Geri Dönüş

39 3 0
                                    

Kapıdan içeri emir ve Fırtınay el ele geliyorlardı. Bunlar ne ara sevgili oldular ? Bunlar düşman değilmiydiler? Kaan ve buseye baktığımda en az benim kadar şaşırmışlar dı. Abi bunlar düşmandı. Ne ara konuştular kaynaştılar. Sessizliği bozan Kaan oldu.
- Şaka mı bu ? Bunların sevgili olması çok saçma değil mi ? Geçen gün birbirlerine girdiler bunlar.

Kaan a birazda olsa sinir olmuştum. Sonuçta fırtınay Kaan a aşık. Kaan niye bu kadar olayı karıştırıyor ki ? Sonuçta çıkıyorlar işte. Buse olaya atıldı
- Neyse bizi ilgilendirmez zaten iki mal birbirini bulmuş.

- Aynen kapatın şu konuyu.

Diye atıldığımda bu yeni çift bizim masaya otururken buldum kendimi. Bu ne yüzsüzlük lan.
- Selam Aslı
Diye konuşmaya girdi emir. Ve Kaan atıldı
- Bizde burdayız Emir iyiyiz sen nasılsın.
- Ha kusura bakmayın ya bizde iyiyiz.
Diyerek fırtınay la ellerini gösterdi. Nispet yapıyor piç. Sanki bizim sevgilimiz yok alla alla jsjsj. Fırtınay ın götü atmosfer e çıkmış olacak ki etrafa havalı havalı bakışlar atıyordu. Ki yine sessizliği bozan Kaan oldu.

- Ne ara çıktınız siz ? Haberimiz de olmadı.
- uzun zamandır konuşuyoruz.
Diye atıldı Fırtınay.
- Ben sizi konuşmak yerine kavga ederken görüyordum hep.
Diye devam ettim konuşmaya.
- Ah aslıcım büyük aşklar kavgayla başlar bilmez misin ? Tutkuyla bağlıyız emirle biz .
- Ay götüm.
Diye sadece benim duyacağım şekilde homurdandı Buse.

- neyse gençler size hayırlı olsun biz gidiyoruz
Dedim ve çektim kaanı kolundan oda hemen belimden tuttu ve yürümeye başladık.

- Bana çok yapmacık geldiler. Ya ne biliyim sanki o piç fırtınayın yanında zorunlu olarak duruyor gibi.
Dedi Kaan.
- Ya of bizene Kaan. Onlar bizden uzak dursun biz onlardan.
- Haklısın. Bu arada farkında mısınız Aslı hanım kendi ilişkimizle ilgilenmiyoruz.

- Alla alla Kaan Bey öyle mi düşünüyorsunuz ?

- Ya bence öyle.

Dedi ve yürüdüğümüz koridorun köşesine çekti beni. Başımı kollarının arasına aldı tam yakınlaşacakken.

- Hey küçük adam okuldayız. Burda olmaz üzgünüm ayrıca buseyi tek bıraktık seni seviyorum.

Deyip kollarının arasından kaçtım. Tamam seviyorum öküzü falan ama okulda da olmaz yani.
Bahçeye doğru giderken bankların birinde fırtınay ile emiri tartışırken gördüm. Onlarda beni gördü hatta emir bayaa bir baktı. Ama hemen kafamı çevirip merdivenin kenarında oturan busenin yanına gittim.
- Ne yapıyosun burda hadi sınıfa.

- Dur ya şunların kavgasını izliyorum.

- Sen bayaa taktın şu ikiliye. Bırak ne halleri varsa görsünler.

- Tamam ya hadi gidelim.

Buseyi aldığım gibi sınıfa götürdüm. Hoca derse girmişti al iste boku yedik. Kapıyı çaldık ve içeriye girdik. Buse hemen yavru köpek bakışlarıyla :
- Hocam çok özür dileriz benim malum bir sebebim vardı o yüzden yüzden tuvaletteydik tekrar geç kaldığımız için özür dileriz.

- Tamam önemli değil bitanem bir daha olmasın tamam mı ?
- Peki hocam.
Bi dakika ya bu kadın bize azar çekmemiş ti. Allahım üstelik birde bitanem demişti. Kesin kıyamet alameti falan jsksk.

Ders boştu hoca telefonuyla uğraşıyordu. Herkes kendi halinde takılıyordu. Yaz tatiline az kalmıştı. O yüzden kimse dersi siklemiyordu. Bizde buseyle konuşurken bir anda hoca :
- Aslı Çelik hemen buraya gel.

Şaşırdım çünkü herhangi bir sıkıntım yoktu bu aralar kimseyi de dövmedim. Kimseyi siklemeyen sınıf şimdi hepsinin gözü benim üstümdeydi.

- Buyrun hocam.

- Aslı okul sonunda bir yaza merhaba partisi olacak ve bu partiyi 11.sınıftan olgun biri olarak sen düzenleyeceksin. Senin görevin davetli kişiler, mekan, yiyecek içecek, gerekirse içki, birde bi canlı müzik onu sen karar vereceksin.
Hoca bunları bana söylerken "oo" sesleri gelmeye başladı herkesten.
- Aslı sana sadece 3 gün veriyorum. Parti 3 gün sonra hazırlanmış olacak.
Diye devam etti bayan kaltak.
- Tamam.
Diyerek yerime geçtim. Sadece tamam dedim. Tepki bile vermedim çünkü hala şaşkınım.

- Oha Aslı biz ne giyeceğiz ? Hadi beni geç sen ne yapacaksın ? Ay ben kiminle partner olacağım ? Hemen partner aramayalım.

- Buse bi sus ya kafam karıştı

- Tamam bişey demedim.
Zil çaldı o sırada. Hemen fırladım sınıftan Kaanın sınıfına gittim. Uyuyordu hayvan. Çantaya gömülmüş resmen. Dürttüm uyanmadı.
- Kaan kalksana yaa.
Homurdandı sadece hala uyanmadı.
- Kalksana yaa..!
Nasıl cırladıysam sıradan uçtu çocuk resmen.
- Herkes sevgilisini öperek uyandırıyor bizimki çığlık atıyor amk.
- Ya bi sussana sen. Parti düzenliyorum ne yapıcam ben ?
- Ne partisi laan.
Dedi gözlerini ovalarken.
- Yaza merhaba partisi hoca beni görevlendirdi.
- Başka kimse bulamamış mı ?
- Ne yapıcaz ?
- Şimdiden söylüyorum mini etek yok.
- Ya sen bi sussana onu mu diyorum mekan falan hepsini ben ayarlıycam.
- Hayatta yardım etmem. Anca bir öpücük alırsam.
- Yok sana öpücük.
- Ya bak bi alt dudak ver valla yardım edicem.
- Öpücük olmazsa yardım etmeyeceksin yani.
- Aynen öyle.
- Tamam o zaman sen şimdi uyu rüyanda görürsün öpücüğü. 1 hafta yok sana öpücük.
- Al işte ya tamam bişey demedim.
- Bi kere sinir ettin artık hadi canim görüşürüz.
- Of Aslı yaa
Dedi ve umursamaz bir biçimde çıktım sınıftan.
Önemli bir olay var şurda 3 gün var ve sevgilim bana yardım etmiyor amk. Arkamdan bir sesle arkamı döndüm
- Ben yardımcı olabilirim sana. Anlarım organizasyon işlerini.
Emir di bu. Şaşırdım açıkçası.
- Yok ya hallederim ben.
- İnat etme işte Kaan yardımcı olmadı sana bırak ben yardım edeyim.
- Fırtınay bişey demesin ?
- Ne diyebilir ? Siktir et.
- Peki o zaman
- Çıkışta alıyorum seni.
- Tamam.

Emir in bana yardım etmek istemesini anlayamıyorum. Sevgilisi de var artık hala peşimde dolanıyor. Tabii ki dolanıyor derken arkadas anlamında söyledim yanlış anlamayın

OKUYUCULARIM ÇOK UZUN ZAMANDIR YAZMIYORUM KUSURA BAKMAYIN. FİNALE YAKLAŞTIĞIMIZI BİLİN İSTEDİM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MARFANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin