıma alarak sandalyeye oturdum.Meriçin kahveyi içmesini sabırsızlıkla bekliyordum o yüz ifadesini görmek.
Kahveden bir yudum Aldı ve yüzünü ekşitti yüzüne bakaraken kendimi gülmemek için zor tutuyordum.
Birden Hülya teyzenin sözü ile o sessizlik bozuldu Heycanlı bir hava başladı
*hadi başla Selimcim
Selim amca Söze girdi o klasik sözler söylenecekti .
*gençler birbirini Görmüş beğenmiş yada sevmiş bizede saygı göstermek yakışır.Allahın emri peygamberin kabriyle meriçi Selin kızımıza istıyoruz. dedi Selim amca kalbim yerinden çıkacaktı.
Babam bana döndü ben ise olumlu anlamda başımı salladım.
Babamda
*kızımında rızası olduğuna göre benimde fikirlerim olumlu bu iş oldu dedi. birden Gözlerimiz parladı.annem yüzükleri getirdi ve bize taktı babam ise kurdeleyi kesti.meriç birden kocaman kollarıyla sardı beni utançtan kıpkırmızı oldum .Annem ve Hülya teyze gülmeye başladı bu kadınlar utançtanda anlamıyor .ardından Yemeğe geçtik.bir döktürmüşümkü anlatamam göveç yaptım pilav desen müthiş salata dört renk harika mezeler de elime su dökemezler bir çorbayı annem yaptı.Ben böyle kendi kendine havalandım.
2 GÜN SONRA
Artık evlenene kadar Meriç kendi evinde kalıyordu annemlerde geldiğine göre bende kendi evimde.
Bugün eşya bakmaya gidecektik Mobilyacılar istemiyordum.İkea gidip iki koltuk iki berjel yatak odası Takım'ı yeterdi zaten mutfak eşyaları hazırdı .onları Hülya teyze hediye almıştı.
Meriçle eşya bakmaya gidecektim sadece İkimiz baş başa karar vermek istiyorduk .
Üzerime kalın askılı dar beyaz buluz altıma kısa kiloş lacivert etek giydim ve hazırdım.aşağı indimde Meriç gelmişti.
*hadi ama nerde Kaldın sevgilim tam bir saattir bekliyorum ağaç oldum.
*özür dilerim sevgilim duş almıştım ondan geç kaldım.
*tamam önemli değil canım tut kocanın elinide gidelim artık.
Birden gülmeye başladım her Lafı çok hoştu.
Oraya gittiğimizde krem rengi iki kanepe rengarenk çiçek desenli berjel.
Berjellerin aynısının yastıklarında kanepede vardı.
Yatak Odası'nı ise beyaz Seçtim sade bir yatak dolap makyaj Masası aynası ve iki şifonyer.Hepsi çok ucuz tuttu.5.000tl falan herhalde. tabi bunların içinde Süs eşyaları banyo için havlu bornoz sabunluk vs. gibi Şeyler .bunaların hepsini taşıyamayacağımız için kargo Arabasına verdik.Yarın ysa öbür gün gelecek.
*herşey içine sindi dini Bitanem dedi
*ben hepsini çok beğendim sen.
*tarzın güzelmiş sevgili.dedi gülerek
*he beğendin yani dedim elini tutum ve yanağına öpücük kondurdum.
*evimiz hazır eşyaları hazır bir tek düğün alışverişi ve düğün,kına salonu kaldı.dedi
*Bu işler ne zormuş eskiden hemen biter sanırdım. dedi dudağımı kıvırarak daha sona devam ettim *ama senin için herşey değer kınayı evde yaparız en önemlisi düğün alışverişi onada haftaya çıkalım .
*olur sen nasıl istersen. Iki hafta kaldı evlenmemize hala iannamıyom kızım ya
Gülmeye başladım tabi oda.
*bende bende inanamıyorum .
*karnım acıktı bişeyler yiyelim .
*benimde acıktı ne yiyelim ki.
*Hımm Selin hanım alışverişten sonra en çok ne yemeyi sever hımm buldum burger. Dedi sırıtarak
*ohaa Nasılda bilirmiş diye kocaman sarıldım
*ama başka bi zaman güzel bir restauranta gidelim bunu saymıyorum .
*tamam tamam olur hadi kol çok acıktım.
Burgere geldiğimizde ikimizde köfteburger menü Alıp birde Onaları büyüttük ben kola sevmediğim için içe tea aldım.
Cam kenarına oturup Yemeğe başladık ben ağzıma yemekleri tıkıştırıyor yanaklarımı şişire şişire yiyordum .
*çok güzelsin.
Birden Gözlerimi pörlettim ve kızardım.
*çok Sağol.
*kızarma kızarma .dedi ve sırıttı.
*yoo kızarmadım ki.
*Tamam aşkım tamam bitanem tamam Hayatım .
Yemeğimiz bittiğinde biraz daha oturup kalktık.onla bir haftada olsa yaşamaya alışmış olmalıyım ki bize gelecekmiş gibi hissetim.herkes evine gitmesi için vedalaşırken beni kocaman kollarıyla sarıp alnıma kocaman bir öpücük kondu.
*çok az kaldı sana kavuşmama kavuşmamıza Çok az kaldı derken hala sarılmaya devam ediyordu. Haydi görüşürüz kendine iyi bak akşam ararım. diye ekledi.
*görüşürüz sevgilim seni çok seviyorum.dedim gülümseyerek
*bende seni seviyorum.

Evcilik Oyunu..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin