*skip*
Chan merebahkan badannya di atas katil.
Dia melihat siling putih dan muncul flashback 10 tahun yang lepas di fikirannya.
××××××
"Cepatla Chan!!!"
Seorang lelaki menarik tangan Chan dengan paksaan.
"Aku taknak la Hun!!"
Chan cuba menolak untuk datang tapi dipaksa juga oleh Sehun iaitu kawan baik Chan.
"Ala..harini kan birthday aku.Kau dahla tak belikan aku hadiah..so sebagai hadiah teman aku pergi fanmeeting Ga In.."
"Tahu..tapi aku teman je..tak bermakna aku kena masuk..Dhla nak keluar.."
"Jangan laa..teman kejap je.Sebab lepas ni dia nak menyanyi."
"Tapi aku tak minat la tempat ramai orang macam ni..Rimas tahu tak!"
"Kejap je..please.."
Sehun memujuknya sambil buat muka kasihan.
"Okay laa..tapi lepas je dia habis menyanyi aku nak balik."
"Promise!!"
Sekarang mereka duduk di kedua hadapan.
Chan mengeluarkan telefonnya kerana bosan menunggu artis masih tak sampai.
"Chan..kau tunggu sini eah.Aku nak pergi beli air minuman kejap."
"Erm cepat sikit."
"Jaga tempat aku tau."
Beberapa minit kemudian Sehun masih tak sampai.
Bukk!
Seseorang melanggar tangan Chan dan membuatkan telefonnya jatuh.
Dua orang perempuan yang langgarnya mengambil tempat di sebelahnya.
Chan mengeluh dan baru sahaja dia ingin menggapai telefonnya yg jatuh itu.Ada satu tangan yang lagi cepat darinya.
"Maafkan saya yer.."kata seorang perempuan dengan rasa bersalah sambil menghulur phone Chan.
"Erm..lain kali jangan-"
Belum sempat Chan menghabiskan kata²nya.Dunia bagaikan terhenti seketika apabila dia memandang wajah perempuan itu.
Perempuan itu hanya senyum dan kembali berpaling di hadapan sambil berbual dengan kawannya.
YOU ARE READING
* Secretary Song *
Romance|I'm in love with every moment I spend with you. I can't wait to spend the rest of my life with you.| • • "Aku takkan tipu kalau aku sukakan seseorang" "Maksud tuan..?" "Aku suka kau." Cast: Song Jihyo a...