1.Bölüm ilk gün..

1.2K 37 2
                                    

Uyandığımda nefes nefeseydim.Gördüğüm kabustan dolayı sırılsıklam oldum.Her gece aynı rüyayı görmekten rahatsız olsamda alışmıştım artık.Yataktan hiç kalkmak istemesemde yine lanet bir okul günü vardı.Neden acaba bu ülkedeki çocuklar 5 gün boyunca sabahın erken saatlerinde okula gitmek zorundaydılar ki??Neyse okulun başlamasına daha iki saat vardı obyüzden bugün işleri biraz ağırdan alabilirdim..Saç diplerimdeki suları daha fazla bekletmek istemediğim için direk dusa girdim.Su ne kadarda rahatlık veriyordu insana masumlaştırıyodu adeta benliğimii.Garip bir mutluluk hissediyordum sudan her çıktığımda.Ve evet ben çok çabuk mutlu olan insanlardanım ama hep bir taraftan da eksiklik yaşıyorum hayatımda annem ben 3 yaşındayken öldü.ve evet ben onu hayal meyal de olsa hatırlıyorum..Bana hep güzelim derdi.Yıllardan beri bu sözcüğü kutsal sayıp kimseye söyletmezdim.Babama bile bu arada babamın adı Mustafa ATMAN kendileri beyin cerrahı.Biz fazla bir araya gelemesekte birbirimizi çok severiz...Bazı zamanlar baba-kız günü yapmak için yazlığa gideriz gennellikle beraber balığa falanda çıkarız farkındayım čok şanslıyım böyle bir babaya sahip olduğum için o benim hayatım.Ve sanırım bende onun hayatında büyük bir yer tutuyorum.Babam annemi çok severmiş bu yüzden de babam ondan sonra kimseyle evlenmemiş bende onlar gibi olup ilk aşkımla evlenmek istiyorum.Ama sanırım çok şey istiyorum farkındayım..

Ben bunları düşünürken çok zaman geçirdim sanırım babam kahvaltıya çağırıyordu beni.Benim okulum özel olduğu için kıyafetimize karısmıyorlardı o yüzden altıma bir kot pantolon üzerime ise salaş krem kazağımı giydim.ayağıma ise vazgeçemediğim siyah postallarımı geçirdim saçlarım doğal dalgalı olsuğu için kurutup bıraktım hafifte makyaj yaptıktan sonra hazırdım.

Beni okula bazı sabahlar babam bırakırdı.Sanırım bu gün de o şanslı sabahlardan birini yaşıyordum.Telefonumu ve çantamı aldıktan sonra aşşağı inip babama bir öpücük verip hemen yemeye başladım.Ardından arabaya binip okula doğru gitmeye basladık bu arada babam da boş durmayıp radyodaki şarkıya eşlik ediyordu..(babama çekmisim sanirim bu yönden çok güzel şarkı söylerdi bende okulda resitallere katılıp şarkı söylerdim)bu mutlu anımızı bozan benim telefonumdan grlen sesti bizim buğraydı arayan üfff gereksiz şey her sabah aramazsa olmazdı sankii...

Buğra çok yakışıklı bir çocuktu ama çocuk demeye bi şahit ister onun liseye gittiğini bilmeyen üniversiteye gidiyor sanardı.Biz onunla ilk okuldan beri arkadaştık babası benim babam gibi doktordu aynı yerde çalıştıkları için bizde mecburen tanışmıs oluyorduk ..neyse bu arada bizimkisi yine bağırıyor bana

-idil seni çok seviyom aşkım nolur geri dön ..

-Her sabah bıkmadın mı 2 senedir.Bir gün de işgence etmesen ne olur yaaa off bıktım valla bak konuşmacağım seninlee..

-Ya kanka eğlencemi niye bozuyorsun kii tamam tamam sustum geliyo musun okula??

-Evet hadi kapat gelmek üzereyimm

-tamam biz bahçedeyiz

-okay honey..

babami öptükten sonra okula girdim ve derin bir nefes aldım..(Bugünde katlanmak zorundayım buralara diyee)

Okula girdiğimde bizimkileri biraz düşünceli gördüm.Aman neyse birazdan yumurtlardı bizim Derin bu arada derin benim en yakın 2. arkadaşım çünkü Buğra'nın yeri bende ayrıdır evet derinle beraber ilk okuldan beri arkadaştık Buğrayla olduğu gibi.Biz üçümüz hep beraber takıldığı için biraz da olsa popülerdik ahhh kimi kandırıyorum ki çok popüleriz okulda bizi bilmeyen yok.Buda tabiki büyük bir avantaj herşeyden önce bizim haberimiz oluyor öğrencilerle ilgili çoğu şeyi bize soruyorlardı balo parti vs. neyse bizimkiler beni görünce hemen toparlandılar ve el sallamaya baśladılar tabi ben coolluğumu hiç bozmayarak

_-selam diye cevapladım bu aşırı hareketlerini..

neyse yanlarına gittiğimde basladı yine Derin

-okula yeni biri geliyormuş sanırım çok yetenekli olduğu için bizim okula transfer etmişler.Anlayacağın çocuk bayağı fame bişeymiş ama kimseyle konuşmuyormuş..

-yesinler havasını eee bundan bize ne??

-anlamıyormusun populerliğim şuan tehlikede ya yerimizi alırsa ne olacak??

-o bu okula geldiğine pişman olacak diyorum..Baska söze gerek varmı millet??

bizimkilerse durmus benim soğuk bakıslarima odaklanırken

-sanırım bunu hazmetseniz iyi olur yoksa daha çok şaşırırsınız..

Arkamı döndüm ve hızlı adımlarla sınıfa doğru yürümeye başladım.Sanırım ben bile bu halime şaşırmıstım.Bana ne oluyordu böyle....

Hikayeme daha yeni başladım o yüzden lütfen voteleyip eksiklerimle ilgili yorum yapar mısınız bu arada okuyan ve voteleyen herkese teşekkür ederim..Kocaman Öpüldünüz.......

Bu arada yeni hikayem nasıl biraz kısa olabilir ama daha çok okundukça yeni bölüm gelecek

Soğuk ve ÇekiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin