Het was avond tijd om naar luke te gaan tijd om naar de discotheek te gaan, eerst nog even omkleden ik had nog een jogging broek aan met een slordig shirtje ik kleedde me om en deed mijn haar. Ik was klaar en loopte rustig naar buiten ik wou mijn scooter pakken maar opeen hoorde voetstappen achter me , zo snel als ik kon draaide ik me om in gevechtstand, het was leon... "Wat doe jij nou weer hier?!" schreeuwde ik tegen hem. "Ben ik niet welkom ofzo ?, "nee dat is het niet maar ik ga nu weg en wat doe je hier?", "ik dacht ik kom gewoon even langs maar waar ga jij zo laat nog heen?". "Dat gaat jou niks aan !" ik stap op mijn scooter en rij naar luke toe..... Ik was bij luke en liep naar de deur toe en belde aan, zijn moeder deed erg enthousiast open, "oh! Nikki wat zie je er leuk uit meisje ik roep luke wel even!" zei zijn moeder lief, "dank u wel mevrouw, u ziet er ook erg leuk uit". Luke kwam naar beneden, liep naar me toe en zei "je ziet er echt heel mooi uit". Dankjewel Luke jij ziet er ook echt geweldig uit ik knipoogde naar hem en vroeg of we alvast weg gingen. Hij knikte , we zeiden zijn moeder dat we weg gingen en liepen naar mijn scooter. Na een kwartiertje op mijn scooter rijden kwamen we aan bij de discotheek.
Luke zag zijn vrienden al staan en liep er direct heen, ik wandelde rustig achter hem aan. Luke stelde mij voor aan zijn vrienden hun namen waren Ryan Chaplin , Joe mccall en Scott Lakeland, ze begonnen direct aan luke te vragen of ik zijn vriendin was en hij antwoorde dat ik inderdaad zijn vriendin was. Ik zei niks en keek een beetje om mij heen, deze plek kwam me zo bekent voor. "Zijn jullie hier al een keer eerder geweest ?" vroeg ik nieuwsgierig. "Nee, deze discotheek is net nieuw ! " Antwoordde ryan. "Zullen we naar binnen gaan?" vroeg luke ongeduldig, iedereen knikte en we liepen naar binnen.
Er waren grote gekleurde lichten overal, zelfs de vloer gaf licht, het rare was dat er douchekoppen op het plafond hingen, het leken erg veel op brandblussers, maar toch had ik had gevoel dat er iets raars hier was.
Opeens tikte luke me aan ik schrok heel erg omdat ik diep in mijn gedachten zat. "Zullen we op de dansvloer? " vroeg luke, ik knikte en liep samen met luke door de menigte dicht naar het midden we begonnen te dansen, maar opeens zag ik daar iemand die ik al heel goed kende ik kon het bijna niet geloven, het was iemand die ik net als leon al 100 jaar ken, het is Kajran hij zat vroeger bij mij in de klas, op de school voor vampieren (ja er is een school voor vampieren). Ik negeerde hem en danste gewoon verder samen met luke, maar opeens zag ik nu ook caity, gabriëlle, cassandra, mark en nog veel meer van de vampierenschool maar niet alleen van de vampieren school nog veel meer vampieren die ik ken van lang geleden, deze hele discotheek zat vol met vampieren en een paar mensen... Dit kan nooit goed aflopen dacht ik bij mezelf. Ik bleef nog even rustig en bleef dansen met luke. "Nikki, zullen we even wat gaan drinken?" vroeg luke. "Ja is goed gaan ryan, joe en scott ook mee ?" antwoordde ik. "Ik denk het wel ben ze momenteel even kwijt.... O .. Wacht ik zie ze daar dansen bij die meiden daar Zei luke. Ik kijk naar waar ryan,joe en scott staan en zie dat ze dansen met Caity, Gabriëlle en Cassandra, dit is geen goed teken hun zijn de 3 meiden die ik ken die het meest op bloed uit zijn dacht ik. "Zullen we ze gaan halen?" , "nikki wat is er laat hun toch". "Er is niks laten we inderdaad maar even iets gaan drinken" zei ik. Luke en ik liepen naar de bar en bestelden iets te drinken. Rustig dronken we, mijn handen trilden ik wist het zeker er ging iets gebeuren. Ik praatte nog een poosje met luke totdat ik op eens een erg sterke geur ruik, het was zo'n sterke geur dat het maar een ding kon zijn het was bloed, het is niet een klein schrammetje ofzo van een bepaald persoon nee het zijn liters bloed ik ruik het gewoon. "Luke ik denk dat we moeten gaan nu!" zei ik haastig. "Waarom wil je nu zo graag weg, vind je het niet leuk om hier met mij te zijn ?" antwoord luke. "Ja natuurlijk wel maar ik voel me niet zo fijn hier, ik beloof ik zal overal met je heen gaan als we hier maar weg gaan". "Maar nikki alsjeblieft blijf nu, ik zal er alles voor doen dat je plezier hier hebt maar alsjeblieft ga niet". Zei luke. "Ik ga ook niet, niet zonder jullie tenminste". Zei ik. " in dat geval blijven we! Zullen we naar de jongens toe gaan?" vroeg luke . "ehh.. Ja is goed.. Maar je wou dat nog niet...". "Maar nu wil ik dat wel kom je nikki ?". Luke en ik liepen scott, joe en ryan toe. "Hee jongens" zei luke luidruchtig. Die meiden stonden nog steeds bij hun ze herkende me nog niet maar ze keken me wel raar aan, zouden ze het door hebben?. De geur van bloed werd steeds sterker de geur kwam niet bij de kleine hoeveelheid mensen weg, het kwam... Het kwam van het plafond. " ik eh..moet even naar de wc verzon ik snel ik moest dit gewoon uitzoeken wat gaat er gebeuren is het echt wat ik denk dat er gaat gebeuren....maar dan ....
JE LEEST
immortal
De Todoimmortal gaat over een meisje waar haar moeder van is vermoord en ze haar vader nog nooit heeft gekend, ze is een vampier maar haar moeders laatste woorden beschrijven dat ze meer is dan gewoon een vampier... sorry dat het korte hoofdstukken zijn, d...