22.

1.8K 179 124
                                    

Minho sevgilisinin ne hakkında konuştuğunu bilmesede söze dahil olarak "Benim çok uykum geldi. Hadi gel yatalım bebeğim." dedi ve yerinden kalkmak adına harekete geçti.

İkili odadan ayrılırken Jisung'un içi hiç rahat değildi, geri dönüp Changbin'i de yanında götürmek istiyordu ama yapamıyordu. Minho yüksek sesle "İyi geceler." derken kısık sesiyle "İyi geceler." dedi.

İkili sonunda odalarına vardıklarında Jisung oldukça dalgın gözüküyordu. Minho Jisung'un elini tutarken onunla beraber yatağa ilerledi. Oturduklarında "Sincabım sen iyi misin?" dedi.

Minho yanağını narince okşamaya başlarken Jisung mayışmış bir biçimde dönüp "Sanırım sana bahsettiğim çocuk Chan hyung." dedi.

Minho Jisung'un saçlarına bir öpücük bırakırken "Biliyorum bebeğim bu yüzden şu an buradayız. Biraz yalnız kalmaları gerek." dedi sakin bir biçimde.

Jisung endişeyle yerinden kalkıp, yüksek çıkan sesiyle "Olmaz hyung. Changbin hyung çekinir söyleyemez, ben onun yanına gitmeliyim. Özür dilerim." dedi kapıya doğru ilerlerken.

Minho hızla yerinden kalkıp sevgilisinin arkasından beline kollarını sardı. Gitmesini engelleyip "Ben Chan'ın çocukluk arkadaşıyım ve onu ilk kez böyle görüyorum. O Changbin'i cidden seviyor ve sevdiklerini asla üzmez, endişelenme bebeğim." dedi ensesine ufak bir kelebek öpücüğü bırakırken.

Jisung oldukça uykulu ve mayışık olmasına rağmen endişeli çıkan sesiyle "Olmaz hyung ben gitmeliyim. Changbin hyung çok korkabilir." dedi.

Jisung Minho'nun kollarını gevşetmeye çalışırken Minho kollarını dahada sıkıp "Üzgünüm sincabım fakat hiçbir yere gidemezsin. Bu gece beraber uyuyoruz." dedi.

Jisung daha da zorlayıp Minho'nun kollarını etrafından çekmeye devam ederken "Bırak hyung benim cidden gitmem gerek Changbin hyungu orada bırakmamalıydım." dedi.

Minho bir anda kollarını etrafından çekip Jisung'u kendine çevirdi. Ardından kollarını etrafından geçirip ikiliye uzak olmayan kapıya yasladı.

Minho Jisung'a bir nefes kadar yakınlaşırken "Bu gece beraberiz Jisung." dedi net çıkan sesiyle. Ardından yumuşak ses tonuyla "Bırak aralarındaki bazı şeyleri halletsinler." dedi.

Jisung fazlasıyla gerilmişti sevgilisi ona daha da yaklaşırken yerinden be milim bile kımıldayamadı. Minho'nun dudaklarına bu kadar yakınken kurduğu cümlelerin hiçbir anlamı yoktu ona göre, düşüncelerine adeta kelepçe vurulmuş gibiydi düşünebildiği tek şey Minho olmuştu bir anda.

Minho sözlerinden sonra sevgilisinin kulağına yaklaşıp "Seni çok özledim yalvarırım seninle uyumama izin ver, gitme yanımdan." dedi ardından yanağına derin bir öpücük bıraktı.

Jisung çoktan kendini kaybetmişti Minho ondan uzaklaşmak adına hareketlendiğinde yüzünü ellerinin arasına aldı ve "Ben de seni çok özledim sevgilim." dedi.

İkili en güzel gülüşlerini birbirlerine sunup dudaklarını naif bir öpücük için birleştirdiler. Jisung dudaklarını sevgilisinin dudağına naifçe bastırıp geri çekildi ve "Seni seviyorum Lee Minho." dedi gülerek.

Minho da aynı şekilde gülüp "Seni seviyorum Han Jisung." dedi. Ardından sevgilisinin elini tutup yatağa uzanmasını sağladı ve yanına uzanıp sarıldı.

Birbirlerinin kokusuyla derin bir uykuya daldılar. Huzurlu ve sessiz...

























•••
Helloooœ
Nasılsınız baby girls💛
Umarım çok iyisinizdir💚
Kendini iyi hissetmeyenlere boool bol sarılma ve öpücük gönderiyorum💚💛
Vote veren ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim✨✨

PHOBIA 'binchan'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin