•Z pohledu Katii•
Ráno mě vzbudí velká rána ze sklepa, hned po ní následuje další a další. Jsem rozespalá „Co to...... ELLENO GILLBERTOVÁ" a seběhnu do sklepa „ Můžeš mi vysvětlit co to děláš" zařvu, ale ignoruje mě. Chytnu jí za vlasy „ Poslouchej mě máš ŠTĚSTÍ že jsi na živu. Tak proč mě nezabiješ?! Ty to nechápeš já NEMŮŽU. A proč ne? Protože pak bych byla mrtvá já a to vážně nechci" a podám jí snídani. Pak volám Katerině, ale nebere mi to. A tak se rozhodnu jít za bratry.
Když vejdu do obíváku, sedí tam Stefan a Damon a popíjejí burbon „ Proč tak brzy? Co tu chceš? Neodpověděl jsi mi na otázku Damone. Agh protože chci. Ty máš zas náladu. Co ti Stefane? Co by bylo? Co ty a Ellena? Nic nového" otočila jsem očima „ Já doufala že tu bude zábava. Tak se zabav sama my na to nemáme čas. Jaktože nemáte čas?" Zvedla jsem jedno obočí a usmála jsem se „ Máme něco na práci. A co to je? Slyšela jsi o původní rodině? Ano slyšela. Dneska přijeli do Mystic Falls. To taky vím ale furt nechápu co máte za práci. Chtějí obětovat Ellenu k nějakému rituálu. Vy víte o tom rituálu? Ano a očividně ty taky......co všechno víš? Musíš mít upíra vlkodlaka a dvojnici. A Klaus je všechny musí zabít aby se stal hybridem. Takže Ellena je v nebezpečí? Ne je doma a pokud vím tak si jen tak do domu nikoho nezve. To je pravda." Stefan s Damonem se napijou a zvednou se „ Hej Katio. Ano? Nechceš jít s námi do Grillu? A co tam? Zajít na panáka. Dobře"
Když jsme vešli do Grillu tak tam seděli dva pohlední mladí muži. Ale nějak jsme si jich nevšímali „ Třikrát burbon prosím. Ukažte mi občanku" podívala jsem se mu do očí „ Tu nepotřebujete. Třikrát burbon? Ano prosím"
Damon se na mě podíval „ Jak ten rituál probíhá?" vzala jsem si skleničku a napila jsem se „ K tomu rituálu je potřeba i čarodějka a měsíční kámen aby odříkala nějaký kouzlo. Vše probíhá za úplňku. Jako první čarodějka odříká kousek kouzla a potom Klaus půjde k vlkodlakovi a zabije ho. Pak čarodějka zas odříká kousek kouzla a potom Klaus zabije upíra. No dobře ale jakou roli v tom hraje Ellena? Damone to není celý kdyby jsi mě to nechal domluvit tak to budeš vědět. Ellena je ta nejvíc důležitá. Klaus byl totiž před několika staletími prokletý aby nemohl být hybrid a když dělali to zaklínadlo tak použili krev z linie Petrova a proto potřebuje Ellenu. Ale zpátky k tomu rituálu. Když Klaus zabije upíra tak čarodějka zas začne odříkávat to kouzlo. Když čarodějka udělá poslední pauzu v tom kouzle tak si Klaus dojde za Ellenou a vysaje jí všechnu krev z těla až nezbyde ani jedna kapka krve. A čarodějka poté zas začne odříkávat kouzlou ale když skončí tak se Klaus začne proměnovat na vlka" položím prázdnou skleničku na bar. Otočím se na Stefana „ Damone musíme jít za Ellenou" když se chtěli zvednout tak jim zablokovali cestu ti dva muži.
Otočila jsem se na ně „ Damone...Stefane dejte si s námi skleničku. Promiň ale máme naspěch. Jen jedna sklenička. Dobře ale odkud znáš naše jmnéna? Jste celkem známí bratři Salvatore ale neznám jméno téhlé hezké dívky..... jak se jmenuješ? Kati Salvatore a ty jsi? Já.... já jsem Klaus Mikaelson lásko a tohle je můj bratr Kol" Damon se Stefanem koukají dost zaraženě „ Jsem ohromen kolik toho víš o tom rituálu....od koho jsi to zjistila? Do toho ti nic není" odsekla jsem. Chytil mě pod krkem „Katio zlato uvědom si s kým mluvíš a že můžeš být do dvou sekund mrtvá.
Tak mi odpověz.....kdo ti to řekl? " Damon se Stefanem mi chtěli pomoc, ale Kol jim zlomil vaz. Klaus se mi podíval do očí „Katio Salvatore odpověz mi na otázku....KDO ti to řekl? Zlato já beru železník mě neovládneš" v jeho očích šla vidět jeho nenávist ke mně „ No dobrá když mi to nechceš říct po dobrém tak to uděláme jinak."Damon se Stefanem se začali probouzet „Pokud mi to neřekneš tak je zabiju. Zkoušej dál ale ze mě nic nedostaneš. Takže je mám zabít" Damon se na mě podíval „ KATIO řekni mu to jinak nás zabije. Ale nezabije. Tím bych si nebyl tak jistý. Ale já ano" Damonovi dal ruku do hrudi a držel mu srdce „ Já nevěděla že chceš najít mrtvou dvojnici. Co prosím. Ohh já zapomněla" Klaus pustil Damona srdce a byl vážně dost naštvaný „ Na co jsi zapomněla. Já tu dvojnici mám doma ve sklepě. Včera večer jsem ji unesla z domu. LŽEŠ. Ne nelžu. Koukni se na kameru" ukázala jsem mu záznam z kamery„Tak to jsi ty kdo mi má předat vlkodlaka upíra a dvojnici. Kdo jiný by to měl být. Čekal jsem že to bude jeden z tvých bratrů. Prosimtě ti byli slepě zamilováni do Kateriny myslíš si že s Ellenou to je jiné? Ne nemyslím ale kde máš vlkodlaka a upíra? Jsou spolu někde venku. Dobrá tak v devět u vodopádu a přiveď se sebou i ostatní" odešel se svým bratrem.
Podívám se na bratry „Ty jsi vážně mrcha Katio" řekl Damon a já mu s úsměvem na tváři odpověděla „Já vím" a Stefan mi s úsměvem na tváři dal facku a pak oba odešli. Auu to celkem bolelo. Vlastně se mu ani nedivím, vždyť se chystám zabít jeho holku. Dám si ještě několik panáků. Momentálně je třičtvrtě na osm. Když si to uvědomím, tak jsem tu celkem dlouho. No nic musím najít ty dvě hrdličky. Šla jsem do lesa k Lockwoodovic starým pozemkům. A šla jsem k jejich bývalýmu sklepu, nebo alespoň tomu tak říkali. Už z venku jsem slyšela jak tam Caroline mluví na Tylera. Vešla jsem dovnitř a šla jsem za nima „Doufám že vás neruším. Katio vypadni. Ale mně se nechce" a zlomila jsem jí vaz. Koukla jsem na Tylera „ Ty jsi jen jeden. Takže začnu tebou" a odnesla jsem ho k sobě do sklepa. Vrátila jsem se pro Caroline, ale už tam nebyla.
ČTEŠ
Katia Salvatore
VampireKatia Salvatore, mladší sestra Damona a Stefana Salvatore. Bratři kteří si myslí, že jejich sestra umřela v roce 1864, protože pomáhala Katherine Pierce přežít. Se vrácí do Mystic Falls bez jejich vědomí. Přihlásí se na střední školu v Mystic Falls...