Hayallerimin Yıkıldığı An.

140 16 2
                                    

Her an her saniye o aklımda onsuz hayat olmaz mış gibi geliyor.  Ben aşka inanmayan biriydim ve bu hale geleceğim aklımın ucundan geçmezdi.  Bir insanın gülüşüne yürüşüne bakışına tarzına nasıl aşık olabilir ki  ?  Ben oldum işte.  Facebook ta onun profilinden çıkmamak.  Ask. Fm de  ona sorulan soruların hepsini ezberlemek.  Benim için imkansız bir şey di. 

Okula doğru yürüyordum.  Önümde  kaan vardı günaydın bile diyemezdim tanışmıyoruz çünkü.  Ne ayak bu kız derdi tabiki.  Bizim sınıfta onun yakın arkadaşları vardı.  Ve onlar konuşurken Kaanın bir sevgilisi olduğu öğrendim.  Aslında üzülemem gerek.  Çünkü henüz tanımıyorum bile.  Sadece aşığım.  Ondan habersiz ona trip atmak çok saçmaydı.  Çocuk daha  benim farkımda bile değildi. Sadece birkere göz göze gelmiştik ve hemen olur olmaz hayaller kurmak çok saçma hemde çok.  Kaan ın facebook profilinde isminin yanında parantez içinde MARFAN yazıyordu gerçekten çok pis merak etmiştim o gün.  Birkaç kişiye sorduğumda bilmiyorum cevabını aldım herkesten.  Kaan'a da soramazdımki.  Neyse Marfan hikayesini o anda unutmuştum çünkü ben size dert yanarken Kaanla sevgilisini yanyana gördüm.  Ve  o an hiç birşey düşünmeden kalbimin boğazımda attığını hissettim...

MARFANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin