Ik was Uiteindelijk bijgekomen van die verwarrende droom, ik stond op en liep naar een van mijn verhuisdozen die ik nog niet had geopend, daar zaten mijn kleren in, ik opende de doos en pakte een paar kleren voor vandaag. Ik had me omgekleed en opeens kreeg ik heel veel pijn aan en in mijn lichaam, ik kijk naar mijn armen en mijn aders beginnen helemaal zwart te kleuren, weer krijg ik de lust naar bloed, wat is er aan de hand vraag ik me bij mij zelf af, de lust naar bloed is erger dan normaal, ik ... ik kan het amper meer beheersen, wat moet ik nu nou doen, ik voel gewoon al hoe fijn het is om weer eens bloed over mijn tanden naar mijn mond te laten lopen, maar ik wil het niet.. ik wil niet iemand vermoorden.Ik schreeuw van woede "ik wil dit niet !". Opeens hoor ik iemand aankomen lopen, die heeft me vast gehoord toen ik aan het schreeuwen was, er word aan de deur geklopt.. : Mevrouw Velders, Mevrouw Velders gaat alles wel goed met uw? Ik hoorde uw schreeuwen Mevrouw velders, doe alstublieft open Mevrouw velders ! Zo snel als ik kan trek ik een vest aan zodat mijn zwarte aders niet meer te zijn en loop ik naar de deur, ik doe de deur open en zag mijn huurbaas, snel vroeg ik wat er aan de hand was, want ik kon elk moment zijn bloed uit zijn lichaam te zuigen, ik zag zijn aders al duidelijk voor me en kon me voorstellen hoe goed zijn bloed kon smaken. De huurbaas vroeg me of ik zo zat te schreeuwen, ik antwoordde dat ik dat niet was en dat het waarschijnlijk iemand anders zou zijn geweest, de huurbaas vertelde mij dat als er iets aan de hand is er een nood telefoon aan de muur hangt, hij wees naar de telefoon die aan de muur zat. Ik knikte vriendelijk en deed de deur dicht. Gelukkig ik heb me kunnen beheersen.. ik ben bang dat het me de volgende keer niet meer lukt om me te beheersen straks.. vermoord ik iemand.... ik maak me daar nu erg veel zorgen om, wat als ik die man wel had vermoord...
JE LEEST
immortal
Randomimmortal gaat over een meisje waar haar moeder van is vermoord en ze haar vader nog nooit heeft gekend, ze is een vampier maar haar moeders laatste woorden beschrijven dat ze meer is dan gewoon een vampier... sorry dat het korte hoofdstukken zijn, d...