Heeey :D Şey okurlar bölüm çok geç geldi farkındayım. Ama siz beni lütfen bırakmayın :(Saatler geçmek bilmiyordu. Kaan ameliyatta, Nermin teyze sakinleşmesi için odada. Ben ise ameliyathanenin kapısında oturuyorum. Tam 2 saat oldu ve Kaan ameliyattan çıkmadı. Hepsi benim suçum. Ben çok zorladım kaanı. İnanmamak için direndim. Belkide o her zaman doğruyu söylüyordu. Eğer ona bişey olursa kendimi asla affetmem. Doktorlar kritik bir ameliyat olacağını söylemişlerdi. Anneme arkadaşım hastalandığını ve onun yanında kalmam gerektiğini söylediğim zaman izin vermişti. Telefonum beni şarja tak diye öğürüyordu. Ama benim hiçbirşey umurumda değildi. Nermin teyzenin sesini duydum ve yerden kalktığım gibi yanına koştum.
- İyi misiniz ?
- Aslı Kaan dan haber varmı kızım ?
- Üzgünüm henüz bir haber yok
Nermin teyze tam ayağa kalkacaktı ki hemşire müdahale etti ve tekrar bir iğne yaptı. I manzarayı görmemek için odadan çıktım. Kaçtım da diyebilirim. Ben odadan çıkarken doktor ameliyathane den çıkıyordu. Yanına resmen uçtum adamın.
- Kaanın durumu nasıl- Çok zor bir ameliyat oldu. Küçük beyin beline tam 63 platin taktık. Bundan sonra daha düzenli beslenmesi gerekiyor. Uzun süre stresten uzak tutun geçmiş olsun.
İçim rahatlamıştı. Eğer kaan A birşey olursa kendimi asla affetmezdim. Hemen Nermin teyzenin yanına gittim.- Nermin teyze Kaan ameliyattan çıktı ve durumu gayet iyiymiş geçmiş olsun hepimize.
Nermin teyze hem ağladı hem boynuma sarıldı.
- Saol kızım sen olmasan ben bu kadar güçlü duramazdım. Senin annen baban da harap oldular.
O sırada hemşire ve doktorlar sedye ile Kaan ı odaya çıkarıyorlardı. Bizde onları takip ettik. Ben kapının önünde durdum. Sonuçta kendimi hala suçlu hissediyorum. Kaanın durumu benim yüzümden oldu. Ve 4 gündür hastanedeyiz. Kaanın yüzüne karşı nasıl bakıcam hala bilmiyorum. Hatta ben gitsem iyi olur. Okula rapor vermem gerekiyor ayrıca okuldakilere haber veririm kaanı ziyaret ederler. Tam ben plan kurarken Nermin teyze kapının önüne çıktı.
- Aslıcım kaan daha uyanmadı. Gel içerde bekle
- Nermin teyze çok saol ama benim artık gitmem gerek.
- Peki ısrar etmiyorum.
- İyi günlerÇok resmi olmuştu ama sonuçta gitmem gerekiyor du. Hala suçlu hissediyorum kendimi.
Otobüse bindim ve cam kenarına bir yere oturdum . Telefonumu açtım tam 23 tane cevapsız arama vardı. 11 tanesi annem ve diğerleri. Annemi aradım ve ona eve geleceğimi söyledim. Kulaklığımı takıp Ahmet Kaya dan Söyle şarkısını açtım. Biliyorum size çok damar gelebilir veya kroca ama şuanki piskolojim tam bu şarkılar dı. O kadar dalmışım ki iki durak kaçırdım. Şuan eve doğru yürüyorum. Size iyi olmadığımı söylemiştim. Eve gidince annem karşıladı beni. 4 gündür aynı kıyafet ve aynı ayakkabılar.
- Aslı kaan iyimi kızım telefonlarımı da açmadın çok merak ettim.
O sırada spor çantamı koridorun ortasına bırakırken :
- Merak etme anne iyi. Odaya aldılar. Çok yorgunum duş alıp yatıcam.- Tamam kızım
Anneme harbiden şaşırdım bu aralar az soru soruyordu.
*************************Duş alınca uyku ihtiyacım gitti gibi hissettim. Uykum kaçtı yani. Saate baktığımda 09.12 yazıyordu yani saat daha çok erken. Biraz koşsam belki rahatlarım. Ordan okula geçerim öğle saatine yetişirim. Hava olduğundan fazla sıcak bugün.
Siyah penye şortumu aldım dolaptan. Üstüne sarı kısa kollu bol ve salaş t-shirt giydim ve fosforlu pembe spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Anneme biraz koşacağımı ve okula uğrayacağımı söyledim.******
Nermin Teyzenin Ağzından.Kaan hala uyanmamış tı. Ama doktor bir yarım saat sonra uyanacağını söylemişti. Aslı bana çook destek olmuştu. O kızı gerçekten çok çok seviyorum. Kaan la aralarında ne var bilmiyorum ama iyi bir kız.
- Anne....
- Oğlum Kaan iyi misin çok korkuttun bizi.O sırada doktor odadan içeriye girdi.
- Evet küçükbey durumun hakkında annenle konuştum. Uzun süre stresten uzak duracaksın. Evden fazla çıkmayacaksın.- Hapis hayatı yani.
- 1-2 Ay öyle beyefendi. Hadi bakalim geçmiş olsun akşam üzeri çıkış yapabilirsiniz.
- Teşekkürler doktor bey.
**KAANIN AĞZINDAN OLAYLAR**
O sırada kapı çaldı.
- Heey kaan geçmiş olsun.
Arkadaşlarımın sesi bu. Hepsi gelmiş. Egemen geldi ve boynuma çullandı.
- Çok korkuttun bizi dostum.
- Bize bişey olmaz aqa. :Ddd
- Tabi tabi belli :D
Arkadan Fırtınayın yüzünü gördüm.
Annem o sırada odadan çıkmıştı.
- Şey selam Kaan. Çok geçmiş olsun.
- Saol fırtınay
- Sana yaşattıklarım için üzgünüm.
O sırada Egemen olaya karıştı :
- Sırası değil Fırtınay.
- Peki.
- zzz hadi Yanlız bırakın bizi dostum la.- Pekii Çok geçmiş olsun
Diyerek çıktılar odadan.Egemen konuşmaya başladı.
- Kardeşim nasıl oldu bu olay.
- Kardeş sen onu bunu bırak Aslıyı gördün mü. Kimse bana onun hakkında birşey söylemiyor.
- Oha bilmiyo musun
- Neyi
- Olum aslı getirdi seni buraya 4 gün eve gitmedi kız. Bizede bugün geldi haber verdi. O atarlı kız gitmiş yerine bambaşka biri gelmiş. Hala cool hareketleri var ama sonuçta Aslı bu işte. Aslı geldi yoksa yanına. Aslında yanından ayrılmadı ki bir saniye bile. Kardeş ona şans ver. Senin yüzüne bakamıyor ve suçlu hissediyor kendini. Gözünü seveyim artık düzeltin şu aranızı.HEEEEY GENÇ OKURLAR. BÖLÜM GEÇ GELDİ KUSURA BAKMAYIN. AMA GÜZEL BİR BÖLÜM OLDU UMARIM BEĞENİRSİNİZ. LÜTFEN VOTE VE YORUMLARI BEKLİYORUMMM. SİZE BOL BOL OKUMALARR :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARFAN
DiversosKAHRAMANIMIZ ASLI YENİ ŞEHRE TAŞINIR. VE YENİ OKULUNDA AŞIK OLUNMAYACAK ADAMA AŞIK OLUR.