Návrat

290 7 0
                                    

•Z pohledu Katii•

Probouzím se v domě, který se nachází ve městě jménem Mystic Falls. Opatrně odhrnu peřinu a jdu do koupelny, kde si vyčistím zuby a rozčešu vlasy. Než aby jsem si šla udělat snídani tak zamířím ke kosmetickému stolku a začnu se upravovat. Protože mě víc zajímá jak budu vypadat.

Když se konečně zvednu od stolku, tak už je 7:40 a už nemám tolik času, proto jsem si už včera připravila věci, co si vezmu na sebe. A tak jsem se jenom rychle oblékla. Můsím vypadat perfektně, je to můj první den ve škole.
Z domu jsem odjela černým cabrioletem a zaparkovala přímo před školou.

Když vejdu do školy, všechny pohledy směřují na mě. Slyším jak si o mně povídají a to se mi líbí, ráda jsem středem pozornosti. A jak jdu po chodbě, tak do mě někdo narazí a já se naštvu „ Koukej na cestu" zařvu ,když v tom se zarazím, protože ta holka vypadá úplně stejně jako Katherin. A tak se jen  zmateně zeptám „Jak se jmenuješ? Elena Gilbertová"odpoví a poté odejde. Chvíli zmateně stojím na místě a přemýšlím, když v tom za mnou přijdou další dvě holky „Ahoj já jsem Caroline a tohle je Bonnie" rychle si je očima prohlédnu od zhora dolu a poté se představím„ Já jsem Katia" jakmile dořeknu větu, tak zazvoní.

Šla jsem pomalu za Caroline a Bonnie do třídy.
Ve třídě už čekal učitel a zrovna dvakrát nadšený z toho nebyl, že jsem přišla pozdě. Načež řekl ať se předstávím. Stoupla jsem si před tabuli, když v tom jsem si ho všimla. Můj starší bratr chodí do stejné třídy jako já. Tak jsem se koukla na Caroline a usmála jsem se a řekla „ Jmenuji se Katia Salvatore" a najednou si všichni začali povídat a tak jsem si šla radši sednout.

Všechny pohledy směřovali na mě, ale tentokrát už to nebyl tak dobrý pocit. Poté co hodina skončila, tak jsem vyběhla ze třídy, ale můj bratr šel za mnou. Tak jsem vběhla na holčičí záchody a byla tam dokud nezazvonilo. Potom jsem opatrně otevřela a nikde nikdo, tak jsem pomalu vyrazila do třídy, když v tom se Stefan oběví za mnou. Na špičce se otočím k němu a on mě obejme mě „Jsem tak rád, že jsi naživu, chyběla jsi mi. Jak dojemné, škoda že to není vzájemné" kouká na mě zaraženým pohledem a já se jen sarkasticky usměji a odejdu na hodinu.

Na hodině nebylo nic zajímavého, až do doby dokud tam někomu nezačal hořet sešit. Pak za mnou přišla Caroline, Bonnie a Ellena jestli s nima nepůjdu na oběd. Chvíli jsem přemýšlela, ale nakonec jsem řekla ano.

Na obědě jsme probíraly kluky který se jim líbí. Musím říct že nudnější téma jsem snad nikdy neprobírala. Tak jsem se zvedla a řekla „Vy jste vážně nudné, nechápu jak jsem si mohla myslet, že s vámi bude sranda"a odešla jsem k domu mých bratrů. Potichu jsem pootevřela dveře a pomalu jsem šla do kuchyně si udělat kávu. Ale najednou se mi někdo pokoušel zlomit vaz. Otočila jsem se „Čekala jsem milejší přivítání. Taky jsi mi chyběla sestřičko" zakroutila jsem očima a obejmula Damona přeci je to můj bratr. Když v tom přišel Stefan a Ellena.

Ellena se na mě dívala, jako kdyby se mě chystala zabít. Stefan byl celkem překvapený že jsem tu, ale pak se na mě taky začal dívat jak na vraha. No nemůžu říct že jsem nikoho nezabila, ale to k upírství patří. Každý jednou zabije.

Chtěla jsem je přátelsky pozdravit, ale Ellena to zkazila „ Tak ti mi řekneš že jsem nudná a pak se oběvíš u mého přítele doma, to snad nemyslíš vážně? Vidím Stefane že vkus jsi moc nezměnil" a začnu se smát „Co tím myslíš že vkus moc nezměnil?! On ti snad neřekl o Katherin?" Ellena se podívala na Stefana „Kdo je Katherin? Moje bývalá přítelkyně." Ellena kouká zmateně, protože nechápe co jsem tím myslela.

A tak se jí zeptám jestli ví co je zač. A v tu chvíli jsem pochopila, že o něm nic neví. Začala jsem se smát. Pomalu jsem šla k ní a začala jí odhrnovat vlasy, když v tom mě Stefan upíří rychlostí srazil ke zdi. Ellena se vyděsila a chtěla vyběhnout z domu, ale před dveřmi na ní čekal Damon a dotáhl jí zpátky do obívaku se slovy „ No sestro to se ti vážně povedlo" místo odpovědi jsem se začala hrozně smát a upíří rychlostí jsem k ní doběhla. Podívala jsem se na ní a zašeptala jí do ucha „ Neboj já ti neublížím, pokud mě nebudeš otravovat" slyšela jsem jak se jí zrychlil buchot srdce „Miluji když se mě lidi bojí" jen to dořeknu a Stefan mi zlomí vaz. Skvělí bratr, ale na druhou stranu se mu nedivím.

Po nějaké době jsem se probudila na pohovce. Říkám vám, že probouzet se poté co vám někdo zlomí vaz, není zrovna dvakrát příjemné. Potichu se z pohovky zvednu a jdu ke flašce s burbonem. Když se napiju, tak zařvu na celý dům, ale nikdo se neozval. Vrychlosti proběhnu celý dům, ale nikde nikdo. Chtěla jsem odejít pryč, ale nemohla jsem „Proč to nejde" podívám se na zem a vidím sůl. V tu chvíli mi to dojde, jsem uvězněná v jejich domě. Rozhodla jsem se jít do jejich sklepa pro alkohol. Přinesla jsem pět láhví burbonu, pustila hudbu a začala jsem si užívat.

Užívala jsem si samoty tak maximálně 30 minut, protože pak jsem zaslechla jak někdo přichází. Rychle jsem vše uklidila a pak jsem vypla i hudbu. Slyšela jsem Damonův hlas. Nutil Bonnie zrušit to kouzlo.
Poté co to kouzlo zrušila, zůstala jsem sedět v obíváku na pohovce a v pravé ruce jsem měla flašku burbonu. Když se chci napít tak zaslechnu vrzot dveří jak se otevírají. Ignoruji to a zůstávám namístě. Nestihnu se ani napít a Damon stojí přímo za mnou „Čekal jsem, že budeš ignorovat to jak přicházím" a hned poté jsme šli do Grillu.

Po příchodu do Grillu si sedáme s Damonem k baru a obědnáme si burbon. Pak tam přijde Ellena se Stefanem, Caroline, Bonnie a Mattem a jdou ke kulečníku. Já s Damonem se na sebe podívám a pomalu se začneme zvedat ze židlí a jdeme za nimi. Já jdu mezi Ellenu a Stefana a Damon jde za Bonnie. Potichu se zeptám jestli je Ellena s tím vším v pohodě a Stefan jen přikývne. Přibližně hodinu jsme se tam všichni bavili a hráli kulečník.

Pak už Caroline, Bonnie a Matt museli domů. Poté co odešli jsem dopila pití a řekla „Už jsem celkem unavená asi půjdu domů" a odešla jsme, ale ne domů.

Katia SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat