hoofdstuk 7 wat heb ik gedaan...

89 5 1
                                    

Ik probeer zo snel als ik kan thuis te komen maar onderweg naar mijn huis zie ik opeeens, Ian Brown en zijn groepje, ze zagen dat ik op de scooter zat en gingen midden op de weg staan zodat ik nergens heen kon, ik stopte, ik kon hun harten horen kloppen en hun bloed voelen stromen. Ik hield me nog in om niet mijn tanden in hun lijf te zetten en al hun bloed eruit te zuigen, rustig vroeg ik of ik er langs mocht. De jongens waren volgens mij dronken, want ze waren aan het praten over allerlei dingen, maar ik had geen flauw idee waar ze het over hadden. Op een gegeven moment heb ik besloten dat ik gewoon door ga rijden en wel ga zien wat er  gaat gebeuren. Ik reed door, de jongens stappen opzij, maar opeens springt Ian bij mij achterop, ik probeer hem af te schudden door harder te rijden en scherpe bochten te maken maar hij viel er maar niet af, ik wou hem er ook wel afduwen maar dan zou ik mijn controle over het stuur verliesen en verongelukken, dan was mijn scooter ook nog stuk, dat wil ik zeker weten niet. Dus ik besluit om gewoon naar huis te rijden. Ik was nu al thuis en Ian zat nog steeds achterop, ik remde zo hard als ik kan omdat ik hoopte dat Ian er dan wel af zou vallen maar hij zat er nog steeds op ik zette mijn scooter weg en  ian stapte ook af. Mijn Bloedlust daagte weer op en het was nog veel erger dan net...ik..kan ..me.. niet ..meer beheersen en bijt uit het niets Ian...Hij was nog niet dood maar hij had wel veel bloed verloren. Het enigste wat ik kon doen was zijn gedachten inpraten, hem te laten vergeten wat er is gebeurd en dat hij gewoon denkt  dat hij van mijn scooter af is gevallen en aangevallen is door een wild dier (de vampieren in dit verhaal kunnen mensen dingen laten denken/inpraten net als in de vampire diaries).

Rustig loop ik naar binnen toe...

"Wat heb ik gedaan!... Waarom heb ik hem nou gebeten" dat is het enigste wat ik nog kon denken.

Ik ging zitten op mijn dekens die op de grond lagen en begon na te denken over wat ik heb gedaan...

immortalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu