hoofdstuk 4 Droom

117 6 1
                                    

Opeens schrok ik wakker, ik had een droom gehad, het ging over mijn vader , die ik eigenlijk nog nooit heb gekend, hij kwam midden in de nacht bij mij langs en probeerde me wakker te maken, maar ik werd maar niet wakker, toen pakte hij een mes en begon hefig in mijn lichaam te snijden, terwijl hij hefig in mijn lichaam aan het snijden was werd ik wakker, mijn vader keek mij aan en al mijn wonden groeiden weer dicht, hij begon hard te lachen, pakte toen een zilveren staak en probeerde hem door mijn hart heen te steken, terwijl ik hem tegen hield bleef ik maar tegen hem schreeuwen wat ben je aan het doen?!!! Hij antwoordde niet maar was wel heel erg gericht op het steken. Uiteindelijk hield hij op, ging stil staan en legte de staak op de grond neer, hij keek me rustig aan en zei :wat ben je groot geworden!, ik keek hem vragend aan, omdat ik maar bleef denken aan dat hij mij een paar seconden geleden nog probeerde te vermoorden. Hij draaide zich om naar de deur en zei niks meer. Ik was opgelucht en dacht dat hij eindelijk weg zou gaan maar hij bleef. Opeens pakte hij de staak weer en stak de staak recht door mijn hart. Ik schrok wakker van die rare droom en ben precies waar ik nu ben, in mijn apartment alleen.

immortalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu