♠THIRTEEN♠

3.9K 475 26
                                    

Unicode

27.6.2021

ဘာ မင်း မယုတ်မာနဲ့...

နောက်ကျသွားပြီBaby... မတားနဲ့

Jeon Jungkook. လွှတ်နော်. ငါမင်းကိုမုန်းမိလိမ့်မယ်..

အစထဲကမုန်းနေတဲ့သူဘဲ ပိုမုန်းသွားလဲကိစ္စမရှိတာမလို့.. တိတ်တိတ်လေးသာနေလိုက်Baby.

မင်း မလုပ်နဲ့လို့..

အင်္ကျီကြယ်သီးတွေအားအတင်းဖြုတ်လာတာကြောင့်. အားကုန်ရုန်းရင်း.. တွန်းကန်နေပေမဲ့.. အရာမဝင်. တကယ်ဘဲသူ့ဘဝက.. ပျက်ဆီးတော့မှာလား.. ခံပြင်းတဲ့စိတ်တွေ.. မာနရိုက်ချိုးခံရသလိုခံစားချက်တွေ အကုန်ရောပြွန်းလာကာ မျက်ရည်တွေကကျလာတော့သည်. အ့...

လည်ပင်းသားအား ကိုက်ခံလိုက်ရတာကြောင့်.. တစ်ချက်အော်သံထွက်ပြီးမှ.. နှုတ်ခမ်းသားတွေကိုသာ ကိုက်ထားလိုက်မိသည်...

Jeon Jungkookလက်ဘောင်းဘီနားရောက်လာချိန်မှာတော့. မျက်လုံးကိုသာမှိတ်ချလိုက်တော့သည်..

တောက်....

မကျလာနဲ့အဲ့မျက်ရည်တွေ. ထပ်ကျလာရင်.. ကျွန်တော် တကယ်အဆုံးထိသွားတော့မှာ..

ပိတ်ထားတဲ့မျက်လုံးကိုဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့ မျက်နှာတစ်ခုလုံးနီရဲနေတဲ့Jungkook....

သူဒီကိစ္စတွေရဲ့အဝေးကိုတကယ်ထွက်သွားလိုက်ချင်ပြီ. ဒါမဲ့. ဘယ်အရာကသူ့စိတ်ကိုတားဆီးနေတယ်ဆိုတာသူမသိ.. စိတ်တွေလဲပင်ပန်းလှပြီ နေ့စဥ်ရက်ဆက်... ဖြစ်လိုက်ရတဲ့ပြဿနာ.. အိမ်ပြန်ရောက်ရင်. မြင်နေရတဲ့မမရဲ့ပုံစံ.. ငယ်ကတည်းကမသိခဲ့တဲ့အပူတရားဆိုတာက.. ခုမှလက်တွေ့ဆန်ဆန်ကိုကြုံရခြင်း...

အင်္ကျီပြန်မဝတ်ဘဲဘာလုပ်နေတာလဲ..

ပြန်လဲမဖြေချင်ပါ ဘာမှကိုမလုပ်ချင်တော့ သူတကယ်ထွက်သွားလိုက်ချင်ပြီ... တွေးနေတဲ့အတွေးတွေနဲ့အတူ ပါးပြင်တစ်ခုလုံး ကစိုစွတ်မှုအပြည့်...

Babyမငိုနဲ့တော့. ကျွန်တော်မလုပ်တော့ဘူး ဒီတိုင်း ဒီတိုင်းနောက်လိုက်တာ..

သူ့ရှေ့၌ မျက်လုံးစုံမှိတ်ကာ မျက်ရည်အဆက်မပြတ်ကျနေတဲ့ချစ်ရသူကြောင့် Jungkookသူဘာလုပ်လို့လုပ်ရမှန်းမသိတောါ. ဒေါသလာဆွတာကြောင့်.. အကြမ်းပတမ်းဆက်ဆံမိလိုက်တာ သူ့အမှား.. ရှေ့ဆက်ဖို့တကယ်တွေးခဲ့ပေမဲ့ မျက်ရည်တွေမြင်တာကြောင့်. သူရပ်ခဲ့တယ်.. ဒါမဲ့ ချစ်ရသူက ဘာကြောင့်ငိုတာမရပ်ရတာလဲ.

" BABY " [Uni & Zaw]Where stories live. Discover now