Het waren mensen met puntige oren. Het leken wel een beetje op elven... Elven bestaan niet het is gewoon weer eens mijn grote fantasie... Ze droegen allemaal een zilveren staak bij zich. Maar het vreemde was ze vielen niet aan. Opeens leek het alsof ze transformeerden... Hun gezichten begonnen te verschrompelen. Hun ogen werden felrood, hun tanden werden lang en erg scherp. De monden werden zo breed dat het haast de joker van batman zou kunnen zijn. Overal naast elkaar stonden de lange scherpe tanden allemaal de zelfde grote. Naast dat de ogen felrood waren waren ze ook erg groot. Het duurde even voordat ze helemaal getransformeerd waren ik sta verbijsterd te kijken. Wat zijn hun voor wezens het leken een soort van demonen, maar demonen vallen geen vampiers aan, daar zijn demonen niet machtig genoeg voor. Het enigste wat ik nog kon bedenken wat typische vampierjagers zijn. Maar dat was van een slaapverhaaltje dat mijn moeder mij altijd vertelde. Het slaapverhaaltje ging als volgt slaap maar zacht kleine meid, je zal veilig zijn. Vanacht als jij slaapt zouden de amakoitsi's de bloedzuigers die los rond lopen vermoorden. De bloedzuigers worden langzaam verscheurd door de scherpe tanden van de amakoitsi. Slaap maar rustig kind alles komt weer goed. Ik had door het verhaaltje altijd grote angsten voor de amakoitsi. Ik was altijd bang dat ze mij als bloedzuiger zouden verslinden, later dacht ik altijd dat het een fabeltje was maar nu heb ik daar de twijfels aan. Rustig keek ik in een hoekje toe naar hoe de amakoitsi's de grote groep vampiers verslonden. De mensen rennen weg maar ik vraag me af of het door de angst van de vampiers was of de angst voor de amakoitsi's . even later... Ik voelde dat een soort van klauw me achter bij mijn arm vastpakte, het duwde zijn nagels in mijn vel en rukte me naar achteren. Ik keek het aan het was een van de amakoitsi's, ik had t risico genomen door ze te bellen waarschijnlijk heeft deze amakoitsi mijn geur op gevangen of me gezien in zijn felrode ogen. Ik kijk de amakoitsi recht in zijn rode ogen aan. Ik weet het zeker het wil me verslinden, ik kan het zien in zijn ogen. Voor dat ik het wist zaten de scherpe tanden in mijn lijf en zag ik zwart, voor dat ik het wist was ik dood.
JE LEEST
immortal
Randomimmortal gaat over een meisje waar haar moeder van is vermoord en ze haar vader nog nooit heeft gekend, ze is een vampier maar haar moeders laatste woorden beschrijven dat ze meer is dan gewoon een vampier... sorry dat het korte hoofdstukken zijn, d...