"Terima kasih Jihyo.I love you." Kata Eunwoo sambil mengusap rambut Jihyo.
Jihyo membalas pelukan Eunwoo.
Tiba² seseorang meleraikan pelukan mereka berdua dengan kasar.
"Tuan Chan?"
Chan memegang kolar baju Eunwoo.Eunwoo hanya senyum.
"Kau memang.." belum sempat Chan menghabiskan kata²nya Eunwoo mencelah.
"Why?Aku just confess perasaan aku pada Jihyo.Salah ke?" tanya Eunwoo sambil menaikkan kening kanannya ke atas.
Chan memandang nya dengan pandangan maut.
"Kau tak patut buat macam tu!Selepas berita tu keluar , mana kau menghilang?!Ada kau cuba selesaikan hal ni sama² dengan Jihyo?!Kau buat dia menderita seorang diri!" kata Chan kasar.
Jihyo cuba menarik lengan kanan Chan tapi Chan tidak menghiraukannya.
"Aku cuba selesaikannya in private.Aku dah pun minta maaf dengan Jihyo.And she accept my apologize.It's simple isn't it?"
"Betul apa yang Eunwoo cakap Tuan Chan.Saya dah maafkan dia." kata Jihyo cuba meleraikan pegangan Chan di kolar baju Eunwoo.
"Semudah itu Jihyo?Are you kidding me?!" kata Chan.
Eunwoo lalu berbisik "And i said that i love her."
Chan pandang Eunwoo dan Jihyo bersilih ganti.
"Dia peluk aku balik so that means she love me too.."
Chan melepaskan pegangannya.
Am i too late? Kata Chan di dalam hati.Dia memandang Jihyo dengan pandangan bercampur baur..marah,sedih dan kecewa.
"Tuan Chan saya.." Belum sempat Jihyo menghabiskan kata² nya , Chan mencelah.
"Do whatever you want ..Kita hanya sekadar boss dan secretary.Aku tak berhak campur urusan peribadi kau." kata Chan lalu beredar.
Jihyo terkedu.Bukan ini dia harapkan.Jihyo memandang Eunwoo dengan pandangan confused.
Eunwoo senyum.
***
Siwon yang sedang menyandar di kereta terus menunduk hormat apabila Chan menghampirinya.
"Tuan.."
Chan kelihatan lain.Dia langsung tidak memandang Siwon dan terus masuk ke dalam keretanya.
Baru sahaja dia ingin beredar, dia menurunkan tingkap kereta.Lalu dia berkata "Bawa Jihyo balik ke rumah dengan selamat.I have to go."
Siwon hanya mengangguk.Chan beredar dengan laju.
Siwon mengeluh melihat bossnya.
Tak lama selepas itu Eunwoo dan Jihyo menegur Siwon.Siwon menunduk hormat dan berkata " Cik Jihyo, Tuan Chan arahkan saya untuk hantar cik Jihyo terus balik ke rumah."
"It's okay Siwon.Aku akan hantar Jihyo." kata Eunwoo dan pegang tangan Jihyo.
YOU ARE READING
* Secretary Song *
Romance|I'm in love with every moment I spend with you. I can't wait to spend the rest of my life with you.| • • "Aku takkan tipu kalau aku sukakan seseorang" "Maksud tuan..?" "Aku suka kau." Cast: Song Jihyo a...