Sanım bugün ters tarafımdan kalktım.O yüzden bu şekilde davranıyordum.Sınıfa girdiğimde yerimde birini oturduğunu gördüm sanırsam biraz önceki olay çocuk buydu.Sıramın yanına geldiğimde.Çocuğa doğru yaklaşıp:
-Neden yerimde oturuyorsun diye sordum.
Çocuk hiç oralı bile olmadı kulağında kulaklık olduğundan dolayı sanırım.
Bende idilsem bu çocuğu kaldırırım yerimden diye içimden geçirdim.
Bir sinirle çocuğun kulaklığını kulaklarından çektim.Sanırım bu onu sinirlendirmiştir eee benimde amacım bu değilmiydi zaten...
-Kalk orası benim yerim
-Benimle konuşabilmek için başka bir bahane bulamadım mı güzelim.dedi.Bana GÜZELİM dedi resmen yıllardır kimseye kullandırmadığım kelimeyi bu çocuk laf arasında söyledi hem de hiç tanımıyorken beni.
Gözlerim dolmaya başladı.Ama karşımdaki gerizekalının önünde ağlamayacaktım.arkamı dönerek koşmaya başladım sınıftan çıkarken arkadan duyduğum tek ses
-Hey yanlış birşey mi söyledim....
Evet gerizekalı bencil egoist bana daha önce sadece annenin kullandığı kelimeyi söyledin..
Anne lütfen gitme.Nefes alamıyorum.Lütfen arkanı dönme bana baba sende öyle ben size ne yaptımki suçumu söyleyin de bileyim lütfen beni tekrar bırakmana izin vermem anne.....
Baba sende birşey söyle yoksa bana küstünüz mü??Lütfen cevap verin......
Uyandığımda her zamanki gibi aynı rüyayı gördüm annem birdaha hiç geri gelmeyecek olsada onu beklemek benim için artık ritüelleşmiş bir şey anneme dokunamıyorum kokusunu hissedemiyorum ama herzaman yanımda olduğunu da biliyorum..
Sınıftan çıktıktan sonra direk eve gelip yatağıma uzanmıştım rahatsız etmesinler diye de telefonumu kapatmıştım.Ahh salak çocuk ne yaptığını bir bilsen bir daha yapar mısın acaba aynı hatayı.
Yataktan doğrulup da telefonumu açtığımda 38 tane cevapsız arama yazısını görünce şaşırdım.Bunun yanısıra ise 17 de mesaj vardı ilk olarak aramalara baktım 11 i bizim buğradan neden şasirmadim acaba ..15 tanesi ise derinden gelmiş eee buda beni şaşırtmadı tabiki 10 tanesi de babamdan dı o da merak etmiş olmalıydı beni Ben annem öldükten sonra 8 yıl destek aldım şimdiyse yılda 3 defa kontrole gidiyordum.Bu yüzden merak etmiş olmalilardi. Bu arada 2 tanede bir numaradan vardı.Tanımadığım için es geçtim.
Telefonuma gelen mesajların içerik ve konusu hep aynıydı telefonun sanırım kapalı açınca haber ver gibisinden di.
İlk olarak babamı aradim çok merak etmiş olmalıydı.Telefonu ilk çalıştı açtı.
-Alo idil kızım nerdesin çok merak ettim arkadaşlarının yanında da olmadığın için çok endiselendim.
Ya babam çok tatlı adamdi. Beni sürekli korurdu kollardi ama diğer babalar gibi baskıcı da degildi Yani.
-Baba kendimi iyi hissetmediği için eve geldim merak etme burseyim yok hafif basım agriyordu o kadar.
-He tamam o zaman eğer birşey olursa aramayı unutma.
-tamam babacigim hadi görüşürüz.
-tamam kızım sende kendine iyi bak.
-olur baba tamam hadi bak kapatiyorum daha buğrayla derine de telefon etmem gerekiyor.
-Tamam kızım kapattim seni merak eden de kabahat zaten.
Neyse zorla da olsa telefonu kapattirmayi başardım babama ayni şeyler diğerleriyle de gerçekleşti sanırım bugün değişim günüydü artik kimseye katlanmak yoktu..
Bugün yeni bir gün ve bende idil atman sanırım yeni tanışmaya başladık..
Evet alın size işte yeni bölüm multide de okula gelen çocuk var .Öpüldünüz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk ve Çekici
Chick-Lit"İçimdeki labirentte kaybolmak üzereyim o kadar çok boş koridor var ki,sanki sıkışıyorum ve beni tek kurtarabilecek kişi de benim labirentimin sahibi nasılsa bir gün son bulacak bu işkence,ama o gün geldiğinde beni isteyecek mi acaba??...." "Kaybold...