Ertesi sabah kalktığımda kendimi bir tuhaf hissediyordum.Neden bilmiyorum acaba unutmuşmudur ya da melih nasıl bir ruh halindeydide beni yemeğe davet etti.Tamam kabul ediyorum diğerlerinin düşündüğüne göre bir güzelliğim varmış.Ama neden ben??
Ben bir taraftan aklımdan bu düşüncelerle boğuşurken bir taraftan duş almayı deniyordum.Okul için normal olduğunu düşündüğüm bir kombin yapıp saçlarıma geçtim onlara karşı daha özenliydim.Saçlarımı düzleştirdim hafifte makyaj yaptım onun karşısında güzel görünmek istemem bence saçma değildi.
Ayakkabımı giyerken telefonu ma gelen mesaj sesiyle kalbim gereğinden hızlı çarpmaya başladı.Aşağı indiğimde arabaya yaslanmış ve telefonuna bakar vaziyette yakaladım onu konuşmadığı zamanlarda yüzünde oluşan keskin hatlar...
"Günaydın"
diye cevap verdi.Birlikte arabaya bindik.Okula onunla girdiğimde bizimkilerin tepkisini merak etmiyorum değil.Derin dedikoduyu erken öğrenemeyeceğine kızacak olmasına rağmen onun sinir krizini çekebilirim ama Buğra..Sanırım başım ufakta olsa dertteydi.Çünki o yakın arkadaşlarımdan olmasını geç kardeşim gibiydi.
Okula Melih ile girdiğimde tüm gözler üzerimizdeydi.Bizimkilerden haber yoktu.Bahçede bir ara Karan ı görür gibi oldum.Sanırım Melih'te onu görmüştü.Umursamadım ama o biraz gerilmiş gibiydi.Bunu da yakın yürüdüğümüz için anlamıştım.Yoksa medyum falan değilim ya da özel güçlerim yok.Ders birazdan başlayacağı için sırama geçip oturdum.Günün geri kalanında derslerde Melih le beraber takıldık tenefüslerde de bizimkilerin yanına gittim.Ya da bizimkiler bizim yanımıza gelme zahmetinde bulundular.Önce biraz bozuldularsada çokta zorlamadılar beni.
Sonuçta biz sevgili değildik yani.Sadece takılıyorduk.Ayrıca bu benim ilk aşk maceramdı.Önceleri bana teklif edenler,beni sevdiğini söyleyenler olmuştu ama ben hiçbiriyle ilgilenmemiştim.
Okul çıkışı bizimkilerle bir şeyler yapmaya karar verdik.Bizim sürekli gittiğimiz clup ta karar kıldık.Derin Melih i de çağırmamı istedi,hatta istemedi resmen emretti."Neymiş efendim küçük beyi kaçırmamam gerekiyormuşta çok iyi birçocuğa benziyormuşta " daha bunun gibi birsürü şey...En sonunda pes ettim.Son derstn önce konuştuğumuz için derste sormayı tercih ettim. 12. sınıf olunca derslerin çoğu boş geçiyordu.Öğretmen bizi kendi halimize bırakıp o da kensi çapında takılırdı.
"Akşam boş musun bebek??" demek istesemde;
"Bizimkilerle akşam club a gideceğizde gelmek ister misin??"
"Sen istiyor musun gelmemi??"
"Benim düşüncem çok mu önemli?"
"Tabiki istersen gelirim yani istemezsen gelmem."
İyice aptallaştım.Yine o midemdeki o his harekete geçti.Dudaklarımı ısırma ihtiyacı hissettim.Utandım ve yüzüm kızardı evet evet şuan tam bir ahmak gibi göründüğüme eminim.Birden sesiyle irkildim.
"Yapma şunu"
"Neyi??"
"Çok çekicisin ve bunu anlamayacak kadar da aptalsın.!"
Şimdi hakaret mi etti yoksa iltifat mı etti anlamadım yani ne yaptığı belli değil.Sıcak mı oldu ne ya da benim vücudum mu dışarıdan bağımsız.Boğazımda bir kuruluk hissi uyandırdı sözleri ve bunu aşmak için yutkundum.Gerçekten haklıydı işte.Aptaldım resmen neyseki zil tarafından kurtarıldım.Çantamı sırtıma taktığım gibi sınıf kapısına doğru deparattım ..
"Tamam bana mesaj atarsın saati ben seni alırım birlikte gideriz"
"Ben kendim gelirim orada buluşuruz."
"Gelmemi istiyorsan benimle gel dedim işte."
"Tamam"
Eve kendim taksiye atlayıpta gittim.Beyimizin işi varmış.Kendimi en son odama attığımda yorgunluktan bitkin düşmüş bir vaziyetteydim.Akşam buluşacağımız için acele etmeme gerekte yoktu.Her şeyi ağırdan almaya karar verdim.Her zamanki atıştırmalıklarımdan atıştırıp giyinmeye başladım.Bizim club babamlarında sürekli gittikleri biryer olduğu için eğlence için iyi biryerdi.Akşam için mini bordo bir elbise seçtim dizimin bir buçuk karış üstünde straplez bir şeydi.Altınada topuklu bir ayakkabı geçirdim.Saçlarıma şekil verirken maşadan yardım aldım.Hafif bukle bukle omuzlarımdan aşağı doğru bıraktım.Mesajı melihe önceden attığım için telaşlanmama gerek yoktu sonuçta anladığım kadarıyla dakik bir kişiliği vardı.Telefonuma mesaj geldiğinde mutfakta su içiyordum.Baktığımda melihten gelmizş olduğunu gördüm."Ben aşağıdayım hazırsan gel!!"
Üzerime birşey almadan çıktım sonuçta burası İzmir ve burda hava eylül aylarında sıcak olurdu.
Mekana geldiğimizde girişte bizimkileri gördüm buğra ve kız arkadaşını yeni olan buydu herhalde.Bu arada kız çok taş yaa yani buğra kardeşim olmasa kıskanırım o derece yani.Derinde yeni erkek arkadaşıyla gelecekmiş.(!)oyüzden beni zorlamış melihle geleyimde aralarında sap sap kalmayayım diye ....
Biz derinleri beklerken telefonum çaldı arayan derindi
"Alo kızım nerdesin bak iki saattir ağaç olduk resmen yani"
"Tamam yaa bizde geldik şimdi haber vereyim diye aradım."
"Tamam hadi heyecanlandım kimmiş,acaba yeni çocuğun"
Ve o an elinde telefonla bize yaklaşan derin i gördüm ve sürpriz yumurtadan çıkan oyuncak misali sırıtmasıyla bir adet Karan Öztürk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk ve Çekici
ChickLit"İçimdeki labirentte kaybolmak üzereyim o kadar çok boş koridor var ki,sanki sıkışıyorum ve beni tek kurtarabilecek kişi de benim labirentimin sahibi nasılsa bir gün son bulacak bu işkence,ama o gün geldiğinde beni isteyecek mi acaba??...." "Kaybold...