Mezi živími

93 5 0
                                    

•Z pohledu Katii•

Byla jsem v domě. Nikdy předtím jsem tu nebyla. Přede mnou byly dvě skleničky krve a za nimi seděl Klaus. Koukl se na mě „Dobré ráno lásko" zakroutila jsem očima a vzala si jednu sklenici. Klaus se natáhl pro druhou. Napije se „To mě ani nepozdravíš?" zvedla jsem se šla jsem k zrcadlu „Měla bych?" taky se zvedl a šel pomalu za mnou. Stoupl si mi za záda a přitáhl mě za pas k sobě. Podíval se do zrcadla „Měla bys. Nesahej na mě Klausi! " stiskl mě pevněji. A zašeptal mi do ucha „Budu si dělat co já budu chtít" rozrazili se dveře. Klaus mě pustil a oba jsme se otočili ke dveřím.

Do místnosti přišel Kol s Rebekou. Rebeka přišla ke mně a obejmula mě ,,Chyběla jsi mi. Ty mně taky Bex " Kol s Klausem se na nás otočili ,,Vy se znáte? Ano Kole známe se. Odkdy? Dvacátá léta v New Orleans byl jsi tam taky Klausi. Já vím že jsem tam byl" . Klaus se otočil na Kola ,, Co tě přivedlo zpátky bratře? Tribrid" já se prostě musím zeptat, protože absolutně nevím o co jde,, Kdo je tribrid? Ty jsi jí to neřekl. Ne neřekl protože na to nebyl čas. Takže jsem to já...to já jsem tribrid. Ani jsem jí to říkat nemusel a došlo jí to" sedla jsem si na gauč.

Opřela jsem si hlavu o opěradlo ,, Proč jsem vlastně tady? Když tě Damon zabil tak se se Stefanem hádali co s tebou a nakonec ti vyrvali srdce a nechali tě tam....nechtěli aby jsi se vrátila...když odešli tak jsem tě vzal sem" měla jsem slzy v očích,, Ale jsou to moji bratři....proč by nechtěli aby jsem se vrátila? Prý jsi vždy byla k ničemu a dělala jsi jen problémy tak usoudili že bude lehčí se tě zbavit." podívala jsem se na Rebeku. A pak zas na Klause ,, Jak dlouho jsem byla mrtvá? Dlouho. Týden? Katio...je 31 října. Já byla mrtvá měsíc a půl?!" nesnáším je. Já chápu, že jsem udělala spoustu špatných věcí, ale takhle se zachovat fakt nemuseli.

Přísahám že až je uvidím, tak oba budou prosit o milost. Zavřu oči a za chvíli všechna bolest zmizí ,,Katio...Katio...Katio. Ano? Už nic" někdo zazvonil. Klaus se zvedl a šel se podívat, ale nikdo tam nebyl. Namísto toho tam ležela na zemi pozvánka na party u Salvatorů ,,Chci tam. Nemyslím si že to je dobrý nápad. Klausi já mám jen dobré nápady" sarkasticky jsem se usmála. Otočila jsem se na Rebeku ,, Půjdeš tam se mnou? Samozřejmě. Ale já potřebuji oblečení takže jdeme nakupovat. Dobře" Rebekah šla k autu a já šla za ní, ale před dveře si stoupl Klaus ,,Neudělej nějakou pitomost všichni tě mají za mrtvou. Neboj nejsem blbá" odešla jsem za Rebekou. Sedla jsem si na místo spolujezdce. S Rebekou jsme jeli do obchodního centra a obě jsme si zkoušeli spoustu šatů, ale nemohli jsme se rozhodnout které. Nakonec jsem si vybrala.

Dala jsem si i oběd. Ta holka byla opravdu chutná. AB třicet šest stupňů vždy chutná dobře. Pak jsme s Rebekou jeli domu. Otevřela jsme dveře a Klaus něco řešil, připadal mi trochu naštvaný ,trochu hodně naštvaný. Z kuchyně někdo mluvil ten hlas, ale Kolův nebyl. Ze zvědavosti jsem tam šla. Byl tam Elijah ,,Elijah? Katia? Ano to jsem. Prý jsi zachránila mému bratrovi život. Jo zachránila" vzala jsem si láhev burbonu a odešla jsem za Rebekou. Na schodech jsem narazila na Finna, ale nevěnovala jsem mu pozornost. Rebeka ležela na posteli a koukala do stropu. Sedla jsem si vedle ní ,,Vstávej mám něco na zlepšení nálady. Dík" a napila se. Za čtyři hodiny začíná party a já musím vypadat skvěle.

Seběhnu schody a jdu za Klausem ,,Klausi? Ano? Pojď tam taky. Nehrozí. Prosím všichni tam jdou tak pojď taky. Ne. Prosím bude sranda. Prostě ne. Tak si nechoď když nechceš " chtěla jsem se jít osprchovat, ale došlo mi, že nevím kde je koupelna. Otočila jsem se zpátky na Klause,, Klausi kde je koupelna? U mě v pokoji. A kde máš pokoj? Vpravo nahoře. Díky"  došla jsem si pro věci a pak jsem šla k němu. Vešla jsem k němu do pokoje. Měl tu spoustu obrazů. Byly nádherné, ale já nepřišla obdivovat obrazy, přišla jsem se osprchovat.

V koupelně byl sprchový kout, velká vana a zrcadlo s umyvadlem. Šla jsem do sprchy. Teplotu vody nastavím na 38 a pak si začnu mýt vlasy. Ze sprchy jde pára. Někdo otevřel dveře od koupelny a vešel dovnitř. Neřeším to. A smývám si šampon z vlasů, Když v tom mě někdo zatáhne za pas k sobě a políbí mě na krk. Otočím se. Za mnou stojí Klaus. Usměji se ,,Změnil jsem názor půjdu taky" a usměje se taky. Chvíli na sebe koukáme. Pak Klaus přišel blíž. Chtěla jsem ho políbit, ale rozmyslela jsem si to. Vzala jsme kondicionér a umyla jsem si vlasy. Otočila jsem se na Klause. Dala jsem mu pusu na tvář a odešla jsem ze sprchy. Zrcadlo bylo zamlžené tak jsem ho otřela. Vedle zrcadla byla zásuvka. Zapojila jsem si fén a začala jsem si fénovat vlasy.

Když jsem si vyfénovala vlasy, tak Klaus odešel ze sprchy. Přišel ke mně a obejmul mě zezadu. A pak odešel. Nalíčila jsem se. Měla jsem rudou rtěnku, řasenku a rozjasňovač. Učesala jsem si vlasy a odešla jsem z koupelny. Za půl hodiny začínala party. Oblékla jsem si Krátké uplé černé šaty a obula jsem si černé lodičky s červenou podrážkou. Když jsem byla připravená odejít, tak bylo za deset minut šest. Dole pod schody už na mě všichni čekali. Šla jsem pomalu ze schodů ,,Sluší ti to. Děkuji tobě taky" vzala jsem klíčky od auta a šla jsem si sednout. Sedla jsem si na místo spolujezdce. Klaus šel ke mně a sedl si na místo řidiče ,, Klíče. Tady má sedět Rebekah. Jede s bratry. Aha" podala jsem mu klíče. Nastartoval auto. Jeli jsme 140 za hodinu. Když jsme tam přijeli. Všichni už byli vevnitř. Byla tam i Rebekah a ostatní.

Katia SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat