Zaterdag....
Het is ochtend rustig word ik wakker en kijk op mijn horloge hoe laat het is, het is half 10.... Luke komt al over een half uur, ik pak snel een paar kleren en trek ze aan. Daarna deed ik mijn haar snel in een staart. De bel ging is luke er nu al vroeg ik mezelf af het is nog maar kwart voor 11. Ik liep naar de deur en deed de deur open maar het was niet luke het was iemand heel anders, het was een oude vriend van mij, Leon Highway. Ik dacht dat hij dood was ... Ik zag het er werd een staak door zijn hart heen gestoken hoe ... Kan dit. : Leon ik dacht dat je dood was zei ik met tranen in mijn ogen, vind je het niet leuk dat ik terug ben? Ja natuurlijk wel maar wat doe je hier waar was je je was dood toch? en tenslotte hoe heb je mij gevonden? Ik..was niet dood het was geen zilveren staak dat door mijn hart werd gestoken het was een staak van nep zilver, ik viel alleen flauw, ik ben toen ik weer bij mijn bewustzijn was eerst gaan kijken waar jij was maar ik kon je nergens vinden, het was voor mij erg makkelijk om je te vinden want ik zag je laatst op een scooter rond rijden, het enigste wat ik nu van jou wil weten is waarom heb je me daar achtergelaten! Leon greep mij bij mijn keel en duwde me tegen de dichstbijzijnde muur. Ik ..kk..kkk.. Hij liet me vallen zodat ik mijn zin kon afmaken. Ik wat ? Zeg het ! Ik...kk werd gedwongen om je achter te laten. Door wie ?! Schreeuwde hij hard. Door je zusss An..gel..ica.... Waarom zou zei je dat zeggen waarom zou zei je dat verplichten? Omdat ze zelf van jou ook direct verder moest gaan toen Caleb overleed. Maar.... Eh ....Waar is ze nu? "Ze is dood, ze overleed 30 jaar geleden". Leon had tranen in zijn ogen ss..ss...ss..ooo..rrr..yy dat....ikkk..jee...dit..heb..gedaan...
"Het is wel goed je hebt me niet vermoord" ofzo. Kann..ikk..evveeenn hier blijven? Vroeg hij lief. Het zou normaal wel mogen maar er komt zo iemand langs, kom morgen maar terug dan kunnen we bij praten. Lijkt me leuk hij veegte zijn tranen weg, gaf me nog een knuffel en zei :tot morgen ik heb je gemist". "Ik heb jou ook gemist" zei ik zachtjes. Voordat hij weg ging zei hij nog is het weer net als vroeger tussen ons?. "Hoe... Bedoel je?". "Zijn we weer net als voor dat je dacht dat ik dood was meer dan vrienden?" (ja... We waren vroeger samen..) "ik weet het niet leon ik vind denk ik iemand anders leuk
... " "het maakt niet uit je mag er best over nadenken..." leon draaide zich om om weg te lopen maar liep tegen luke aan." Sorry "zei luke zachtjes. Leon negeerde hem en liep door. "Hoi Nikki, wie was dat ?.." , "gewoon een vriend van me die ik lang niet meer had gezien". "Niets meer ?", "nee gewoon vrienden". "Oké" zei luke rustig. " wat wil je graag doen ? Wil je iets te drinken?". " ik hoef niks te drinken, wat wil jij graag doen het maakt mij niet uit". "Mij ook niet zeg jij het maar ". " we kunnen vanvond wel naar een discotheek, ik zou al heen gaan met een paar vrienden maar ik zou het erg leuk vinden als je mee zou willen. " lijkt me leuk ! ", "dan kan je mijn vrienden ook direct ontmoeten". "Is goed, maar wat wil je nu doen ?". "Ik zou het niet weten". "We kunnen wel even iets gaan rondrijden op m'n scooter", "is goed".
We liepen naar mijn scooter toe en gingen een stukje rijden. Uiteindelijk gingen we even langs de mc drive voor een milkshake en gingen ergens zitten. "Ik moet je iets vertellen" Zei luke, "is goed je kan me alles vertellen" antwoordde ik terwijl ik een slok van mijn milkshake nam. "Ik.. Vind je...leuk nikki...". "Ik jou ook luke", " maar ik bedoel...als meer dan vrienden" zei luke bescheiden. " ik ook" antwoordde ik.
We kusten daarna zei hij ik moet naar huis kan je me bij huis afzetten? Ik antwoordde ja bracht hem naar huis en hij zei tot vanavond.
JE LEEST
immortal
Randomimmortal gaat over een meisje waar haar moeder van is vermoord en ze haar vader nog nooit heeft gekend, ze is een vampier maar haar moeders laatste woorden beschrijven dat ze meer is dan gewoon een vampier... sorry dat het korte hoofdstukken zijn, d...