....Als er echt gaat gebeuren wat ik denk, dan is het hier straks een groot bloedbad ... ik trek luke aan zijn arm en loop richting de uitgang... maar hij werkt tegen, "wat is er nikki!" ." Ik ehh wil nu echt naar huis alsjeblieft luke!" . "Nee nikki, je hebt me net belooft dat je zou blijven! " zei luke geïrriteerd. Ik moet het dus zelf doen, ik moet iedereen hier weg krijgen maar hoe?. "Ik ga even naar de wc luke", rustig liep ik door de vele mensen op zoek naar een oploosing om al deze mensen te redden. opeens werd ik van achteren aan mijn arm getrokken het is micheal "hey anna lang niet meer gezien! Ben je hier ook om wat vers bloed te proeven?" Zei micheal. "Ehm.. ja tuurlijk maar micheal wat gaat er eigenlijk precies gebeuren?". "Zie je die douchkoppen op het plafond?"micheal wees naar het plafond. "Ja, maar wat gaat er precies gebeuren?". "Dat zie je vanzelf!"micheal glimlachte. "En wanneer is vanzelf? ...". "Je stelt wel veel vragen, maar het is ongeveer eh... nu...". Ik rook de bloed geur het werd steeds sterker ik rende zo snel mogelijk door de menigte weer terug naar luke. Maar ik was te laat voor ik het wist begon het de douches begonnen te stromen niet met water maar met bloed... "iedereen kwam onder de bloed de mensen en de vampiers de vampiers werden zo aagetrokken door de heerlijke geur van bloed en hun tanden kwamen tevoorschijn, de mensen waren erg geschokt en schreeuwden van pijn toen de vampiers hun tanden in een mensenlijf stopte. Ik hield me in om niet te proeven van het zalige bloed en bleef rennen naaar luke ik kan hem gewoon niet dood laten gaan. Uiteindelijk was ik bij hem maar ik... ik was te laat er hing al iemand aam hem om zijn bloed te zuigen. Zo snel als ik kon trok ik de vampier van zijn lijf hij was erg zwak en viel neer, ik zocht zijn hartslag op het was erg laag , waarschijnlijk kon hij het nog geen 5 minuten meer volhouden. "Is dat je vriendje?" Vroeg micheal. "Ja... "antwoorde ik met tranen in mijn ogen. "vermoord hem of maak hem vampier het is jouw keuze....
JE LEEST
immortal
Sonstigesimmortal gaat over een meisje waar haar moeder van is vermoord en ze haar vader nog nooit heeft gekend, ze is een vampier maar haar moeders laatste woorden beschrijven dat ze meer is dan gewoon een vampier... sorry dat het korte hoofdstukken zijn, d...