İlk yapmam gereken şey dolabımın kapağını açmaktı ama ne giyeceğimi bilmiyordum düşünüyorumda ne kadar da normal gelmişti biraz önceki olay.Neden tepki vermemiştim ki?En sonunda elbise giymeye karar vermiştim ama hangisini giyeceğimi bilmiyordum.Uyumlu olur muyduk acaba birlikte?
Okuldan geldiğim için ilk olarak duş almayı tercih ettim.Suyun rahatlatıcı etkisini her zerremde hissederken yemekte neler söyleyebileceğimi prova ettim.Güzelce kurulandıktan sonra fazla düşünmeyerek yazın aldığım siyah sade elbiseyi giymeye karar verdim.Ayağıma topuklularımı geçirdim süet bir tanesini.Ona uygunda bir çanta seçtim..
Gerçekten çok heyecanlıydım .....
saçlarımı ise maşa yapıp salaş bir şekilde topladım.Ben bunları yaparken elim ayağım bedenimin aksine.titriyordu karnımda bir karıncalanma hisseder oldum saat yaklaştıkça kelebek etkisi dsdikleri bu olsa gerek kendini görmeden sadece hissi bu kadar heyecanlanmama yettiyse biraz sonra acaba başıma neler gelecekti.Saatin sekiz olmasına saniyeler kala kapıya ulaştım.Kapıyı açtığımda karşımda bir adet Melih Özkan bulunmaktaydı.Aman tanrım çocuktaki yakışıklılığa bak ya öncede biliyordumda yakışıklı olduğunu bugün tahminleriniz üzerine simsiyah bir şekilde karşılamıştı beni siyah pantolonu, onun üzerine giydiği dar ve kaslarını belli eden tişörtü ile tam bir badboy havası çiziyordu.Ama kimi kandırıyorum ki ne kadar bu havalara da girse sanat yapan biri bence kötü olamaz hele de onunki gibi yeşil gözlere sahip olan biri nefesimi çok tutmuş ve yüzüne alık alık bakmış olmalıyımki adımı seslendiğini duymamıştım.
-idil iyi misin??
-e.e.eevet
-bende birşey oldu sandım
Al işte rezillik diz boyu bugün ne kadar daha dibe batabilirim acaba bence ben rekor kırıyorum çünkü rezillik konusunda bu çocuğu gördükten sonra üzerime tanımamaya başladım
-hayır gidebiliriz
-bu arada gerçekten çok güzel olmuşsun
-sende fazlasıyla yakışıklı
ve beklenen an onun gülümsemesi ahh pislik kalbimi durduracak güçte olan bu gülüşü olur olmaz yerde bana yapmaya devam edersen benim ölmemem imkansız bence bunu bir anla ve bu hataya düşme(offf ben nede çok düşünüyorum yaaa)
arabaya binecekken kapımı açtı resmen odunluktan terfi etti bu çocuk oduntik olma yolunda ilerliyor(odunla romantik arasında)
arabası baştan aşağı siyahtı kendi gibi ilerlemeye devam ettik müzik açmak istedi canım. radyoya dokunduğum an dondum kaldım buraya gelirken sanırım müzik dinliyormuş ve yarım kalmış dinlediği şarkı benim sahnede söylediğim şarkı ve işte karşımda sterling knight dinleyen bir adet taş varlık var ve ben buna şaşırmakla kalmıyorum dondum karşısında
-Beğendin mi şarkıyı??
titrek bir sesle cevap vermek zorunda kaldım.Hala hazmedememiştim bu anı bence bu çocuk bana değer veriyor diye düşünmeden edemiyorum sanki kalbim kulaklarımda atıyor gibiydi..
-ben sey e e evet beğendim ama şaşırdım yani sadece
-Beğendiğine sevindim..Bence beraber şarkıya eşlik etmeliyiz ne dersin
ne resmen beraber söyleyelim dedi bana dedi bak bak cümledeki güzelliğe bak
-ilk ben başlıyorum sende canın isterse....
ve başladı kısık sesle mırıldanmaya omg resmen çocuk en sevdiğim şarkıyı söylüyor...rüyalarımdaki sahneydi bu.Gidecek olduğumuz mekana geldiğimizde kapıda karşılandık.Biliyordum zaten bu çocuk zengindi niye şaşırdıysam artık.
Etrafın her halinden zenginlik akıyordu resmen.Bize gösterdikleri masaya geçerken sandalyemi tutup oturmamı rica etti.Ayyy sen ne kadar da nazik birşeymissin öyle yok yok bu çocuk resmen romantiklik abidesi
Yemeğimizi sessizce yedik ardından tatlılarımızı da bitirince beraber çıkışa yöneldik-Eve mi gidiyoruz?
-Ben biraz daha gezmeyi düşünüyordum ama eğer istersen neden olmasın?
-yoo hayır yani şey aslında seninle biraz daha kalmak isterim.
-O zaman birazdan gideceğimiz yeri görene kadar bekle bana güvenniyor musun??
Sorduğu soru karşısında bir an afallasamda Melihe güven duyuyorum garip birşey farkındayım daha tam olarak tanımıyorum bile çocuğu ama içimden bir ses bunu yapmamı hissettiriyor.
"evet".
"bekle ve gör o zaman"
Beni götüreceği yere gelmiş qolmalıyız ki. arabayı durdurdu emniyet kemerini çözerken neler oluyor diye baktığımda oturmus beni izliyordu.Çekici ve soğuk gözleri bana o kadar cezbedici bir şekilde bakıyordu ki bir an kalbim duracakmıs gibi hissediyordum.
Arabadan yine hic konuşmadan indik ama bugün biz hiç konuşmadık ki yoksa ağzında bir fermuar mı taşıyorsun küçük bey....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk ve Çekici
ChickLit"İçimdeki labirentte kaybolmak üzereyim o kadar çok boş koridor var ki,sanki sıkışıyorum ve beni tek kurtarabilecek kişi de benim labirentimin sahibi nasılsa bir gün son bulacak bu işkence,ama o gün geldiğinde beni isteyecek mi acaba??...." "Kaybold...